Je beschrijft zojuist de basis van het voetbalspelletje. Zonder fouten geen doelpunten namelijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat vindt iedereen toch zo bijzonder aan dat doelpunt van Zlatan? Het doelpunt bestaat uit het falen van meerdere spelers + keeper bij de tegenpartij. Dat hij hem er per ongeluk inschiet is gewoon geluk.
Goal van Van Basten in '88 was een foute voorzet, dekkingsfout en belachelijk gekeept. Maakt dat het doelpunt daardoor minder mooi?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wat vindt iedereen toch zo bijzonder aan dat doelpunt van Zlatan? Het doelpunt bestaat uit het falen van meerdere spelers + keeper bij de tegenpartij. Dat hij hem er per ongeluk inschiet is gewoon geluk.
Het was de perfecte voorzet, hij werd goed gedekt, en de beste doelman van de wereld deed zijn uiterste best.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goal van Van Basten in '88 was een foute voorzet, dekkingsfout en belachelijk gekeept. Maakt dat het doelpunt daardoor minder mooi?
Figure of speechquote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was de perfecte voorzet, hij werd goed gedekt, en de beste doelman van de wereld deed zijn uiterste best.![]()
Begrijp ik. Bij zijn terugkeer bij Ajax tegen Haarlem met een wonderdoelpunt, zeiden sommigen dat de verdedigers te veel ontzag hadden voor Cruijff.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Figure of speech![]()
Ik bedoelde te zeggen dat je zo elke goal wel kunt kapot analyseren.
quote:Op woensdag 21 november 2012 @ 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een weergaloze goal van Mexes. Wat mij betreft mooier dan die van Zlatan, want in de verre hoek en zonder domme fout van de keeper vooraf, en ook zelf gecreeerd.
Schitterend. Mooiste goal van het seizoen.
Ik heb zo'n vermoeden dat we het daar allemaal over eens zijn op Fok!quote:
Moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ze zijn ook beide ontzettend mooi
Wel grappig natuurlijk dat iedereen vorige week nog roept dat je zo'n goal nooit meer gaat zien, dat van al die duizenden profvoetballers alleen Zlatan zoiets zou proberen en lukken, en een week later schiet een fucking verdediger een soortgelijke omhaal in de verre hoek...
Oh, DAT herinnerer je je allemaal WEL, maar over Seedorf ben je dat allemaal al weer vergeten...!?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:36 schreef tong80 het volgende:
Wat ook leuk is. Zlatan werd beschreven als grootste Zweedse talent ooit. In zijn eerste jaar bij Ajax werd ie afgeserveert. Kon er niks van volgens de Jan Mulders van deze wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |