is ie stuk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind net de Ipad (MIJN IPAD) op de grond onder de eettafel, die is dus vannacht op de grond geklapt. Zonder screenprotector want die zat netjes naar achteren geklapt. nu ben ik Heel Erg Boos
Kapot????quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind net de Ipad (MIJN IPAD) op de grond onder de eettafel, die is dus vannacht op de grond geklapt. Zonder screenprotector want die zat netjes naar achteren geklapt. nu ben ik Heel Erg Boos
hoe de fuck kan dat zo opeens?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Whut?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Nope; hoef em nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
How can you not love?
ROTWIJF!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
How can you not love?
Ew goud met rozenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
How can you not love?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
Hij doet het, maar er zitten echt ginormous krassen op het scherm. En ik ben altijd fucking voorzichtig met dat ding. En ik kan wel raden wat er gebeurd is. Hier gaat het niet gezellig worden vandaag.
fuuu! wat ontzettend kut Mirjamquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
Hij doet het, maar er zitten echt ginormous krassen op het scherm. En ik ben altijd fucking voorzichtig met dat ding. En ik kan wel raden wat er gebeurd is. Hier gaat het niet gezellig worden vandaag.
Ik heb geen cc!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Als jij gaat falen, mag ik met je meefalen? Goeden kerstcadeau.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
GA SPAREN MENS!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
ipad mini geen black friday korting
Oh nicequote:
Mijn lip cote is wel super fijn, maar dit is voor eronder zeker?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm die lip primers... Das onzin.. Right? Anders faal ik 2 iets'
echtquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
maar hoe de fuck kan het zomaar gebeuren dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik kan echt niet uitleggen hoe boos ik benaltijd dit soort shit met mijn spullen, terwijl ik er gewoon voorzichtig op ben.
Maar wat is er gebeurt danquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik kan echt niet uitleggen hoe boos ik benaltijd dit soort shit met mijn spullen, terwijl ik er gewoon voorzichtig op ben.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef Mirjam het volgende:
Ja, dat ding is ws. op de rand van de tafel of de stoel gelegd. Ik hoorde vannacht al een enorme klap, toen ben ik gaan kijken maar kon niks vinden wat het was. ipad dus.
Nou nee want toevallig heb ik cif's cc nog in mijn portemonnee zittenquote:
Hij heeft jou z'n cc gegeven?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou nee want toevallig heb ik cif's cc nog in mijn portemonnee zitten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft jou z'n cc gegeven?![]()
![]()
Ik heb een account en ik ben ingelogd...quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
heb je een account en ben je ingelogd?
Gegeven?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft jou z'n cc gegeven?![]()
![]()
quote:To pay with Paypal, your order must be be over Ŗ30 and all the items in your basket must be in stock. If your order does not meet these two conditions,
the option to pay with Paypal will not be available.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gegeven?
Nah ik had hem nodig om wa te kopen; dus ik had em uit zijn portemonnee gehaald (en ja dat weet ie)
duhquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:31 schreef Mss het volgende:
The Man With The Golden Gun is nu ook maar ¤30. Zal ik die er nog bij doen...?
Kutquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:31 schreef Mss het volgende:
The Man With The Golden Gun is nu ook maar ¤30. Zal ik die er nog bij doen...?
Die heb ik toch al lang via ebay gekochtquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben ook tangle teezers voor 10 euro daar
Datquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dertig euro gaat echt way too furr.
Het zou nog mooier zijn als je dan 2 DL's kochtquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
(loller nee 30euro is te duur; 15 euro voor deborah lippman die ik eik ook niet echt nodig heb... suuuuuurre... i lurv my brain)
100 miljoen gefaald?quote:
quote:
ZOMG KORTING HEBBEN DIT DAT ALLESquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik het al weken aan het weerstaan, komt 20% korting en ik klik binnen drie seconden door naar payment
Ohai mequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik het al weken aan het weerstaan, komt 20% korting en ik klik binnen drie seconden door naar payment
gelukkig is dat de enige overeenkomstquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef Mss het volgende:
Ik voel me net Sylvana die haar hele stufi uitgeeft aan make-up.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef Mss het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef Mss het volgende:
dacht je dat er een baby born uit zou komen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:52 schreef Incantrix het volgende:
Ja kut, ik ga dus écht geen nagellak kopen van 30 euro! Echt niet gewoon. Fuck.
En Mir![]()
terecht pissig!
En ohai! Er is net een kwartje gevallenik krijg een echte baby
niet lachen, denial kan nogal lang duren klaarblijkelijk.
Wel goed dat hij nu valt, in plaats van dat je straks het eruitpoept en zo zit van "DAFUQ IS DEZE?"quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:52 schreef Incantrix het volgende:
Ja kut, ik ga dus écht geen nagellak kopen van 30 euro! Echt niet gewoon. Fuck.
En Mir![]()
terecht pissig!
En ohai! Er is net een kwartje gevallenik krijg een echte baby
niet lachen, denial kan nogal lang duren klaarblijkelijk.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel goed dat hij nu valt, in plaats van dat je straks het eruitpoept en zo zit van "DAFUQ IS DEZE?"
WTF??quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stufi
Maar ik hoef niks te kopen en heb ook geen zin om iets te kopen
je bent overprikkeldquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat gisteren webshops te kijken en had bij alles MEH STOM SAAI KUTdus
Nee, ja, nouquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dacht je dat er een baby born uit zou komen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, ja, nouwe hadden net een pretecho en toen drong het pas tot me door dat ik dat gezichtje dat ik zag straks écht kusjes kan geven, en dat ze echt bij ons blijft en niet meer weggaat. Ofzo. Ik kan het niet uitleggen, het klinkt ook wel suf ja
ik heb nog 2 ongebruikte mac quads en vice ook nog niet gebruikt en naked ligt ook al lange tijd in de kast te nixen :/quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:02 schreef Mss het volgende:
Met make-up koop ik eigenlijk alleen nog maar pellets. Van de rest heb ik al genoeg.
Maar ik denk dat het na dit ook wel gewoon even klaar is.
quote:
Als je mij je geld geeft doe ik het welquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb ook egen zin meer om nagellak en makeup te kopen, halp
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is de eerste hint richting roze wolk deze hele zwangerschapgisteravond dachten we nog even dat ze dood zou gaan, dus het contrast is nogal groot denk ik.
Stef was keihard met zijn volle gewicht op mijn buik gesprongen en daarna voelde ik geen beweging meer. We hebben de hele avond in he ziekenhuis gezeten en toen deed haar hartslag even rare dingen (maar dat bleek niet erg te zijn, maar bij een hartslag variërend van 60 tot 180 kreeg ik wel redelijk stress van). We waren om 12 uur thuis geloof ikquote:
OMG, daar schrik je inderdaad wel het leplazarus vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef was keihard met zijn volle gewicht op mijn buik gesprongen en daarna voelde ik geen beweging meer. We hebben de hele avond in he ziekenhuis gezeten en toen deed haar hartslag even rare dingen (maar dat bleek niet erg te zijn, maar bij een hartslag variërend van 60 tot 180 kreeg ik wel redelijk stress van). We waren om 12 uur thuis geloof ik
Zowquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef was keihard met zijn volle gewicht op mijn buik gesprongen en daarna voelde ik geen beweging meer. We hebben de hele avond in he ziekenhuis gezeten en toen deed haar hartslag even rare dingen (maar dat bleek niet erg te zijn, maar bij een hartslag variërend van 60 tot 180 kreeg ik wel redelijk stress van). We waren om 12 uur thuis geloof ik
Jeetje incan, gelukkig dat alles goed gaat!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet ook echt zeggen dat ik half hysterisch was, ik was zķ bang dat het nu dan alsnog even allemaal einde oefening zou zijn ofzo..
Ik schat van welquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
snapt kind nu ook dat dat dus ECHT ECHT NOOIT meer mag?
Je3zus, meis toch. Gelukkig is alles goed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moest al de hele tijd lolleren om de hele discussie maar hier toch wel heel ergquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
What did you do
Pehehe heb ook gewoon de foto van mandy afgeprint om vanavond te tonen aan de kapster![]()
Godver ik zie nu gewoon pas waar die Born voor staatquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dacht je dat er een baby born uit zou komen?
Goed hoor, thanks! Ziekenhuisonderzoeken lopen nog steeds dus dat is nog afwachten, verder lekker aan het daten en aan het prutsen met YouTube dus hou mij wel goed bezig!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik schat van welik heb zo afschuwelijk tegen hem gedaan dat ik me er nu nog steeds rot over voel
Thnx Sjaantjehoe is het met jou eigenlijk?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Godver ik zie nu gewoon pas waar die Born voor staat![]()
Nu al die jaren
quote:
Dalijk mag je ook naar die hippe youtube feesten net zoals Masjsjsja!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed hoor, thanks! Ziekenhuisonderzoeken lopen nog steeds dus dat is nog afwachten, verder lekker aan het daten en aan het prutsen met YouTube dus hou mij wel goed bezig!
Ehmz gewoon rustig aan hoor, maar het is leukquote:
Dat zal nog wel meevallenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Dalijk mag je ook naar die hippe youtube feesten net zoals Masjsjsja!
JAWEEELLLL Neem je ons mee als 'gasten'quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ehmz gewoon rustig aan hoor, maar het is leuk
[..]
Dat zal nog wel meevallen
SHJN MEET DAARquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAWEEELLLL Neem je ons mee als 'gasten'
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
SJAAN GEWOON JE EIGEN PARTY MAKEN EN 25 EURO PER PERSOON VRAGEN![]()
(Behalve voor ons, want dan is het een ongastvrije meet)
Ik moet jullie natuurlijk 25 euro betalen om te komen .. PER UUR!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
SJAAN GEWOON JE EIGEN PARTY MAKEN EN 25 EURO PER PERSOON VRAGEN![]()
(Behalve voor ons, want dan is het een ongastvrije meet)
En dat kan je dan weer bekostigen door 5000 mensen uit te nodigen die 25 euro moeten betalenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet jullie natuurlijk 25 euro betalen om te komen .. PER UUR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Jullie kunnen toch wel hun nagels lakken, wij zijn verdomme shjn experts!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat kan je dan weer bekostigen door 5000 mensen uit te nodigen die 25 euro moeten betalen![]()
(en dan even twee standjes neerzetten waar ze hun nagels kunnen laten lakken
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier moest ik wel eerst aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom snapte ik de zin niet
吴 曼 迪
En ze mogen allemaal naar onze The Man With The Golden Gun KIJKEN!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch wel hun nagels lakken, wij zijn verdomme shjn experts!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KIJKEN MET DE OOGJES!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ze mogen allemaal naar onze The Man With The Golden Gun KIJKEN!![]()
klinkt als een partyparty.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat kan je dan weer bekostigen door 5000 mensen uit te nodigen die 25 euro moeten betalen![]()
(en dan even twee standjes neerzetten waar ze hun nagels kunnen laten lakken
En hij zorgt voor de bbq in de VIP-hoekquote:
MET KAASSOUFLE'squote:Op vrijdag 23 november 2012 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hij zorgt voor de bbq in de VIP-hoek
(die alleen voor ons is)
En je hebt het al zo druk als bjoetiebloggerquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
POTVER! dit wordt bijna een nieuw meet-topic zo jonge, ik moet zoveel regelen voor jullie ... DE STRESS!!! MAAK EEN TO DO LIST!
DE STRESSquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je hebt het al zo druk als bjoetieblogger
Autistenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit komt volgens mijn dcent door de tu/e, de research dinges van philips en door asml, want die trekken autisten aan.
Hihaho
Dat is al een hele tijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit komt volgens mijn dcent door de tu/e, de research dinges van philips en door asml, want die trekken autisten aan.
Hihaho
Fijn chickiequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed hoor, thanks! Ziekenhuisonderzoeken lopen nog steeds dus dat is nog afwachten, verder lekker aan het daten en aan het prutsen met YouTube dus hou mij wel goed bezig!
Kleine bloemlezing:quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:54 schreef Mirjam het volgende:
Godsallemachtig, de reacties onder deze foto, daar zítten me toch mongolen tussen
https://www.facebook.com/(...)99075&type=1&theater
Krijg de tyfus zeikende marginaal.quote:Alleen jammer dat als je 3 kinderen hebt er maar 1 kunt krijgen. Maar ja... ik ben snel tevreden.
See Translation
7 minutes ago ˇ
?quote:die vink heel erg leuk groetjes lars
quote:leuk odee
ERMAHGERDquote:het is bijna 2013 ,wat moet ik dan met een kalender uit 2012???
quote:leuk een kalender
See Translation
40 minutes ago ˇ Like
quote:ik moet helaas nu weg met de hond en wat boodschappen doen
See Translation
ja die is kansloosquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:58 schreef Dwyn het volgende:
Kost je nog kleureninkt ook. Kun je net zo goed voor een 1,50 de adventskalender kopen. bon printen is duurder
quote:24 december ophalen, dan kun jeb dus in 1 keer alle deurtjes openen ende choco in je mik stoppen. Dit zijn dan zeker. De kalenders die niet verkocht zijn ;-)
quote:Wat ben jij positief Adri doe dan lekker niet mee!!!!
quote:@ Ardi: Even goed lezen he!24-11!
ERMAHGERD BEN JE DOMquote:Ik heet geen Adri, en hoe verklaar je dat aan je kind, wat is dan het nut van een adventkalender. En bij heel veel mensen werkt de link niet eens.
quote:Op de bon staat verboden te dupliceren, dus hoe kan ik hem dan uitprinten....?????
En wat zei je? Om domme mensen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest keihard lachen in de trein om dit en toen moest ik uit gaan leggen waarom ik lachte
Ja zoietsquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
En wat zei je? Om domme mensen?
dude, die liggen al weken bij de jumboquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD DIE KALENDER WIL IK !!! Ik zie die elk jaar hier in NL en kan die bijna nergens vinden.... In belgië heb je die overrrrrrral !en natuurlijk ben ik morgen niet in nl dus kan hem niet halen. KUT
Maar niet bij de plusquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dude, die liggen al weken bij de jumbo
ohja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
SQ, je zou mij nog wat sturen
Ja!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Had je mijn pm met de prijs van de nagellakjons nog ontvangen?
Is bekend in autistenland ja, vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
In eindhoven wonen de meeste autisten
Ik woon in een gat en heb geen tijd maar ik ga maandagquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
als je morgen niet in NL bent, ben je toch in belgie denk ik, neem er daar 1 mee
jouw werkquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh zo leuk.... Ik zit naar iedereen 'verrekten mongol. KUT' te roepen
Manager kwam langs; schopte mn vuilnisemmer omver 'VERREKTEN KUT'
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh zo leuk.... Ik zit naar iedereen 'verrekten mongol. KUT' te roepen
Manager kwam langs; schopte mn vuilnisemmer omver 'VERREKTEN KUT'
Breinazi'squote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho ik had een stuk sjaal gebreid met een andere steek dan wat op de voorschriften stond. Nu vind ik t toch niet zo mooi dus ik zeg ik dat breitopic dat ik t uit ga halen en een andere steek ga doen,
Zeggen ze dat ik een nieuwe bol moet kopen omdat het niet mooi gaat worden![]()
Waarom dat, gaat het dan kreukelen of watquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho ik had een stuk sjaal gebreid met een andere steek dan wat op de voorschriften stond. Nu vind ik t toch niet zo mooi dus ik zeg ik dat breitopic dat ik t uit ga halen en een andere steek ga doen,
Geen idee maar ik ga geen nieuwe kopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom dat, gaat het dan kreukelen of wat
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Heb ik ook al gedaanquote:
en terecht!!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum gaat huilen als ik die koop
Dit, die horen zwart.quote:
Wít?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil witte dr Martens, autocorrect
Jullie hebben het echtkeileuk samen, of niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
En brum die achterlijk doet als je de tomaat wat kleiner snijdt. Nou sorry hoor dat ik niet een fucking halve tomaat in m'n mond wil stoppen
Yay! Klasgenoot van me gaat ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Diederik gaat ook mee naar Electric Six morgen.
Dat klinkt matig.quote:
Jawel hoor, ik zeik alleen snel om niksquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jullie hebben het echtkeileuk samen, of niet?
Ouwe kutpuber.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zeik alleen snel om niks
Goeden zelfkennisquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zeik alleen snel om niks
Mijn middelste is daar fan vanquote:
water marble? lekker prutsenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet echt niet wat te lakken of te doen met m'n nagels. Bluh. Geen inspiratie.
Heb ik nog nooit gedaan haha en aangezien we morgen een dagje Amsterdam hebben... wil ik wel iets met succesquote:
lekker alles afplakken met plakband, minimaliseert de cleanupquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan haha en aangezien we morgen een dagje Amsterdam hebben... wil ik wel iets met succes. Tevens alles gekortwiekt (als in geen witrandje). Dan heb ik veel cleanup gok ik. Wil het wel nog ooit eens doen, marblen!
Glittor! Glittor is altijd goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan haha en aangezien we morgen een dagje Amsterdam hebben... wil ik wel iets met succes. Tevens alles gekortwiekt (als in geen witrandje). Dan heb ik veel cleanup gok ik. Wil het wel nog ooit eens doen, marblen!
Ik heb mijn marble bijna klaar, ga morgen marble tutorial maken!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh dan ga ik het met jouw tut eens proberen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb mijn marble bijna klaar, ga morgen marble tutorial maken!
Kan je gelijk langs Inglotquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh dan ga ik het met jouw tut eens proberen!
Morgen wellicht m'n verjaardagscadeau uitzoeken in Amsterdammisschien wel naar de PC Hooftstraat
.
Hmmmm denk niet dat het gezelschap dat heel leuk gaat vinden allemaalquote:
Goeden verjaardagscadeau welquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmmm denk niet dat het gezelschap dat heel leuk gaat vinden allemaal.
Ik ga al een Michael Kors tas halen/krijgen (gedeeltelijk dan, moet ook meebetalenquote:
Omg Michael Korsquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga al een Michael Kors tas halen/krijgen (gedeeltelijk dan, moet ook meebetalen)
.
Uhuhquote:
Niceeeequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh. Voor bij m'n zonnebril en m'n horloge
.
Staan wel toffe dingen tussen jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vandaag even bij Make Up Studio, die hebben ook mooi spul
Dohquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:05 schreef Debsterr het volgende:
Argh swapdoos komt ook echt op ene tijdstip dat ik dus nooit het geluk ga hebben toch thuis te zijn.
Gelukkigquote:
Ja waarschijnlijk wordt het wel ergens bezorgd hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gelukkigen anders vragen aan buren of ze het aan kunnen nemen?
Hoe is het deze week gegaan Spees met college en zulks?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even zorgen dat ik vocht binnen heb want beetje weinig gedronken vandaag en dan passoa jus
IK ben overal geweest, behalve bij statistiek maar dat is toch een verloren zaakquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe is het deze week gegaan Spees met college en zulks?
MAAR je bent wel gegaan. Goed zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ben overal geweest, behalve bij statistiek maar dat is toch een verloren zaakBen zelfs bij een symposium geweest. Moest mezelf soms wel slepen hoor
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ben overal geweest, behalve bij statistiek maar dat is toch een verloren zaakBen zelfs bij een symposium geweest. Moest mezelf soms wel slepen hoor
Kies 3 december, dan ben ik er ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
Unf, heb je zin om binnenkort een keer koffie te drinken met Dico en mij in A'dam?
Fuuuuquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb op maandag zo'n beetje aaneengesloten van 9-17 college. Dan zou het daarna moeten...
SUSHIquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Of ergens dineren kan natuurlijk ook
Goeien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Of ergens dineren kan natuurlijk ook
Scheelt, ik ben ook niet zo vissig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Mss het volgende:
Ik ben voor dineren, maar ik eet geen sushi...
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Mss het volgende:
Ik had vanavond couscoussalade, dat was een goeien move
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krullen en rechte pony:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |