PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Wat doen hahaquote:
Dat lijkt me juist een hele goede vergelijkingquote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende: [..] Ho ho, geen eerlijke vergelijking
![]()
Volgens mij had Toefjes geen retina scherm, dan is het wel vaal jaquote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist een hele goede vergelijking
OKquote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef BDIL het volgende:
Mijn fout dan, blijft dat je snel op je pik getrapt bent en geen grap begrijpt.
Had je de grap niet door ofzo?quote:
Ik heb het opgelost door de S3 te kopen. Ik vind het schandalig dat Apple op die manier mensen dwingt een nieuwe iphone aan te schaffen (wel of niet via abbonement). Moet wel zeggen dat ik af en toe soms wel naar appjes moet zoeken hoor, best een hoop pagina's waar je langs moet scrollen voor je de juiste app gevonden hebt. Maar verderquote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het grote euvel met die dingen is dat ze vrij snel traag worden en 90% weet niet hoe ze dat moeten oplossen.
Hahahahahah jij hebt zeker ING gehacked ofzo hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Huilen, omdat jullie ruzie maken.
Je bent gewoon een skkltje.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had je de grap niet door ofzo?
Ik lag in een deuk hoor
dan nog, S3 vs Iphone 4(?) is gewoon een goede vergelijking.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij had Toefjes geen retina scherm, dan is het wel vaal ja
Je moeder.quote:
Meh, eindeloze discussie.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan nog, S3 vs Iphone 4(?) is gewoon een goede vergelijking.
Je kan apps verbergen, in mappen stoppen en op alfabetische volgorde zetten. Ik heb 1 scherm met al m'n apps, 1 scherm met de tijd, het weer, 9292ov en google search. En 1 scherm met een grote kalender. Mijn app lijst is niet groter dan 3 pagina's, terwijl ik meer dan 100 apps heb en meer dan 10 GB in gebruik (aan apps).quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het opgelost door de S3 te kopen. Ik vind het schandalig dat Apple op die manier mensen dwingt een nieuwe iphone aan te schaffen (wel of niet via abbonement). Moet wel zeggen dat ik af en toe soms wel naar appjes moet zoeken hoor, best een hoop pagina's waar je langs moet scrollen voor je de juiste app gevonden hebt. Maar verderBeste smartphone tot zover
IF Grabban zou ik alleen kopen als ik een hybrid met Kandji en Benzia zou kunnen makenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat als iemand hier een IF Grabban in een pack krijgt dat het dan iemand is die hier bijna nooit post. Die IF Scott zal wel heel goedkoop zijn door de pace.
Dacht dat je meer van aziatisch was ouwe, tegenvallertje ditquote:
Dat moet wel mogelijk zijn. Ik heb laatst Opara, Osborne, Benzia en Wellington Silva in 1 team gekregen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Grabban zou ik alleen kopen als ik een hybrid met Kandji en Benzia zou kunnen maken
leuk tochquote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, eindeloze discussie.
Wij hebben die altijd samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |