Nee, staat gewoon op de serverquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Sosua heeft die map als het goed is
oh dan stond hij dus nog op de server voordat we bvb gingen doen. Toen we met bvb begonnen heb ik alles daarvan gebackuped en gereset. Dan staat hij in mijn backup.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, staat gewoon op de server
daar waren we al bang voorquote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Haha, ik weet waar dat is!
Ja heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd schrikken als je een project file opent en de DAW blijft leeg
Gelukkig gefixed.
Wacht ik je er vanavond op, bam je op de grond jonguh.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Haha, ik weet waar dat is!
dus... hij stond op de server. Maar nu in mijn backup. Na de bvb kan ik alles weer terug zetten. Maar dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, staat gewoon op de server
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog bedankt. Deze admins hier zijn echt zo incapabel als je ze maar vinden kunt
+ inventories van het andere team weggooien omdat het de server zou crashenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
console lezen enzo tijdens een base vs base
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |