Ik zit hier ook te kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
(Woei mag new kids blijven kijken van cif![]()
)
eten vind ik tegenwoordig te duur (wel lekker). Maar koppie koffie met taartje, omnomnom!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de boterwaag geweest, moet dat eens gaan testen
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wens die mensen serieus dood... da's toch erg
Ik vind hem zo briljantquote:
Heel herkenbaar hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wens die mensen serieus dood... da's toch erg
ik heb gewoon een hardnekkige hekel aan hypocriet gelovig bejaard tuig wat gluurtquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hardnekkige hekel aan hypocriet gelovig bejaard tuig wat gluurt
Ze hebben nu ook hun gordijnen zo dicht dat zij op straat alles kunnen zien maar andere bij hun niet naar binnen kunnen kijken
Nou ja, van mij mogen ze lekker een zandwinkel gaan beginnen zeg maar
Gluurders.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hardnekkige hekel aan hypocriet gelovig bejaard tuig wat gluurt
Ze hebben nu ook hun gordijnen zo dicht dat zij op straat alles kunnen zien maar andere bij hun niet naar binnen kunnen kijken
Nou ja, van mij mogen ze lekker een zandwinkel gaan beginnen zeg maar
ja precies.... hier ook.... en ik praat al de hele dag begripvol en geduldig met mensen. Die buren moeten gewoon lekker optyfen met hun gezeik.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoorMijn buurman
probeer hem altijd te ontwijken. Iedere keer gaat het gewoon over hetzelfde
da's toch wel algemeen bekend? Of is dat Haags?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]Die zandwinkel ken ik ook alleen maar van jou
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies.... hier ook.... en ik praat al de hele dag begripvol en geduldig met mensen. Die buren moeten gewoon lekker optyfen met hun gezeik.
ze bellen ook steeds de politie en de wijkagent met allerlei gezeik, terwijl het hier echt prima gaat en er echt níets op aan te merken is. Maar ja, laatst stond er een vuilnisbak wel erg lang op straat.....
en een fiets aan een boom waarvan ze niet wisten van wie die was.....
[..]
ja precies.... hier ook.... en ik praat al de hele dag begripvol en geduldig met mensen. Die buren moeten gewoon lekker optyfen met hun gezeik.
ze bellen ook steeds de politie en de wijkagent met allerlei gezeik, terwijl het hier echt prima gaat en er echt níets op aan te merken is. Maar ja, laatst stond er een vuilnisbak wel erg lang op straat.....
[..]
Een tuin op je buik!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's toch wel algemeen bekend? Of is dat Haags?
Of aan de andere kant van het gras gaan liggen
Ermahgerd je hebt dezelfde buren als Lindy!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tussen 6 plankjesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een tuin op je buik!
De wormen voeren!
Je houten jas aan hebben!
vraag ze eens hoe ze dat gedaan hebben?quote:
Bij ons gaan ze in voortuinen zitten en bier zuipen. DIT IS HEUL GEEN VOLKSWIJK, FLIKKER OP.quote:
Morgen kip?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kut ik heb een diepgevroren kip van mn ouders gekregen die ligt nog in mn auto
Nu staan er vast allemaal neg0rs rond je autoquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kut ik heb een diepgevroren kip van mn ouders gekregen die ligt nog in mn auto
*gnork*quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu staan er vast allemaal neg0rs rond je auto
Omg ik moest hardop lollerenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel zeer irritant...quote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze in voortuinen zitten en bier zuipen. DIT IS HEUL GEEN VOLKSWIJK, FLIKKER OP.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
kun jij die haken en naar ze opsturen?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Mirjam het volgende:
Kips burendie mensen verdienen een enorme emoslinger
dan blijft hij koud zatquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
To the aidsmobile! Oh nee ik stuur mn man wel, tis koud buiten
Ermahgerd.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel zeer irritant...
net als in mijn vorige huis schuin tegenover ons van die paupers die rond oktober al hun kerstverlichting op hingen en aan deden.... van die ENORME knipperende arresleeën en sneeuwpoppen waardoor ik wakker werd in mijn slaapkamer van het licht wat er af kwam als die 's ochtends aan gingen
de slak heeft prioriteitquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun jij die haken en naar de opsturen?
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan blijft hij koud zat
Ik heb het een keer met mars ijsjes gehad in de zomer. Die vond ik echter pas na een week
Hahaha, kutquote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan blijft hij koud zat
Ik heb het een keer met mars ijsjes gehad in de zomer. Die vond ik echter pas na een week
true true.... gaaf ding is dat trouwensquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan blijft hij koud zat
gelukkig waren de zakjes nog dichtquote:
Vloeibare marsen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig waren de zakjes nog dicht
uitkeringstrekkers?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermahgerd.
Het ergste is nog dat ze mij aankijken alsof ik een indringer ben als ik langsloop. IK WOON DAAR POTVERDORIE VEUL LANGER.
Dus gewoon weer ingevroren?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig waren de zakjes nog dicht
ik heb het er maar niet op gewaagd na een week 25-30 gradenquote:
Dat niet eens. Tenminste, de mannen. Ik twijfel of die vrouwen werken.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uitkeringstrekkers?
Zo van "ik kan heul niet werken, want ik moet om 10 uur bier drinken bij Koos en om 2 uur koffie bij Bep en dan de was doen, daar heb ik toch helemaal de tijd niet voor? BAM!"
ik vind m echt supervet hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
true true.... gaaf ding is dat trouwens
(ik ben stiekem aan het teruglezen)
hehehehequote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat niet eens. Tenminste, de mannen. Ik twijfel of die vrouwen werken.
quote:
Ze komen van 't rooie dorp. Soort van kampers.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe
maar gewoon lijers dus... zijn dat wel van oorsprong locals, of import?
MIJN OGENquote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een praktische plek voor die franjes
Ja, maar mijn god, het ziet er eeeeecht niet uit. 2 van die schoensmeervegenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ooh lipglans kreeg reacties op haar wenkbrauwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
kriebeltettenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een praktische plek voor die franjes
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar mijn god, het ziet er eeeeecht niet uit. 2 van die schoensmeervegen
[ afbeelding ]Maar heb je die foto van Parijs gezien? Die allereersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
yep, viel me meteen op, hehehehehequote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar heb je die foto van Parijs gezien? Die allereerste
Het zit er gewoon helemaal boven ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, viel me meteen op, hehehehehe
Kabouter Wesley stem: streepkak op u hoofd!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het zit er gewoon helemaal boven ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Het gaat overigens om deze foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.saai verslag ook. Alleen die foto's. Daar heb ik toch niets aan
吴 曼 迪
Sahrry.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Het topic is dood gegaan aan wenkbrauw aids
tenzij leuke bjoetie producten tettenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]saai verslag ook. Alleen die foto's. Daar heb ik toch niets aan
Tettenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tenzij leuke bjoetie producten tetten
Maar die staan er niet inquote:Op donderdag 22 november 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tenzij leuke bjoetie producten tetten
nee precies, daarom: kutverslag!quote:
IK WIL CHILLEN, IK WIL CHILLEN, CHILLEN CHILLEN CHILLEN IN EEN BUBBELBADquote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
IK WIL CHILLEN, IK WIL CHILLEN, CHILLEN CHILLEN CHILLEN IN EEN BUBBELBAD
ben je daar nog nooit geweest?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:00 schreef Diconnected het volgende:
Door Lipglans wil ik wel naar Paris want zo te zien kan ik hele mooie foto's daar maken
Ja maar dat zie je toch al bij het opbrengenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ze geeft ook aan dt ze haar wenkbrauwen niet goed heeft gedaan daar
Alhoewel ik het ook gewoon lelijk vind; maar ok
hier ga ik morgen mijn collega;s mee verblijven denk ikquote:
Sowieso was het vroeger een stuk mooier met die andere producten. Met die nieuwe ziet het er te hard uit. Is lelukquote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je toch al bij het opbrengen
ze vindt dat zware mooi en het product (waar ze ook een revieuw over heeft gemaakt) ook mooi. Ik vind het echt lelijk,terwijl ze normaal best wel mooie wenkbrauwen heeft qua invullen/tekenen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ze geeft ook aan dt ze haar wenkbrauwen niet goed heeft gedaan daar
Alhoewel ik het ook gewoon lelijk vind; maar ok
ja dat dusquote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sowieso was het vroeger een stuk mooier met die andere producten. Met die nieuwe ziet het er te hard uit. Is leluk
ik wil ze eigenlijk anders (dunner), maar ik weet niet of dat staatquote:Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, epilerenlaat ik dat ook weer eens doen anders
Niet dunnerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil ze eigenlijk anders (dunner), maar ik weet niet of dat staat
Ja alleen in Disneyquote:Op donderdag 22 november 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben je daar nog nooit geweest?
Parijs is mooi, en leuk
Wel jammer van die kut Fransen
Same here.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja alleen in Disney![]()
Staat echt op m'n travel-to-see-list, Parijs
ja een soort poederige creme/gel. Lijkt me echt 10 x niks...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
Vind het sowieso een vreemd product, is het nou een gel of wat is het precies?
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja alleen in Disney![]()
Staat echt op m'n travel-to-see-list, Parijs
Daar moeten jullie heen! Parijs is gaaf!quote:
Ik moet eerst nog naar Londen jonge!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten jullie heen! Parijs is gaaf!
doe ik hier ook, vandaag had ik ze iets donkerder, meer richting haarkleur. Kleur was prima, maar dan vind ik ze dus te dik/groot eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens vind ik dat wel een voordeel van die blonde wenkbrauwen, heul veel experimenteren zonder dat je eigen erdoor piepen.
ook doen, Londen is ook gaaf!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog naar Londen jonge!
Was het niet gewoon vreemd omdat onwennig?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe ik hier ook, vandaag had ik ze iets donkerder, meer richting haarkleur. Kleur was prima, maar dan vind ik ze dus te dik/groot eigenlijk
Ik gooi als mijn haren net geverfd zijn een oogschaduw van mac eroverquote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens vind ik dat wel een voordeel van die blonde wenkbrauwen, heul veel experimenteren zonder dat je eigen erdoor piepen.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het niet gewoon vreemd omdat onwennig?
Ik gebruik Espresso, prima kleurtje.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik gooi als mijn haren net geverfd zijn een oogschaduw van mac eroverAnders zijn mijn wenkbrauwen lichter en dat ziet er heel vreemd uit.
Anders doe ik er nooit iets meeTerwijl het eigenlijk wel mooier uitziet met die poeder.
Ik zit al te kijken voor een hostelquote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Daar moeten jullie heen! Parijs is gaaf!
neh, ik doe ze wel vaker wat donkerder (meer potlood) dan normaal. Maar ik blijf ze te dik vinden... maar durf niet dunner te doenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het niet gewoon vreemd omdat onwennig?
van MAC?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik Espresso, prima kleurtje.
Ik wil best een keer ff kijken voor jequote:Op donderdag 22 november 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil ze eigenlijk anders (dunner), maar ik weet niet of dat staat
dat doet gij snel!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil best een keer ff kijken voor je
Zo, doneik ben weer toonbaar.
Jah, ik heb geoefendquote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doet gij snel!
En ik whatsapp je wel een keer een foto dan
Wil je die met potlood bijgetekend of zonder?
die komt volgens mij redelijk overeen met mijn potlood, dezequote:
zijn moeder dus begrijp ik?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Mirjam het volgende:
Zucht, ruize in huize avondrood tussen S. En schoonmoederaltijd hetzelfde gedoe, helaas.
Zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die komt volgens mij redelijk overeen met mijn potlood, deze
[ afbeelding ]
TL balk ernaastquote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
Ik denk altijd jaaaa nu heb ik ze goed geëpileerd!Tot ik ze de volgende dag in een ander licht zie
okido, ga ik binnenkort doenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik heb geoefend
Zonder scp, zo dichtbij mogelijk en een 'overzichtsfoto'
ja, de zijne. Het is altijd hetzelfde, wat eens in de zoveel tijd uitmondt in dit gedoe. Ik zal er eens een post aan wijden op de feestboeksquote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn moeder dus begrijp ik?
Heerlijk zeg, die ruzies![]()
(niet oplosbaar begrijp ik?)
Klinkt loik.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, de zijne. Het is altijd hetzelfde, wat eens in de zoveel tijd uitmondt in dit gedoe. Ik zal er eens een post aan wijden op de feestboeks
Naah het komt ook voor een gedeelte door mijn slechte ogenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
TL balk ernaast
Of autospiegeltje, dat blijft voor mij het beste
ik gebruik beide, nu weer een tijd potlood, maar soms ook poeder. poeder is alleen te licht omdat mijn haar weer donkerder isquote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.
Ik zou het kunnen vergelijken, maar ik haat potloden.
oh dat lijkt me heel rukquote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah het komt ook voor een gedeelte door mijn slechte ogenMet lenzen is het te dichtbij om goed te kunnen focussen en zonder lenzen zie ik sowieso niets
Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah het komt ook voor een gedeelte door mijn slechte ogenMet lenzen is het te dichtbij om goed te kunnen focussen en zonder lenzen zie ik sowieso niets
Ik had eerst een potlood, want makkelijk klein en snel klaar enzo. Maar nu kan ik er echt niet meer mee omgaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik gebruik beide, nu weer een tijd potlood, maar soms ook poeder. poeder is alleen te licht omdat mijn haar weer donkerder is
die potloden zijn klote is mijn ervaringquote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef Diconnected het volgende:
En fuu, nou was ik vanmiddag in de Hema waar ze dus een mooi donkergroen oogpotlood hebben, vergeet ik die mee te nemen maar wel een blendingbrush voor Mir
mongolenhandenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had eerst een potlood, want makkelijk klein en snel klaar enzo. Maar nu kan ik er echt niet meer mee omgaan.
Hm ja nu ik er over nadenk, heb in het verleden ook potloodjes van hun gehad en die waren idd crapquote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die potloden zijn klote is mijn ervaring
Jep, same here.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn wenkbrauwen zijn net als hier. Heel licht en een gekke askleur
en in de zomer gewoon vrijwel onzichtbaar, met een zweempje grijs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
http://gone-hollywood.com(...)yebrows-for-charity/
[ afbeelding ]
vooral die halve jank fotoquote:
Wattefak!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
http://gone-hollywood.com(...)yebrows-for-charity/
[ afbeelding ]
naaktquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
Wil een foto laten zien van wel en niet bijgetekend en nu kan ik geen fatsoenlijk foto vinden waar ik niets op heb
Ben ook altijd te lui om naar de wc te gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit al een half uur mijn zeik op te houden omdat ik geen zin heb naar de 1e etage te gaan... handig....
toch maar gaan dus.... BRB!
Luiaardquote:Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit al een half uur mijn zeik op te houden omdat ik geen zin heb naar de 1e etage te gaan... handig....
toch maar gaan dus.... BRB!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, de opluchting, heeeeeerlijk!quote:
ik vind rechts mooier, links vind ik zelf voor overdag beetje teveel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
De ene foto is scherp en de andere is super onduidelijkMaar wel de beste die ik kon vinden.
Links heb ik dus een Mac Showstopper erop gedaan
[ afbeelding ]
Dit was wel voor een feest, maar het ziet heel raar uit als je wenkbrauwen lichter zijn dan je haar vind ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind rechts mooier, links vind ik zelf voor overdag beetje teveel.
Wat wel fijn is met wenkbrauwen is dat je in de avond/op feest gewoon wat dikker kunt doen, is toch zo gebeurd met poeder/potlood/spul
ja ben ik met je eens. Foto's is dat wel lastig op te zien vind ik (OF IK HEB EEN NIEUWE LAPTOP NODIG VOOR BETERE KLEURWEERGAVE JONGUH!!!!! nee?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit was wel voor een feest, maar het ziet heel raar uit als je wenkbrauwen lichter zijn dan je haar vind ik.
ZEI IK TOCHquote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ben ik met je eens. Foto's is dat wel lastig op te zien vind ik (OF IK HEB EEN NIEUWE LAPTOP NODIG VOOR BETERE KLEURWEERGAVE JONGUH!!!!! nee?)
stout!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
ZEI IK TOCHKan geen foto vinden waar mijn wenkbrauw goed genoeg te zien is. Heb overal of mijn zonnebril of mijn pony ervoor
why?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
Ouders die meekijken naar de vakantie van hun kinderen
Geen idee waarom, zou ik echt niet willen weten als ik kinderen hadquote:
Thanksquote:
doet me denken aan horror film die ik met een vriend in de bios bekeek. Vraag zaadhoertje aan forever alone gast "ik voel me zo vertrouwd bij je, mag ik in jouw jas erbij kruipen tegen je aan in bed"quote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
Valt ze in het water dus is haar jurkje drijfnat. "Oh zal ik alles uitdoen?"
Wat heb je gefaald?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef Dwyn het volgende:
Ik mocht mijn eigen kerstcadeau falen vandaag
Mghehehehquote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn pa zei 'Wat heb je gezien dan?'
Ik: 'eeeh..een oogschaduw...make-up!'
Een pallet met oogschaduwquote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn pa bij een oogschaduw palette daadwerkelijk aan een pellet denkt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij krijgt altijd wel containers met H&M zakken binnen
Politie bellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weten jullie nog vorige week van die muziek? Ze zijn nu weer bezig
Ik droomde vannacht dat ik een pony had als jijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
De ene foto is scherp en de andere is super onduidelijkMaar wel de beste die ik kon vinden.
Links heb ik dus een Mac Showstopper erop gedaan
[ afbeelding ]
Ik denk dat zo'n pony jou ook tof staatquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een pony had als jijEn nu lijkt het me eik wel tof
![]()
En morgeuh
Met 1 hand haken en de andere naaienquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met de naaimachine op de bank![]()
Nee?
Ja? Misschien toch maar weer een keer een afspraak maken bij de kapster... Of vragen aan de kapster vanavond (die voor cif langs komt) of ze het meteen wil doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n pony jou ook tof staat
Priemkequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met 1 hand haken en de andere naaien
Zeer goeien tips hebben we
[..]
Ja? Misschien toch maar weer een keer een afspraak maken bij de kapster... Of vragen aan de kapster vanavond (die voor cif langs komt) of ze het meteen wil doen![]()
Dat effect heeft die chick ook altijd op mij hahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een pony had als jijEn nu lijkt het me eik wel tof
![]()
En morgeuh
Mijne groeit zo gruwelijk hard. En ik geef er niks om als iets mislukt (zie mijn 'blonde' periodequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priemke![]()
Gewoon proberen, is het niks dan speld je het naar achteren en wacht je tot het weer gegroeid is![]()
(tenzij je haar net zo kansloos langzaam groeit als het mijne, in dat geval het kapsel eerst even bij jezelf photoshoppen)
Ja ik vind die volle pony echt zo gaaf en aangezien ik ook ontzettend dik haar heb. Ah misschien is de vorm van mijn gezicht er heul niet geschikt voor; maar dat zie ik dan wel weerquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat effect heeft die chick ook altijd op mij haha! Maar ja, vet voorhoofd is niet geschikt voor pony. En ik heb te dun haar denk ik
.
Volgens mij is dat bij jou ook tofquote:
What did you doquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
dat je zo peel off basecoat op hebt en je mani mislukt
uitprinten rare belg, niet afprinten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
What did you do
Pehehe heb ook gewoon de foto van mandy afgeprint om vanavond te tonen aan de kapster![]()
Ja maar dan ben ik aan het werkquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan vanavond wel ff foto posten
ik zit nu op het werkquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik aan het werk
dafuqquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zusjes![]()
![]()
![]()
Correctie, mijn zusje
Nog nooit zo'n egocentrisch persoon meegemaakt in mijn hele leven, echt.
Ze is 16, hangt verschrikkelijk veel aan mijn moeder (niet normaal veel, slapen in hetzelfde bed). Zodra mijn moeder er niet is, eist ze dat ik thuis ben, ook al zie ik haar de hele dag niet en loopt ze met een chagrijnige smoel rond de hele dag. Nou sorry daar pas ik voor.
Nu is mijn moeder afgelopen maandag op vakantie gegaan. Ik ben woensdag en donderdag in Tilburg geweest, binnenkort zware tentamenweek dus heb bijna alleen maar geleerd. Krijg ik woensdag een smsje van een vriendin van mn moeder: ja ruby slaapt bij een vriendin, ze mist mama en de hond.
Oke, prima. Mij stuurt ze (mn zusje) zelf niks. Nu krijg ik net een bericht van mn moeder: Ja ik kom vanavond al naar huis want het gaat niet goed met Ruby en ik voel me rot dat ik weg ben.
SORRY HOORmaar het zwaarste wat dat kind in haar leven heeft is dat ze nu zelf met de bus naar haar werk moet omdat mn moeder haar niet kan brengen en halen. En als ik wel thuis ben is dat het enige wat ze me vraagt te doen, haar halen en brengen. En om dan mijn moeder 4 dagen eerder terug te laten komen van vakantie?
![]()
/rant.
16 zei je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zusjes![]()
![]()
![]()
Correctie, mijn zusje
Ze is 16, hangt verschrikkelijk veel aan mijn moeder (niet normaal veel, slapen in hetzelfde bed). Zodra mijn moeder er niet is, eist ze dat ik thuis ben, ook al zie ik haar de hele dag niet en loopt ze met een chagrijnige smoel rond de hele dag. Nou sorry daar pas ik voor.
Nu is mijn moeder afgelopen maandag op vakantie gegaan. Ik ben woensdag en donderdag in Tilburg geweest, binnenkort zware tentamenweek dus heb bijna alleen maar geleerd. Krijg ik woensdag een smsje van een vriendin van mn moeder: ja ruby slaapt bij een vriendin, ze mist mama en de hond.
Oke, prima. Mij stuurt ze (mn zusje) zelf niks. Nu krijg ik net een bericht van mn moeder: Ja ik kom vanavond al naar huis want het gaat niet goed met Ruby en ik voel me rot dat ik weg ben.
SORRY HOORmaar het zwaarste wat dat kind in haar leven heeft is dat ze nu zelf met de bus naar haar werk moet omdat mn moeder haar niet kan brengen en halen. En als ik wel thuis ben is dat het enige wat ze me vraagt te doen, haar halen en brengen. En om dan mijn moeder 4 dagen eerder terug te laten komen van vakantie?
![]()
/rant.
Nergens 1 online staan?quote:
Uit....af.... kutquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uitprinten rare belg, niet afprinten!
6 bedoelde je... toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zusjes![]()
![]()
![]()
Correctie, mijn zusje
![]()
/rant.
Ik kan ook nergens kritiek op geven want dan kijkt ze me een week niet aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dafuqschop onder dr kont geven
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan ook nergens kritiek op geven want dan kijkt ze me een week niet aan
Dikke care, ik zou er gewoon wat van zeggen hoor, dan kijkt ze maar lekker niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan ook nergens kritiek op geven want dan kijkt ze me een week niet aan
Hallo, als je 16 bent en je moeder gaat op vakantie, dan betekent dat een week alle regels brekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Je moeder niet lekker een paar dagen vakantie gunnen!
Mijn zusje van 5 is serieus zelfstandiger dan dat zij isquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uit....af.... kut![]()
[..]
6 bedoelde je... toch?![]()
Ja ik heb al zo vaak halve ruzies met mijn moeder hierover gehad. Ook nog toen het nog op een 'acceptabele' leeftijd was, want ik zag dit al aankomen. Weet gewoon niet wat ik nog meer moet doen of zeggen, want volgens mijn zusje is het toch niet waar en mn moeder zegt dat ze een gevoelig persoon isquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
serieus Uft?
Ik zou zwaar boos worden op mijn moeder dat ze zich zo laat manipuleren
Ja, week lang pizza eten en tot diep in de nacht gamen zonder gezeikquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hallo, als je 16 bent en je moeder gaat op vakantie, dan betekent dat een week alle regels breken
Ik vond het geweldig als ik mijn ouders een weekendje weg kreeg toen ik 16 was
Precies!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, week lang pizza eten en tot diep in de nacht gamen zonder gezeik
EHWMYGEWRDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!
en bierquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies!
Boodschappen geld krijgen en allemaal uitgeven aan chips, snoep en pizza
quote:
Oh ik geef ook wel kritiek hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dikke care, ik zou er gewoon wat van zeggen hoor, dan kijkt ze maar lekker niet.
De optie van spees dr poll is ook voor jouw zusje -> Niet zo huilie doen en volwassen worden!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen ik 16 was en mn moeder was een week weg, kreeg ik er nog een dagtaak bij omdat ik op mn broertje en zusje moest letten
Mamma kocht altijd voor 20349892083 dagen aan eten in als ze een weekend weg ging, en ook heel veel toetjes en chips en weet ik wat, echt voor een heel legerquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Precies!
Boodschappen geld krijgen en allemaal uitgeven aan chips, snoep en pizza
een blik knakworsten in de magnetron zettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja luieren; lang opblijven; zuipen; gamen dit dat allesIdeaal als ze weg waren
Mijn moeder liet geld achter, die wist toch wel dat we niet zouden gaan koken ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mamma kocht altijd voor 20349892083 dagen aan eten in als ze een weekend weg ging, en ook heel veel toetjes en chips en weet ik wat, echt voor een heel leger![]()
Ja dat denk ik wel. Ze wordt ook niet normaal snel boos en is extreem onzeker met vriendinnen enzo. Elke week zit ze wel een keer te janken in der kamer dat ze haar niet meegevraagd hebben of dat ze over haar praten oid. Laatst ook toen Intro mee was naar mij, zit ze huilend aan de eettafel, en serieus om niks. Nou die neem ik ook niet zo gauw meer meequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Uft, zeker weten dat zij niet bepaalde issues heeft waar ze eens een psychiater naar moet laten kijken? Want op je 16e zodanig onzelfstandig zijn dat je elke nacht met je moeder in bed slaapt is echt niet normaal...
Ik kookte ook niet, kant en klare lasagnes en dat soort zooi lag er altijd in de koelkastquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder liet geld achter, die wist toch wel dat we niet zouden gaan koken ofzo
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mamma kocht altijd voor 20349892083 dagen aan eten in als ze een weekend weg ging, en ook heel veel toetjes en chips en weet ik wat, echt voor een heel leger![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Unf, je zusje heeft gewoon een rotschop nodig, klaar.
I knowquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Unf, je zusje heeft gewoon een rotschop nodig, klaar.
Zou ze haar moeder er ook bij willen hebben voor mentale ondersteuningquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet d'r maagdenvlies eens flink aan stukken gescheurd worden
Ze is 16, dat is vast al gedaan gezien die koters van tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet d'r maagdenvlies eens flink aan stukken gescheurd worden
Mijn moeder liet magnetron maaltijden achter omdat ze wist dat ik niet zou koken en ze niet wou dat ik leefde van alleen maar junkfood.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn moeder liet geld achter, die wist toch wel dat we niet zouden gaan koken ofzo
iewquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou ze haar moeder er ook bij willen hebben voor mentale ondersteuning
You have an image right? Thehehehquote:
och, in Marokko is dat nog steeds zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:36 schreef Dwyn het volgende:
Hebben jullie de Sissi film nooit gezien waarbij de moeders buiten de deur stonden de luisteren of de daad was gedaan?
Wtfquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zusjes![]()
![]()
![]()
Correctie, mijn zusje
![]()
/rant.
In Marokko doen ze wel meer inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, in Marokko is dat nog steeds zo
Indd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wtf![]()
![]()
![]()
Mja beetje wazig ook dat je moeder je dat toelaat.
GODVERquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef Dwyn het volgende:
Beautybay heeft 20% korting op alles vandaag, voor degene die nog willen falen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb azijn in de waterkoker geflikkerd, moet ik dat laten koken of niet?
Nog 15 euroquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
AHWYEAH DEBORAH LIPPMAN OP BEAUTYBAY!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
je lenzen indoen terwijl je ogen pijn doen omdat het buiten regent en je anders druppels op je bril krijgt
quote:Een 50-jarige man uit Valkenswaard is donderdagavond overleden nadat hij was gespietst op een tuinhek van een huis in Waalre
*edit wait nee dat was in eindhoven nevermindquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:46 schreef Dwyn het volgende:
Beautybay heeft 20% korting op alles vandaag, voor degene die nog willen falen.
LALALALALALLALALA CANT HEAR YA LALALALquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
AHWYEAH DEBORAH LIPPMAN OP BEAUTYBAY!
En datquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:01 schreef Dwyn het volgende:
Altijd lenzen indoen. Serieus. Mijn ogen moeten wel half dicht geīnfecteerd zijn, wil ik mij buiten laten zien met bril.
Moet je er wel bij zetten wat je egkocht heb chick!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Thank you for shopping with us!Your order was successfully placed, please find your order number below. You can monitor the progress of your order by logging into your Profile and clicking on the relevant order number.
Dat!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet je er wel bij zetten wat je egkocht heb chick!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Thank you for shopping with us!Your order was successfully placed, please find your order number below. You can monitor the progress of your order by logging into your Profile and clicking on the relevant order number.
Seems legitquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een full size TFSI in die al 20 euro waard is, dat was mijn excuus?
16quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een full size TFSI in die al 20 euro waard is, dat was mijn excuus?
Mama heeft paar weken terug 16 of 17 euro betaald dacht ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kost toch meer bij Sephora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |