Vet! Dank!quote:Op donderdag 29 november 2012 16:00 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dingen zelf wil uitzoeken, met name snelle stukken:
Download dit.
En daarna dit.
Met dat laatste progje kun je het tempo van een nummer aanpassen zonder dat de pitch verandert.
PM.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm, ik zie dat Korg DT-10's rond de 70 kosten nieuw en dat er een op marktplaats staat voor veertig, dus ik begin voorzichtig met een bod van ¤45
áls ik het goed heb zijn de Mexicaanse Fenders heel erg goed voor hun geldquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:32 schreef Marnixos het volgende:
Hoi,
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe Telecaster. Ik ben benieuwd of er ook Telecasters zijn die beter en even duur zijn als Fender. Vind 't zo beperkt zoeken nuIemand suggesties?
Marnixos
Kijk naar een Blade Delta T2 classic of een Blade Delta T3 pro. Als hun tele's net zo goed zijn als hun strats zijn ze zeker de moeite waard. Kost de helft van een Amerikaanse Fender maar is minstens zo goed.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:32 schreef Marnixos het volgende:
Hoi,
Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuwe Telecaster. Ik ben benieuwd of er ook Telecasters zijn die beter en even duur zijn als Fender. Vind 't zo beperkt zoeken nuIemand suggesties?
Marnixos
Niet helemaal. Ze zijn best wel ok maar wil je er een goed geluid uit krijgen zul je de de pups moeten upgraden, die zijn wat aan de zwakke kant.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
áls ik het goed heb zijn de Mexicaanse Fenders heel erg goed voor hun geld
Ahh, dat kost natuurlijk ook weer extra geld, maar goed met een setje hotrails of zo zit je inclusief aanschaf prijs van de mexicaanse Tele nog láng niet bij de prijs van een USA Fender.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ze zijn best wel ok maar wil je er een goed geluid uit krijgen zul je de de pups moeten upgraden, die zijn wat aan de zwakke kant.
Ja, dus zet je hem hier maar neer, jammer van dat F-gat, verder is zo`n Custom met P90s natuurlijk hartstikke gaaf!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:03 schreef brother52 het volgende:
Blij dat ik links ben, anders had het me weer geld gekost....
[ afbeelding ]
True, Texas Specials zou ik dan weer niet doen, een vriend van me heeft ze in zijn strat, en ik vind ze geen hele fijne sound hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:59 schreef brother52 het volgende:
Klopt, dan zit je ongeveer op de helft. Alleen zou ik er niet meteen hotrails in gooien.
dan eerder een setje Nocaster of Texas Special pups. Je koopt een tele nou eenmaal om zijn geluid, niet om zijn looks.
Dat is geen thinline.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dus zet je hem hier maar neer, jammer van dat F-gat, verder is zo`n Custom met P90s natuurlijk hartstikke gaaf!
De Squier variant is een erg fijne plank!
Die Squier variant niet nee, klopt.. zal vast wel te krijgen zijn, maar had het nu even over de gewone Custom ... die is ook erg prettigquote:
Vriese in Doetinchem had ze hangen. Max Guitar in Den Haag heeft er een paar op de site staan,quote:
En die heeft dan weer geen P90'squote:Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Squier variant niet nee, klopt.. zal vast wel te krijgen zijn, maar had het nu even over de gewone Custom ... die is ook erg prettig
NIet? apart dan, weet nog wel dat ik bij Kick Music er 2 mocht uitpakken (Squier Telecaster Custom `72) mét P90s er in.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
En die heeft dan weer geen P90's
én die van dat filmpje?..quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:39 schreef brother52 het volgende:
Die bovenste is zoals het er staat een Squier VM Tele Custom.
Die andere is een VM Tele Custom II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |