wie stopt er dan melk in de vriezerquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Adames het volgende:
ah bagger, mijn melk is bevroren. nu moet ik gaan kauwen
nu nog duitsers hatenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,
Waar de hele dag van die platbodemsschuiten vol met moffen en amerikanen voorbij komen drijven,
Die je het vreten uit je bek zitten te kijken.
Ben je lekker mee ik ga liever gewoon dood.
Was die er dan? Kwam nooit in PUB. Maar kom nu eens even langs.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Totaal anders dan een slowchat voor pubers natuurlijk
Ik zit nu toevallig aan zo'n stinkgracht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,
Waar de hele dag van die platbodemsschuiten vol met moffen en amerikanen voorbij komen drijven,
Die je het vreten uit je bek zitten te kijken.
Jepquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was die er dan? Kwam nooit in PUB. Maar kom nu eens even langs.
Ik kom helemaal niet uit Holland.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent een vieze Hollander, zemmel.
Ben je lekker mee ik ga liever gewoon dood.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit nu toevallig aan zo'n stinkgracht.
Typisch met zijn overdreven en extra aangezette haat tegen Amsterdamquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
PUB> JONGquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja post over het algemeen alleen in VBL. Maar JONG is net nieuw dus?
ja, Pub was duf. Dan kan je beter onder een andere naam verder dan proberen om tegen het duffe karakter in te gaan. Doen bedrijven ook constantquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja post over het algemeen alleen in VBL. Maar JONG is net nieuw dus?
Het is dus gewoon hetzelfde maar dan een andere naam? Wat heeft die naamswijziging dan voor zinquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, Pub was duf. Dan kan je beter onder een andere naam verder dan proberen om tegen het duffe karakter in te gaan. Doen bedrijven ook constant
allesquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is dus gewoon hetzelfde maar dan een andere naam? Wat heeft die naamswijziging dan voor zin
Doe dan op zijn minst ratjetoe ervan maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:11 schreef Conflict het volgende:
Het is gewoon al twee topics goed gegaan. Houd die SC leuk en anders maak ik er een My Little Pony topic van
Ow ja jij bent Belgquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet uit Holland.
Ik ben ook geen Belg!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow ja jij bent Belg
Noem jij je agenda ook een ''zakklapper'' en een helikopter een ''wentelwiek''?
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |