SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zei dik, noem je mij nu dik oh em gee nee je noemt mij dik nee tochquote:
het ging over mileyquote:Op woensdag 21 november 2012 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je zei dik, noem je mij nu dik oh em gee nee je noemt mij dik nee toch
nee nee je noemt mij dik ik vergeef je dit nooit meer ik dacht vrienden door dik en dun alles.quote:
oh sorryquote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee nee je noemt mij dik ik vergeef je dit nooit meer ik dacht vrienden door dik en dun alles.
Jij krijgt in het algemeen geen waardering.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme nooit krijg ik waardering voor deze lieve TT's.
Had je er maar Appel in moeten zetten.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme nooit krijg ik waardering voor deze lieve TT's.
dan verschuilt hij zich bij angst.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat als de aarde een schildpad was?
Dan zou die dood zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat als de aarde een schildpad was?
schildpadden staan juist bekend om hun lange levensduur!11!!!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Had je er maar Appel in moeten zetten.
hij verschuilt zich nooit, hij kijkt toe bij elk kleine beetje leed.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dan verschuilt hij zich bij angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |