Maar hier doen we dat gewoon niet meer. Er moet natuurlijk wel een leuke OP worden gemaakt maar gewoon heel wat anders.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In de meeste sc's hebben ze dat gwn...
Omdat daar toch niemand anders durft te komen. En dit is een nieuw forum.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In de meeste sc's hebben ze dat gwn...
Oké dan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar hier doen we dat gewoon niet meer. Er moet natuurlijk wel een leuke OP worden gemaakt maar gewoon heel wat anders.
dit dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat daar toch niemand anders durft te komen. En dit is een nieuw forum.
Je krijgt toch wel een kliek.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar hier doen we dat gewoon niet meer. Er moet natuurlijk wel een leuke OP worden gemaakt maar gewoon heel wat anders.
quote:
Flips is al bezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]! Dat is juist goed, dan vinden ze jou aantrekkelijk.
Oh en daar komt er nog 1 die je kunt hosselen, flipsel.
ben je dan soms OUD?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nu al dat ik in deze SC niet meer post vanaf morgen
En je kan tenminste een goed figuur slaan naae nieuwe users toe terwijl je zelf niet geaccepteerd wordt op andere fora.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nieuw forum, nieuwe ontkenningsfase jwz
Ik heb wel veel respect voor je.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nu al dat ik in deze SC niet meer post vanaf morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |