Ditquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind dat ook wel een kutnaam eigenlijk
mijn psychiater heeft me een lijstje gegeven met mijn aandoeningen, maar autisme zat er echt niet bijquote:
lekker kotsen op de bankquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Snowbells het volgende:
Mijn autisme kan dit niet meer handelen.
waaromquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoeveel van deze mensen komen hier nog?
Nee geen icoontjes meer doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoeveel van deze mensen komen hier nog?
Complot van de luminadiequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn psychiater heeft me een lijstje gegeven met mijn aandoeningen, maar autisme zat er echt niet bij
Adem in adem uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Snowbells het volgende:
Mijn autisme kan dit niet meer handelen.
We moeten geen kliekjes meer gaan vormen met dit topic.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik dat dan weet.
[..]
Waarom niet?
Ja Stinho, wanneer kom je eens een nachtje hierheen. Dan gaan we naar mijn werk, daar lopen allemaal 14-15 jarige sletjes rond 1 keer in de maand. Dan kun je daarop oefenen. En dan kun je daarna snow of krullenbolletje hosselen hier op den foks.quote:
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is echt zo, heeft hij zelf gezegt
gezegdquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is echt zo, heeft hij zelf gezegt
neequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja Stinho, wanneer kom je eens een nachtje hierheen. Dan gaan we naar mijn werk, daar lopen allemaal 14-15 jarige sletjes rond 1 keer in de maand. Dan kun je daarop oefenen. En dan kun je daarna snow of krullenbolletje hosselen hier op den foks.
In de meeste sc's hebben ze dat gwn...quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We moeten geen kliekjes meer gaan vormen met dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |