quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Limburg represent
Baas omdat spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik heb geen mincrofoon.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
Appeel neem je stem eens op en zeg deze zin:
Hallo ik ben een justin bieber look a like.
Op deze stie: http://vocaroo.com/
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt zeg maar ook nog iets buiten zuid- en noord-holland
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel is een Limburger in hart en nieren
Ik zit nu niet op mijn laptop.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zit standaard in je laptop ingebouwd mongool.
ik snap het prima. het is een naamswijziging om het duffe karakter weg te krijgen. is toch ook niks mis mee. Nu heb je weer een nieuw hip forum en als dat actief wordt ondersteund is dat alleen prima. Maar het is niet dat de opzet of de doelgroep echt is gewijzigd. Hoogstens dat mensen van 18-23 wat meer worden toegelaten dan eerst. Al heb ik geen idee hoe dat eerst was.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lees maar net zo lang tot je het snapt.
Ik ben de buurman van kees kankerkachelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben de buurman van kees kankerkachelSerieus serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben de buurman van kees kankerkachelLul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Ik ga nog liever dood dankje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haha, nu mogen jullie niet meer bij ons komen schuilen voor het water.
dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haha, nu mogen jullie niet meer bij ons komen schuilen voor het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |