is ie stuk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind net de Ipad (MIJN IPAD) op de grond onder de eettafel, die is dus vannacht op de grond geklapt. Zonder screenprotector want die zat netjes naar achteren geklapt. nu ben ik Heel Erg Boos
Kapot????quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind net de Ipad (MIJN IPAD) op de grond onder de eettafel, die is dus vannacht op de grond geklapt. Zonder screenprotector want die zat netjes naar achteren geklapt. nu ben ik Heel Erg Boos
hoe de fuck kan dat zo opeens?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Whut?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:10 schreef Mirjam het volgende:
Nope; hoef em nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
How can you not love?
ROTWIJF!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
How can you not love?
Ew goud met rozenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
How can you not love?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
Hij doet het, maar er zitten echt ginormous krassen op het scherm. En ik ben altijd fucking voorzichtig met dat ding. En ik kan wel raden wat er gebeurd is. Hier gaat het niet gezellig worden vandaag.
fuuu! wat ontzettend kut Mirjamquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
Hij doet het, maar er zitten echt ginormous krassen op het scherm. En ik ben altijd fucking voorzichtig met dat ding. En ik kan wel raden wat er gebeurd is. Hier gaat het niet gezellig worden vandaag.
Ik heb geen cc!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Als jij gaat falen, mag ik met je meefalen? Goeden kerstcadeau.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
GA SPAREN MENS!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
ipad mini geen black friday korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |