SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik momenteel (in condens, deze OOGT het zelfde)
Ik ben die van jou nog niet tegen gekomen trampolientje, waar was dat ?
Ik heb een bod van 20,- op bovenstaande spoiler gedaan
EDIT: Die in de spoiler is geen condensOblahim
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Neo-- het volgende:
Volgens mij mogen linkjes niet, maar dit weet ik niet zeker:Dit is hem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik momenteel (in condens, deze OOGT het zelfde)
Ik ben die van jou nog niet tegen gekomen trampolientje, waar was dat ?
Ik heb een bod van 20,- op bovenstaande spoiler gedaan
EDIT: Die in de spoiler is geen condensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oblahim
Ah, die onthoud ik ook even, voorals bovenstaande niet door kan gaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef trampolientje het volgende:
http://vernieuwd.marktpla(...)0c1b&previousPage=lr
das in arnhem die van 40
Droger heb ik hoogstwaarschijnlijk al, Auto is de Brandstofpomp van op/versleten.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef beware_reageerd het volgende:
Wat is er met je wagen dan ?
Droger heb ik niet, maar wellicht kan ik wat doen om je te helpen.
Vandaag al mijn oude koppakking moeten vervangen dus weet precies wat je voelt.
Ook hier komt het allemaal tegelijk. Compie, auto en nog wat leuke zaken.
Wellicht kan ik je op afstand helpen, want centjes zijn wel op na een kop te fixen.
En december moet nog beginnen... Leuk voor de kleine meid.
Nouja, we doen ons best.
Heb je er zelf een? Ik heb er ooit een gehad, vreselijk. Kun je net zo goed een normale droger met de slang je huis in laten blazen, de condens stond tegen de muren.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:42 schreef FAUSTINO het volgende:
Daar heb je speciale bakjes voor die kosten iets van 10Euro en zijn heel handig schoon te maken en ziet er net wat netter uit...
Had er eentje met een bakje eraan hangen nergens last van gehad maar volgens mij was dat een ander soort bakje dan de hele goedkope van de bouwmarkt dus kan wel was ook niet zo gek duur. Heb nu rekjes voor aan deur veel makkelijker en goedkoper.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je er zelf een? Ik heb er ooit een gehad, vreselijk. Kun je net zo goed een normale droger met de slang je huis in laten blazen, de condens stond tegen de muren.
TS hoezo zijn je deuren niet sterk genoeg voor rekjes? Ik snap niet hoe dat kan. Ik heb ze in ieder huis gehad en ze hielden altijd, zelfs met badhanddoeken.
Hmm, ik moet inloggen ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:34 schreef beware_reageerd het volgende:
http://start.ikwilonderde(...)OPOS&k=ZK-26-SH&ref=
Die zou moeten passen.
Havam partsbase.
Ik krijg jouw linkje van je eerdere post niet geopend. Hier moet ik een account hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef beware_reageerd het volgende:
Je hoeft niet in te loggen maar kunt bij elke automatrialen zaak dat onderdeel bestellen.
Brezan, oid. Deze is voor jouw bouwjaar, want hij is geleverd in 3 jaar.
Als dat hem is, kun je hem dus nu bestellen met het bestelnummer van Havam.nl.
Deze zou gewoon moeten werken voor je. Scheelt ruim 1000 euro met de andere.
Zo zoek ik altijd onderdelen welke ik dan bestel bij eurami of eddy Vos.
Desnoods kun je nog even bellen met AST veenendaal, krijg je Rypko.
Dit nummer van Havam en of hij kan leveren. Weet wel zeker dat hij dat kan.
Mij je mij, via PM benaderen om meerdere gegevens te hebben om met hem in gesprek te gaan.
Goeie gozer.......
Done, niet aan gedachtquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
wellicht dit een optie? http://www.onderdelenzoeker.nl/?gclid=CJ7-1v7d-LMCFYpY3godqTAAKQ
Gelukt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:57 schreef beware_reageerd het volgende:
Je gaat naar havam.nl en dan rechts op partsbase klikken.
Kenteken invoeren en kijken bij brandstof.
Dat moeten ze echt kunnen bestellen en anders via AST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |