Zal vast een vervanger voor zijn!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Tokus het volgende:
Ik vang net op dat voor sommigen de eetpauze vervalt, want Five Finger Death Punch zou uitvallen....
Of dat klopt hoop ik zometeen uit te vinden.
Neeeeeeee, dat is juist een van de paar bands waar ik voor komquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:17 schreef Tokus het volgende:
Ik vang net op dat voor sommigen de eetpauze vervalt, want Five Finger Death Punch zou uitvallen....
Of dat klopt hoop ik zometeen uit te vinden.
Oh, ik ben wel benieuwd of ze dan nog wat leuks kunnen regelen. Asphyx wellichtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal vast een vervanger voor zijn!
Maar zal natuurlijk geen grote naam zijn.
En zojuist bevestigd op facebook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef Tokus het volgende:
Schijnt dat Textures de vervanger is. Maar is nog niet bevestigd.
Ik heb straks ook nog wel een paar biertjes nodig om op gang te komen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:02 schreef Monsieursander het volgende:
Goddomme... ik ben net uit de club en ben aangeschoten... En over een uur moet ik de trein hebben.
Als jullie een halfdood mannetje van 1 meter 50 foldertjes ziet uitdelen zeg maar hoi Snader
Ouch, en ik dacht dat ik het al min had met mijn shirt, overhemd en leren jas aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |