Dat valt dus heel erg mee maar is wel de algemene gedachte. Maar naast Utrecht want daar weet ik het niet zeker van maar Feedback in Rotterdam en Eindhoven daar werken alleen mensen die gewoon echt veel verstand hebben van wat ze doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar is hij verkoper voor. Starterspakketten wil je het liefst zo ver mogelijk bij vandaan blijven. Zonde van je geld. Als je een betere versterker wilt, kijk dan naar een Roland Cube 20XL (nee, geen microcube, wie wil er nou een 2 watt transistorversterker met een 5" speaker) of een Line6 Spider.
Dat is zo'n beetje het beste wat er op dit moment op het gebied van redelijk goedkope moddelingversterkers is te krijgen.
Winkels als feedback wil je ook ver bij vandaan blijven. Ik heb ze daar nog nooit kunnen betrappen op goed advies.
Wat voor training krijgen die mensen? Ik vind de mensen op de gitaarafdeling nauwelijks klantvriendelijk. Ze spreken je niet aan, hangen vaak met z'n drieën achter de balie whatever te doen en vind hen niet altijd goed doorvragen naar de vraag achter de vraag. Ik zeg dus: communicatie- en verkooptraining. En geef die mensen alsjeblieft bedrijfsshirtjes zodat je ook kunt zien wie er werkt. Ik ben zelf weleens door klanten aangesproken, omdat zij dachten dat ik personeel was, want ik was een bas aan het inprikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 08:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat valt dus heel erg mee maar is wel de algemene gedachte. Maar naast Utrecht want daar weet ik het niet zeker van maar Feedback in Rotterdam en Eindhoven daar werken alleen mensen die gewoon echt veel verstand hebben van wat ze doen.
Het voornaamste probleem wat ze hebben gehad is dat ze mensen met kennis hebben aangenomen en niet zozeer verkopers, hierdoor kan het voor die klanten soms minder overkomen.
En wat betreft die starterspaketten kan je inderdaad beter iets los zoeken. De gitaren in die pakketten zijn vaak inderdaad wel prima, maar die versterkers zijn ronduit kut.
Bedrijfsshirtjes worden momenteel gemaakt. En de verkoop trainingen staan al geplanned. Precies de dingen die ik ze ook verteld heb. Gelukkig doen ze er ook wat meequote:Op woensdag 28 november 2012 13:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor training krijgen die mensen? Ik vind de mensen op de gitaarafdeling nauwelijks klantvriendelijk. Ze spreken je niet aan, hangen vaak met z'n drieën achter de balie whatever te doen en vind hen niet altijd goed doorvragen naar de vraag achter de vraag. Ik zeg dus: communicatie- en verkooptraining. En geef die mensen alsjeblieft bedrijfsshirtjes zodat je ook kunt zien wie er werkt. Ik ben zelf weleens door klanten aangesproken, omdat zij dachten dat ik personeel was, want ik was een bas aan het inprikken.
Mooi! Hoe is jullie ICT geregeld?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bedrijfsshirtjes worden momenteel gemaakt. En de verkoop trainingen staan al geplanned. Precies de dingen die ik ze ook verteld heb. Gelukkig doen ze er ook wat mee
Werk jij tegenwoordig bij Feedback?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bedrijfsshirtjes worden momenteel gemaakt. En de verkoop trainingen staan al geplanned. Precies de dingen die ik ze ook verteld heb. Gelukkig doen ze er ook wat mee
Daar is al een apart mannetje voorquote:Op woensdag 28 november 2012 13:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mooi! Hoe is jullie ICT geregeld?![]()
.
Yesh, alleen achter de schermen dan, niet in de winkel als verkoper.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Werk jij tegenwoordig bij Feedback?
Nou, de feedbacks waar ik geweest ben (Apeldoorn en Utrecht) valt dat dus niet mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat valt dus heel erg mee maar is wel de algemene gedachte. Maar naast Utrecht want daar weet ik het niet zeker van maar Feedback in Rotterdam en Eindhoven daar werken alleen mensen die gewoon echt veel verstand hebben van wat ze doen.
Hadden ze die kennis maar. Mijn ervaring is dat ze vaak niet weten waar ze het over hebben.quote:Het voornaamste probleem wat ze hebben gehad is dat ze mensen met kennis hebben aangenomen en niet zozeer verkopers, hierdoor kan het voor die klanten soms minder overkomen.
De gitaren in starterspakketten vind ik over het algemeen ook niet om over naar huis te schrijven.quote:En wat betreft die starterspaketten kan je inderdaad beter iets los zoeken. De gitaren in die pakketten zijn vaak inderdaad wel prima, maar die versterkers zijn ronduit kut.
Dat was Conijn, en volgens mij is daar al wel een deel van weg...quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, de feedbacks waar ik geweest ben (Apeldoorn en Utrecht) valt dat dus niet mee.
In Eindhoven schijnen ze inderdaad wel goed personeel te hebben maar dat is ook oud-personeel van Konijnenberg (?) en dat was gewoon een goede winkel.
Ik heb dat bij let's play in Eindhovenquote:Hadden ze die kennis maar. Mijn ervaring is dat ze vaak niet weten waar ze het over hebben.
Ik heb liever iemand met kennis van zaken tegenover me in een winkel dan een echte verkoper want zo iemand denkt juist met je mee en dat zorgt er voor dat je weer terug komt bij de winkel voor een volgende aankoop. Er zijn maar 2 muziekwinkels waar ik die ervaring heb en dat is Nederland Muziek en vooral Vriese. En dan rijd ik graag ruim 100 km om als ik weet dat ze daar weten waar ze mee bezig zijn.
Yep, dat was hemquote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dat was Conijn, en volgens mij is daar al wel een deel van weg...
[..]
En het schansspringen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef The_Dean het volgende:
Konijnenberg is van de fototoestellen.
Die kan stuk.Willen jullie het goed regelen?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar is al een apart mannetje voor
Tja, ik begon op een oude acoustische van mijn ouders, en daarna een goedkope stratje van een vriend...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Megara het volgende:
Ik heb zelf maar een set bij thomann.de gemaakt:
1 stuk 276144 Fender Squier Vint. Mod. Strat HSS 3T
1 stuk 253294 Fender Mustang I
1 stuk 157996 the sssnake GKP6
... voor 365,- en een tas, strap, wat picks en een standaard:
1 stuk 133671 Thomann E-Guitar Gigbag Eco
1 stuk 158455 Thomann Guitarstrap 2 Black
1 stuk 213032 Harley Benton Nylon Player Pick Set 1,2mm
1 stuk 129407 Millenium GS-2001 E
Komt uit op 399,- waar ik nog even over ga slapen. Best vreemd idee om 400 piek aan gloednieuwe spullen uit te gaan geven terwijl ik welgeteld 1 keer in mijn leven een gitaar heb vastgehouden.
Je kunt het ook zo weer verkopen voor een mooi prijsje. Daar moet je ook rekening mee houden.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Megara het volgende:
Komt uit op 399,- waar ik nog even over ga slapen. Best vreemd idee om 400 piek aan gloednieuwe spullen uit te gaan geven terwijl ik welgeteld 1 keer in mijn leven een gitaar heb vastgehouden.
- een aardig deel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo weer verkopen voor een mooi prijsje. Daar moet je ook rekening mee houden.
Tweedehands kun je meestal voor aankoopprijs weer weg doen.
Mocht de gitaar niet geheel goed afgesteld zijn, kan je ook nog dean vragen of ie 'm af wil stellenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Megara het volgende:
Ik snap ook niet helemaal waarom iemand tweedehands boven nieuw zou verkiezen als er geen voordeeltje mee gepaard gaat. Maar ik denk niet dat het me tegen gaat vallen, en anders was het het proberen waard.
Lijkt me een mooi setje hoor, mustang I is een prima versterker waar je voorlopig goed mee vooruit kan... En ach, als je een goedkoop beginnerssetje neemt ben je alsnog zo 200 euro kwijt dus dan is dit maar 200 extraquote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Megara het volgende:
Mis ik de nodige achtergrondinfo om te kunnen raden waarom daar zo'n verdacht gezichtje achter staat?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mocht de gitaar niet geheel goed afgesteld zijn, kan je ook nog dean vragen of ie 'm af wil stellen
Is niet verdacht, is serieus zo dat die gast goed is in afstellen (en vast nog wel wat meer zaken). Tenminste, van wat ik heb meegekregen van de anderen hier (zelf nog geen gitaar af laten stellen door 'm, doe ik over het algemeen zelf namelijk).quote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef Megara het volgende:
[..]
Mis ik de nodige achtergrondinfo om te kunnen raden waarom daar zo'n verdacht gezichtje achter staat?
Ha, positieve feedbackquote:Op woensdag 28 november 2012 22:24 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi setje hoor, mustang I is een prima versterker waar je voorlopig goed mee vooruit kan... En ach, als je een goedkoop beginnerssetje neemt ben je alsnog zo 200 euro kwijt dus dan is dit maar 200 extra
Ik bedoel als je tweedehands koopt. Kun je em vaak voor dezelfde prijs wel weer weg doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
- een aardig deel.
Sorry hoor, maar je verkoopt bijna nooit iets voor aankoopprijs, dus ook gitaren niet.
Oke danquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Is niet verdacht, is serieus zo dat die gast goed is in afstellen (en vast nog wel wat meer zaken). Tenminste, van wat ik heb meegekregen van de anderen hier (zelf nog geen gitaar af laten stellen door 'm, doe ik over het algemeen zelf namelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |