"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah, die Dragonfire schieten ze ook nog eens zo uit de lucht. Oplichters.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind ik best schandalig... Ook echt mensen die een care package voor ¤180 kochtten en nu nog eens een season pass kopen. 230 euro uitgeven voor een spel
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Je bedoelt per minuut, tevens is niet iedereen een fearcrads of mark of Jquote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Djeetje het volgende: ik heb nu 14 uur game time. me score per seconde is 219 redelijk laag want heb een ratio van 1.79
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Idd een bbgunkogel en hij is kapotquote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mjah, die Dragonfire schieten ze ook nog eens zo uit de lucht. Oplichters.![]()
![]()
Mijn SPM is 345, mijn K/D heeft daar niet onder hoeven lijden, die is slecht of ik nu naar het objective toen ren of niet.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
die fearcards zijn speel stijl probeer ik over te nemenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bedoelt per minuut, tevens is niet iedereen een fearcrads of mark of J
en ja bedoelde per minuut haha.
moet wel lukken toch om beetje zijn speelstijl over te nemen na lang genoeg oefenen ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gast das 13000 per minuut...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef OverRated het volgende:
Is niet zo heel veel hoor. Ik had bij MW3 197 SPM, nu 211. Volgens mij is dat vrij laag![]()
hoe haal je hogere score per seconden ?
door echt meer te killen of door vlaggen te capturen etc ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Zo maar weer eens mijn ps3 aan slingeren, k/d is wat minder maar we gaan gewoon door
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Beetje van beidequote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Djeetje het volgende:
door echt meer te killen of door vlaggen te capturen etc ?![]()
ik ga altijd voor de kills dus moet dan denk ik meer objectief heet het toch ? spelen.quote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Beide. Kijk Fearcrads, die slayed maar capt ook vlaggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Djeetje het volgende:
door echt meer te killen of door vlaggen te capturen etc ?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Zoals ik al zei een beetje van beide of je moet extreem goed slayenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga altijd voor de kills dus moet dan denk ik meer objectief heet het toch ? spelen.![]()
Heb trouwens die Black Hat gebruikt vanavond in een paar potjes HQ. Beviel mij prima. Guardians en Sentries beetje door de muur heen slopen en wat dan al niet meer vanaf een veilige afstand, je moet er redelijk dichtbij zijn maar vaak is er wel een plekje waar de vijand toch niet komt kijken omdat ze druk zijn met verdedigen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Kon ik maar BO doen op school.
Heb ik wat tedoen tijdens de gym lessen die ik de komende tijd weer niet mee ga doen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
OK WIE KAN ME NOGMAALS VERTELLEN WAAR JE NA DE MATCH KAN ZIEN HOEVEEL XP JE HEBT VERDIENT? EN DAN ECHT PRECIES WAAR IN HET MATCH REPORT WANT IK WORD ER GEK VAN DAT IK HET NIET KAN VINDENOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Echt zo raar, ene moment van de dag gruwelijke scores andere moment alleen maar fucked up potjes.
Schiet je die persoon als eerste ga je nog dood, kijk je killcam schiet je nog niet eens op hem.
358 score per minute jwz.![]()
Ik speel gewoon met een Amerikaan mee, al die lag zal ik eens in mijn voordeel gebruiken.Schrijf gewoon na een game op hoeveel je hebt en dan na de volgende game weer en pak je rekenmachine er bij.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
OK WIE KAN ME NOGMAALS VERTELLEN WAAR JE NA DE MATCH KAN ZIEN HOEVEEL XP JE HEBT VERDIENT? EN DAN ECHT PRECIES WAAR IN HET MATCH REPORT WANT IK WORD ER GEK VAN DAT IK HET NIET KAN VINDEN
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |