Had er geen tijd voor toen ik op werk een vervolg opende. Nu ook niet echt maar ik zal kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:10 schreef daftme het volgende:
Wanneer wordt ie OP eens up to date gemaakt?
Stekker uit je computer trekken... soms onthouden die USB chips dingen die alleen gewist worden als er echt geen stroom op je computer staat.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vraagje aan tablet gebruikers. Mijn trust tablet wordt de laatste tijd niet meer herkend, het is telkens een 'onbekend USB device'. Drivers opnieuw geinstalleerd enzo, en toen werkte het 1 tekening lang. Daarna verplaatste ik de tablet, en bewoog de USB kabel even, zodat het USB stekkertje even wat bewoog (denk ik). gelijk weer hetzelfde gezeur. Plug zit behoorlijk goed vast in de USB hub, maar er zit een heel klein beetjespeling in. Maar lijkt me te weinig om zo'n effect te hebben! Andere tablet gebruikers last van hetzelfde verschijnsel?
Ik heb via Google iets gevonden dat waarschijnlijk m'n Windows USB drivers corrupt zijn, en dat een re-instal het beste zou zijn. was ik al een beetje van plan..maar toch onhandig dit.
ah okay... dan is dat het niet.. heeft bij mij wel eens geholpenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb de computer via een stekkerblok met aan/uit knop lopen, dus dat gebeurt elke dag.
Oh, misschien dat ik dit er even bij moest vermelden: Het is volledig Photoshop gebrushed, geen 3D.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:23 schreef blow... het volgende:
Neonlampen onder de auto staan altijd vet. Indien cinema4D, misschien iets met GI en een luminance object?
mooiquote:Op donderdag 29 november 2012 15:29 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik dit er even bij moest vermelden: Het is volledig Photoshop gebrushed, geen 3D.
Maar dit neem ik aan als een compliment
Ik was er 8 jaar geleden mee begonnen.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef sirPiteye het volgende:
Stripje uit mijn webcomic, hoofd persoon gaat naar de onderwereld.
[ link | afbeelding ]
Weet ik.quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef emmyemmy het volgende:
Je krast teveel, je schetsen bestaan uit teveel lijnen, zo kom je onzeker over
Ze is wel een beetje chubbyquote:Op maandag 24 december 2012 23:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze moesten groter volgens de mc slowchat dus:
[ afbeelding ]![]()
Dat was het idee.quote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje chubby. Maar verhoudingen lijken wel te kloppen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |