SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door xminator op 22-11-2012 17:38:04 ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise
Ja, ik ben best snel verveeld. Wil jij mijn volgende ex zijn? Draag helaas geen hoofddoek en loop er altijd halfnaakt bij.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef Arcadia het volgende:
Jij hebt zoveel ex'en dat je iemand nodig hebt om ze te beheren? Poe poe.
Helaas. Ik doe niet aan vriendinnetjes, al droeg je een hoofddoek en had je een burka.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ik ben best snel verveeld. Wil jij mijn volgende ex zijn? Draag helaas geen hoofddoek en loop er altijd halfnaakt bij.
Mijn voormalig leidinggevende dan. Goed NLs kan op mn werk. Niet nu.
Helaas ken ik je pas sinds eergisteren ofzo. Echt een bad luck brian ik, ga ik net weg komt er zo'n topper als jij hier in het Turkentopic.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Jij hebt vaak genoeg meegelezen en weet dat ik hap
Je bent homoseksueel?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas. Ik doe niet aan vriendinnetjes, al droeg je een hoofddoek en had je een burka.
Ik hoef er verder niets over te weten.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet echt bar weinig hè over islam?
Mooi. Dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen, 99% vd vragen die jij hebt zijn namelijk bij mij theologisch te beantwoorden.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoef er verder niets over te weten.
Ooooh... Jij en ik gaan zo clashen.. Heerlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 14:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen, 99% vd vragen die jij hebt zijn namelijk bij mij theologisch te beantwoorden.
Nee hoor. Gaan we niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh... Jij en ik gaan zo clashen.. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |