Ik zit hier ook te kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
(Woei mag new kids blijven kijken van cif![]()
)
eten vind ik tegenwoordig te duur (wel lekker). Maar koppie koffie met taartje, omnomnom!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de boterwaag geweest, moet dat eens gaan testen
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wens die mensen serieus dood... da's toch erg
Ik vind hem zo briljantquote:
Heel herkenbaar hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wens die mensen serieus dood... da's toch erg
ik heb gewoon een hardnekkige hekel aan hypocriet gelovig bejaard tuig wat gluurtquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hardnekkige hekel aan hypocriet gelovig bejaard tuig wat gluurt
Ze hebben nu ook hun gordijnen zo dicht dat zij op straat alles kunnen zien maar andere bij hun niet naar binnen kunnen kijken
Nou ja, van mij mogen ze lekker een zandwinkel gaan beginnen zeg maar
Gluurders.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hardnekkige hekel aan hypocriet gelovig bejaard tuig wat gluurt
Ze hebben nu ook hun gordijnen zo dicht dat zij op straat alles kunnen zien maar andere bij hun niet naar binnen kunnen kijken
Nou ja, van mij mogen ze lekker een zandwinkel gaan beginnen zeg maar
ja precies.... hier ook.... en ik praat al de hele dag begripvol en geduldig met mensen. Die buren moeten gewoon lekker optyfen met hun gezeik.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoorMijn buurman
probeer hem altijd te ontwijken. Iedere keer gaat het gewoon over hetzelfde
da's toch wel algemeen bekend? Of is dat Haags?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef megamandy het volgende:
[..]Die zandwinkel ken ik ook alleen maar van jou
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies.... hier ook.... en ik praat al de hele dag begripvol en geduldig met mensen. Die buren moeten gewoon lekker optyfen met hun gezeik.
ze bellen ook steeds de politie en de wijkagent met allerlei gezeik, terwijl het hier echt prima gaat en er echt níets op aan te merken is. Maar ja, laatst stond er een vuilnisbak wel erg lang op straat.....
en een fiets aan een boom waarvan ze niet wisten van wie die was.....
[..]
ja precies.... hier ook.... en ik praat al de hele dag begripvol en geduldig met mensen. Die buren moeten gewoon lekker optyfen met hun gezeik.
ze bellen ook steeds de politie en de wijkagent met allerlei gezeik, terwijl het hier echt prima gaat en er echt níets op aan te merken is. Maar ja, laatst stond er een vuilnisbak wel erg lang op straat.....
[..]
Een tuin op je buik!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's toch wel algemeen bekend? Of is dat Haags?
Of aan de andere kant van het gras gaan liggen
Ermahgerd je hebt dezelfde buren als Lindy!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |