sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenisquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Rossdale het volgende:
De naam van die baas bij Sleeping Dogs... Smile Lee... zo slecht
Max Payne niet gekocht danquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenis
Heb ik gekregenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die dingen zijn bagger koop dan een koptelefoon werkt stukken beter
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aiight. Gaat lekker, beetje contacten met Mystiq enzo. The movement, brace yourself.
Serieusquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:
[ afbeelding ]
maar die is gewoon ruk. Dat ik zachtjes klink is waarschijnlijk omdat ik nogal binnensmonds praat(en Nick zijn mic altijd op standje dove mensch staat en ik daar altijd door wordt overstemd
)
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal pratenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
[..]
Serieus![]()
? Maar als ik stil ben, dan hoor je jou ook heel erg zacht, misschien komt dat gewoon door je zwoele stem
Hmm je kan wel iets instellen op de xbox zelf,maar weet niet of je dat al gedaan hebt. En ik ga zeker niet ontkennen dat ik soms door dat ding heen schreeuwquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal praten
Die kids schreeuwen alleen maar, allemaal zemmelen over BO2 of FIFA ofzo..quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja echt geen flauw idee hoe het komt... of het nou ergens een instelling is die verkeerd staat of dat ik gewoon echt te zacht praat... of dat jullie allemaal door je mic schreeuwen ipv gewoon normaal praten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef Cliffy het volgende:
Die Turtle Beach van mij is volgens mij ook supersensitief aangezien ik altijd commentaar krijg over het verkeer door de straat hier
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen zijn af en toe echt te dom om te poepen
Lijkt het wel opquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?
Die is dan ook alleen maar goed om zaad in te deponerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor vrouwen hossel jij dan? Fucking Britt ofzo?
ze poepen allemaal nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen zijn af en toe echt te dom om te poepen
ah is dat het? geen ervaring met lelijke.quote:
van horen zeggen. Al weet ik er wel een paar, die de hele bende dan bij elkaar schijtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ah is dat het? geen ervaring met lelijke.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
van horen zeggen. Al weet ik er wel een paar, die de hele bende dan bij elkaar schijten
mattiiie...quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
sleeping dogs, slechtse aankoop die ik gedaan heb in de recente geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |