Le-zen,quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
tot hoe oud mag je hier berichten plaatsen
Zullen we eerst kijken of het jullie bevalt hier?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
Dus er wordt niet meer gekeken naar een slowchat in een ander subforum en kunnen hier dus verder posten ?
Daaromquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom is de naam PUB niet meer van deze tijd en Jong wel?
Ik vind het prima Yvonne.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we eerst kijken of het jullie bevalt hier?
Bevalt het niet, staan we open voor iedere andere suggestie, zoals bv 49Yard
Maar blijf meedenken hè!quote:
Niet die ene van PUB aubquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
We moeten ook een nieuwe OP maken. Ik ben er alleen niet zo'n held in.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom is de naam PUB niet meer van deze tijd en Jong wel?
Dit is een beter antwoord dan het antwoord van jou Yvonnequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef Fok-it het volgende:
De naam is sowieso al een verbetering. In jong kunnen meer mensen dan allden pubers zich vinden lijkt me
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
Dit is een beter antwoord dan het antwoord van jou Yvonne
Ja iets heel anders en origineels. Ik ben er ook voor om vaste users icoontjes weg te laten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet die ene van PUB aub![]()
![]()
Iets wat op die van nachtbagger lijkt. Die is altijd wel leuk
True, anders is het gelijk zo'n kliekjequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja iets heel anders en origineels. Ik ben er ook voor om vaste users icoontjes weg te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |