Ditquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind dat ook wel een kutnaam eigenlijk
mijn psychiater heeft me een lijstje gegeven met mijn aandoeningen, maar autisme zat er echt niet bijquote:
lekker kotsen op de bankquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Snowbells het volgende:
Mijn autisme kan dit niet meer handelen.
waaromquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoeveel van deze mensen komen hier nog?
Nee geen icoontjes meer doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoeveel van deze mensen komen hier nog?
Complot van de luminadiequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn psychiater heeft me een lijstje gegeven met mijn aandoeningen, maar autisme zat er echt niet bij
Adem in adem uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:51 schreef Snowbells het volgende:
Mijn autisme kan dit niet meer handelen.
We moeten geen kliekjes meer gaan vormen met dit topic.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik dat dan weet.
[..]
Waarom niet?
Ja Stinho, wanneer kom je eens een nachtje hierheen. Dan gaan we naar mijn werk, daar lopen allemaal 14-15 jarige sletjes rond 1 keer in de maand. Dan kun je daarop oefenen. En dan kun je daarna snow of krullenbolletje hosselen hier op den foks.quote:
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is echt zo, heeft hij zelf gezegt
gezegdquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is echt zo, heeft hij zelf gezegt
neequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja Stinho, wanneer kom je eens een nachtje hierheen. Dan gaan we naar mijn werk, daar lopen allemaal 14-15 jarige sletjes rond 1 keer in de maand. Dan kun je daarop oefenen. En dan kun je daarna snow of krullenbolletje hosselen hier op den foks.
In de meeste sc's hebben ze dat gwn...quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We moeten geen kliekjes meer gaan vormen met dit topic.
Maar hier doen we dat gewoon niet meer. Er moet natuurlijk wel een leuke OP worden gemaakt maar gewoon heel wat anders.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In de meeste sc's hebben ze dat gwn...
Omdat daar toch niemand anders durft te komen. En dit is een nieuw forum.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In de meeste sc's hebben ze dat gwn...
Oké dan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar hier doen we dat gewoon niet meer. Er moet natuurlijk wel een leuke OP worden gemaakt maar gewoon heel wat anders.
dit dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat daar toch niemand anders durft te komen. En dit is een nieuw forum.
Je krijgt toch wel een kliek.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar hier doen we dat gewoon niet meer. Er moet natuurlijk wel een leuke OP worden gemaakt maar gewoon heel wat anders.
quote:
Flips is al bezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]! Dat is juist goed, dan vinden ze jou aantrekkelijk.
Oh en daar komt er nog 1 die je kunt hosselen, flipsel.
ben je dan soms OUD?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nu al dat ik in deze SC niet meer post vanaf morgen
En je kan tenminste een goed figuur slaan naae nieuwe users toe terwijl je zelf niet geaccepteerd wordt op andere fora.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nieuw forum, nieuwe ontkenningsfase jwz
Ik heb wel veel respect voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nu al dat ik in deze SC niet meer post vanaf morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |