Misschien helpt het om wat normen en waarden erin te krijgen hier.quote:

geen sex voor het huwelijk, geen abortus, geen homohuwelijk, geen inentingen etcquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Misschien helpt het om wat normen en waarden erin te krijgen hier.

ik wil ook wel komen voor de slowchat, maar ik wordt niet geaccepteerd. heb jij tips voor mij?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
Snap sowieso het gedoe niet, ik kom hier alleen voor die slowchat. Als die ergens anders geplaatst zou worden dan kijkt volgens mij bijna niemand meer naar pub/jong of whatever.

normaal postenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil ook wel komen voor de slowchat, maar ik wordt niet geaccepteerd. heb jij tips voor mij?

Het draait niet alleen om jou of de mensen in de slowchat. Het gaat om het hele forum, dat kon wel een oppepper gebruiken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
Snap sowieso het gedoe niet, ik kom hier alleen voor die slowchat. Als die ergens anders geplaatst zou worden dan kijkt volgens mij bijna niemand meer naar pub/jong of whatever.

ja die geen inentingen heb ik nooit begrepen, aangezien het christendom techniek en ontwikkeling ziet als iets dat door god is gegeven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geen sex voor het huwelijk, geen abortus, geen homohuwelijk, geen inentingen etc

ik ken je niet, maar als je niet geaccepteerd wordt doe je kennelijk iets foutquote:

Het geldt ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het draait niet alleen om jou of de mensen in de slowchat. Het gaat om het hele forum, dat kon wel een oppepper gebruiken.
Een vrouw zijn, mod zijn, naar meets gaan of gewoon baas zijn net als ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wil ook wel komen voor de slowchat, maar ik wordt niet geaccepteerd. heb jij tips voor mij?

ja je hebt die truttebol hier, die doet zo gemeenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar als je niet geaccepteerd wordt doe je kennelijk iets fout

ik ben zelfstandig opererend ondernemer onder naam van een overkoepelend bedrijf die alle marketing voor mij doet. telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het geld ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.
[..]
Een vrouw zijn, mod zijn, naar meets gaan of gewoon baas zijn net als ik.

truttebol?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ja je hebt die truttebol hier, die doet zo gemeen

Nee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben zelfstandig opererend ondernemer onder naam van een overkoepelend bedrijf die alle marketing voor mij doet. telt dat ook?

Nee, je hebt dan toch niet je eigen groep. Vanuit gaande dat je binnen de community tak blijft (de rest van de fora zijn met specifiekere interesses), heb ik niet het idee dat je als jonger persoon kan posten. Je kan op zijn hoogst inderdaad alleen de SC overhouden en die in GC plaatsen. Maar dat is alleen nodig als over 6 maanden hier 5 topics zijn geplaatst naast de SC.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het geldt ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.

sinds wanneer ben jij geen mod meer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey Conflict en Biancavia als modsjullie zijn nog steeds een stelletje toch?

We zullen zien hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het geldt ook niet alleen voor mij, volgens mij kunnen jongeren/pubers tegenwoordig prima googlen en/of hun dingen in andere subfora kwijt. Vind het een nutteloos subforum geworden, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Ja!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey Conflict en Biancavia als modsjullie zijn nog steeds een stelletje toch?

Ligt er aan of de alcohol leeftijd dan al naar 18 is dan ga ik in foetus houding in een donker hoekje liggen huilen.quote:

Ohja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt er aan of de alcohol leeftijd dan al naar 18 is dan ga ik in foetus houding in een donker hoekje liggen huilen.

en terechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt er aan of de alcohol leeftijd dan al naar 18 is dan ga ik in foetus houding in een donker hoekje liggen huilen.

op tijd je bier in slaan danquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]

sinds de examenperiode is afgelopen, 4 maanden dus ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij geen mod meer?

quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
sinds de examenperiode is afgelopen, 4 maanden dus ofzo

weet ik niet? Zit mobiel dus zie geen UI'squote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ja je hebt hier toch zo'n meisje met een japans of chinese UI

ja nou ja, ik zie haar wel nog eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet? Zit mobiel dus zie geen UI's

Angel-Joy maar die is gestopt ofzo hoorde ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ja je hebt hier toch zo'n meisje met een japans of chinese UI

drinken wordt toch niet strafbaar gesteld of wel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heel misschien wordt het 1 juli... Ik blijf hoop houden

weet je de naam niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ja nou ja, ik zie haar wel nog eens.

quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Angel-Joy maar die is gestopt ofzo hoorde ik

Onder de 16 wel, daarboven weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
drinken wordt toch niet strafbaar gesteld of wel?

wat heb jij een kutleven hequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mag het nu ook niet kopen hè

oh wacht,quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mag het nu ook niet kopen hè

Waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]

#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat heb jij een kutleven he![]()

Nee dankjequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
krul ik koop wel drank voor je met een zout smaakje

Was het gezellig bij de trap?quote:

Wat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:
allemaal onbekende users :S dit kan mijn autistenhart niet aan :S

niet direct maar gelul over haar en dr ex ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat wie haatte er op haar dan?

Oh hoi. Ik ben nieuw.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:

halloquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:

kusje op je autistenhartquote:[b]Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:[/b

Ik voel jequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Plastic_zak het volgende:

Lekker danquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet direct maar gelul over haar en dr ex ofzo

geoden onteertitel nuo greotjes ria ene d kisdquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het voelt nu al vertrouwd hier.

quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het voelt nu al vertrouwd hier.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |