Ja, eigenlijk wel. Of op een site uploaden die ze automagisch voor je kan verkleinen zoals Photobucket (weet niet wie het nog meer doet)quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Diconnected het volgende:
Oh chips dus nou moet ik ze dus allemaal klein gaan uploaden zeker?
Ik had ze via photobucket gedaan en klein enzulks, is blijkbaar niet goed gegaan toen m'n laptop ff vastliepquote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Of op een site uploaden die ze automagisch voor je kan verkleinen zoals Photobucket (weet niet wie het nog meer doet)
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik had ze via photobucket gedaan en klein enzulks, is blijkbaar niet goed gegaan toen m'n laptop ff vastliep
ik had goeden hoopquote:Op woensdag 21 november 2012 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dat is vaak een indicatie van dat er iets mis gaat
En dat dan zo iemand kan zeggen "SLECHT WEER OM TE VLIEGEREN HE?"quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef RenRen- het volgende:
Even de hondjes doen. Kort rondje, hopelijk waaien ze niet weg.
Zo slim zijn ze hier niet jongequote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat dan zo iemand kan zeggen "SLECHT WEER OM TE VLIEGEREN HE?"
En zo EINZ enzo
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo EINZ enzo
Misschien zeggen ze het wel in een andere taalquote:
Godverquote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo EINZ enzo
In de la van mijn nachtkastje.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
Mooie hondjes
Heb je vriend?
Ja? Waar issie dan?
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
Mooie hondjes
Heb je vriend?
Ja? Waar issie dan?
Jammer
Slaap je ook met je hondjes? IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
Dat is een gemiddeld gesprek
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In de la van mijn nachtkastje.
IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
Dat! Hatelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme hele photobucket is anders ineens
eerste wat bij mij tre binnen schiet, maar dat is veel organisatiewerk, is familiefoto maken. Op canvas drukken en die geven met een uitnodiging erbinquote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
Wij gaan mijn oma een etentje cadeau doen met haar 80e verjaardag. Maar we willen haar wel een tastbaar cadeau geven die dag, dus we willen een grote uitnodiging maken en inlijsten. Heeft iemand een idee om dit vorm te geven? Ik ben vrij inspiratieloos...
Ja, dat is niet meer te doen want het is zondag al. Ook is dit cadeau niet namens de hele familie, maar alleen namens de kleinkinderen. En tijdens dat etentje krijgt ze als verrassing een fotoalbum met foto's van het feest van komende zondag, dus misschien is dat ook een beetje dubbelop.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
eerste wat bij mij tre binnen schiet, maar dat is veel organisatiewerk, is familiefoto maken. Op canvas drukken en die geven met een uitnodiging erbin
Wat ik voor mijn beide grootouders heb gedaan is een hele oude foto van ze pikken, die op hoge kwaliteit scannen, retoucheren en daar een afdruk op a4formaat van inlijsten. Vonden ze erg leuk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
eerste wat bij mij tre binnen schiet, maar dat is veel organisatiewerk, is familiefoto maken. Op canvas drukken en die geven met een uitnodiging erbin
ook tof:Yquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat ik voor mijn beide grootouders heb gedaan is een hele oude foto van ze pikken, die op hoge kwaliteit scannen, retoucheren en daar een afdruk op a4formaat van inlijsten. Vonden ze erg leuk.
Denk je dat je nog kans ziet om een foto te pikken en op hoge kwaliteit te scannen? Retoucheren kan ik wel doen...
Hmm ja, ik snap wat je bedoelt. Het is meer dat we zondag iets tastbaars willen geven omdat het echte cadeau nog komt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waardebon voor een etentje, met een foto van het restaurant erbij ofzo.
Maar om in te lijsten is dat misschien wat karig.
Denk dat je daar ook niet meer naar moet streven.
Heeft ze een bonbon soort die ze heel lekker vindt? Lievelingsbloemen? Een zwak voor een specifiek soort voorwerpen (vingerhoedjes, beeldjes, etc)?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm ja, ik snap wat je bedoelt. Het is meer dat we zondag iets tastbaars willen geven omdat het echte cadeau nog komt.
Pfft. Ik zal nog eens proberen te helpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt goddomme altijd feest als je de tekkels uit gaat laten. Die ene keer dat iemand mij aanspreekt is het omdat ze 'NET ZOEEEN HEBBEN.'quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
Mooie hondjes
Heb je vriend?
Ja? Waar issie dan?
Jammer
Slaap je ook met je hondjes? IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
Dat is een gemiddeld gesprek
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij hebt goddomme altijd feest als je de tekkels uit gaat laten. Die ene keer dat iemand mij aanspreekt is het omdat ze 'NET ZOEEEN HEBBEN.'
en dan blijkt het een mix tussen een jack russel en een herder te zijn of zo en dat lijkt dan op een 'sjiwaawaaa'quote:
klopt. Ik kijk altijd alsof ik iemand neer ga steken.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef RenRen- het volgende:
JA ik weet het ook niet, het zijn ook vaak vrouwen dus het is echt niet omdat tetten. Misschien kijk jij chago en ik niet
Hahahaha. Niks is vergelijkbaar met Ren's cavia's.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan blijkt het een mix tussen een jack russel en een herder te zijn of zo en dat lijkt dan op een 'sjiwaawaaa'
Zo zou ik ook kijken als ik als vent met twee sjiwawa's liepquote:Op woensdag 21 november 2012 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt. Ik kijk altijd alsof ik iemand neer ga steken.
Smeagol is een goede waakhond hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo zou ik ook kijken als ik als vent met twee sjiwawa's liep
No offense voor de kavia's uiteraard
Dat maakt het nog erger waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Smeagol is een goede waakhond hoor
Kringloopquote:Op donderdag 22 november 2012 00:37 schreef RenRen- het volgende:
Waar kun je nog meer redelijk goedkope meubels kopen naast de ikea, leenbakker en kwantum?
Ohja, kringloop. Ik vergeet altijd het bestaan ervan.quote:
Zeer goeden excuusquote:Op donderdag 22 november 2012 00:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, kringloop. Ik vergeet altijd het bestaan ervan.
En MP liever niet, gewoon omdat ik geen zin heb om naar gekke plekken te rijdenGoeden excuus he?
Hij is fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
Deze is voor Priem, Schaar, Lindy en alle andere hondenbezitters
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox
Ja, net alsof ik dat nog kan volgen als de stroomversnelling er in kickt hierquote:Op donderdag 22 november 2012 09:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning
[..]
Hij is fijn![]()
(Sjaan had hem gisteren al gepost)
Vanaf 1 januari kun je alleen nog maar volledige annuīteit als nieuwe hypotheek afsluiten, dus volledig aflossingsvrij of (gedeeltelijk) spaarhypotheek mag niet meer...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is wazig. Dus als mijn hypotheek volgend jaar afloopt kan ik alleen nog maar over naar compleet aflossen? Dan zullen er verdomd veel mensen failliet gaan. Is dat waar?
Ja maar dat kan toch niet zomaar? Dan gaan er toch waanzinnig veel mensen over de kop?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari kun je alleen nog maar volledige annuīteit als nieuwe hypotheek afsluiten, dus volledig aflossingsvrij of (gedeeltelijk) spaarhypotheek mag niet meer...
De details ken ik ook niet.. Je huidige hypotheek blijft gedurende de looptijd gewoon zoals ie is he, alleen als je iets wil veranderen gelden de nieuwe regelsquote:Op donderdag 22 november 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet zomaar? Dan gaan er toch waanzinnig veel mensen over de kop?
periperaquote:Op donderdag 22 november 2012 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Hoe heten die lakjes ook alweer met katje als dopje?
Ja okee, in principe maakt het ook niet uit maar als de rente als een malle zou zakken wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En het stuk spaarhypotheek dat we nu voor 24 jaar vastleggen blijft zo, ook als we verhuizen kunnen we dat stuk onder die voorwaarden houden en alleen het deel wat erbovenop komt moet dan volgens de nieuwe regels. Maar wij hadden geen spaarhypotheek of zo, alleen aflossingsvrij dus we deden in zijn geheel niet aan aflossen. Vroeger of later moet dat toch een keer..
Voor ons is dit in ieder geval op termijn voordeliger, want we willen binnen nu en een paar jaar verhuizen. Dus dan had de hypotheek ook op de schop gemoeten en dan voor ons heel nadelig.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, in principe maakt het ook niet uit maar als de rente als een malle zou zakken wel.
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voor ons is dit in ieder geval op termijn voordeliger, want we willen binnen nu en een paar jaar verhuizen. Dus dan had de hypotheek ook op de schop gemoeten en dan voor ons heel nadelig.
En wij hadden nog geen NHG en dat is nu ook in onze constructie gebouwdquote:Vanaf 1 januari 2013 is hypotheekrenteaftrek alleen nog mogelijk bij hypotheken die gedurende de looptijd volledig en annuītair worden afgelost Dat betekent dat u elke maand een vast bedrag aflost dat bestaat uit rente en aflossing. De regel geldt alleen voor nieuwe hypotheken en dus niet voor bestaande (gedeeltelijk) aflossingsvrije hypotheken. De aflosperiode met renteaftrek blijft 30 jaar.
Met een huis als dat van jullie zou ik dat ook niet doenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Nuja, wij gaan de komende tien jaar toch niet weg hier
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag ga ik de 500 niet gerookte sigaretten aantikken
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nice!quote:Op donderdag 22 november 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Met haken maak je toch continu dezelfde beweging met je hand en dan ook nog een die je normaal niet maakt? Dan kan het ook gewoon overbelast zijn. Ik zou dan even een paar dagen niet haken en rust geven en kijken of het wegtrekt.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goed bezig skjoe
Mensen beginnen nu over mn hand dat t een peesontsteking kan zijn, maar het doet helemaal niet consequent en veel pijn ofzo. Soms gewoon vervelend. Dan zou ik toch meer pijn moeten hebben?![]()
nee?
Ja het wordt iig al minder, het is niet heel de dag dat het pijn doet en de pijn is al minder. Het is eerder vervelend gezeur nu. Maar als je pees ontstoken is merk je dat toch wel?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met haken maak je toch continu dezelfde beweging met je hand en dan ook nog een die je normaal niet maakt? Dan kan het ook gewoon overbelast zijn. Ik zou dan even een paar dagen niet haken en rust geven en kijken of het wegtrekt.
Lijkt me wel, m'n moeder heeft dat in haar schouder en die heeft telkens echt fucking pijnquote:Op donderdag 22 november 2012 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het wordt iig al minder, het is niet heel de dag dat het pijn doet en de pijn is al minder. Het is eerder vervelend gezeur nu. Maar als je pees ontstoken is merk je dat toch wel?
Sinds dinsdag.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me wel, m'n moeder heeft dat in haar schouder en die heeft telkens echt fucking pijn
Hoelang heb je er nu last van?
Ja andere mensen beginnen daar toch overquote:Op donderdag 22 november 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge, je hebt gewoon overbelast of carpaal tunnelsyndroom of RSI.
Mja als het nu al minder is denk ik eerder dat het overbelasting is, m'n moeder moet fysio en alles om van die ontsteking af te komen.quote:
Wat een onzin, je kan toch niet bij een arts gaan zitten en zeggen: VIND HET MAAR< MWHEHEHEquote:Op donderdag 22 november 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt naar een andere dokter want als je zelf niet zegt wat je wil of wat je denkt dat het is doet ze niks. Hallo jij bent de dokter, zoek t ff zelf uit
Nee maar als je zegt van dit en dit zijn de klachten en je moet ALTIJD zelf met een oplossing komen wat je wil dat ze doet, ik vind dat ze zelf ook dingen voor kan stellen en dat doet ze serieus nooit. En ik ben niet de enige die ik ken die bij haar zit, maar iedereen zegt het dusquote:Op donderdag 22 november 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kan toch niet bij een arts gaan zitten en zeggen: VIND HET MAAR< MWHEHEHE
Ja dat welquote:Op donderdag 22 november 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Dus het is vrij logisch dat ze vragen wat er loos is, wat je denkt dat er loos is etc.
Ja ditquote:Op donderdag 22 november 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Altijd als ik naar de dokter ga heb ik iets omdat ik mijn lichaam ken. Die ene keer dat ik niks bleek te hebben was omdat ik me had laten opnaaien door anderen
Bij mijn dokter idem. Ik heb/had dat ook supervaak en wil het liefst al een kuurtje antibiotica thuis hebben liggen omdat het altijd s nachts of in het weekend opspeeltquote:Op donderdag 22 november 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoiemand die ik ken (heeft dezelfde dokter) en die heeft vet vaak blaasontsteking. Dat is gewoon super irritant en ze probeert er zelf wat aan te doen maar dat werkt dus niet. Heeft ze al meerdere keren voorgesteld om wat meer onderzoeken te doen omdat het misschien een andere oorzaak kan hebben (vraag me niet wat maar goed) maar dat vind die dokter dus niet nodig.
EchtAlsof je het vraagt omdat je het leuk vind. Weet je hoe kut irritant blaasontsteking is
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had gedroomd dat Brum met uft, dico en sjaan naar Londen ging. En toen was ik FUCKING boossowieso omdat hij met hun meeging, wtf, en omdat ik niet eens gevraagd was
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 22 november 2012 10:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij mogen Brum ook weleens voor onszelf
Maar het geldt dus wel voor volledig aflossingsvrije hypotheken?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier ging het om SQ:
[..]
En wij hadden nog geen NHG en dat is nu ook in onze constructie gebouwd
Met bestaande hypotheken is niks aan de hand, het geldt alleen voor nieuwe hypotheken. En aangezien wij op korte termijn willen gaan verhuizen, is het voor ons dus wel van belang en hebben we nu om laten zetten naar een gedeeltelijke spaarhypotheek die we mee over kunnen nemen naar een nieuw huis voor datzelfde bedrag..quote:Op donderdag 22 november 2012 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar het geldt dus wel voor volledig aflossingsvrije hypotheken?
Waar kan ik dit terug vinden?Ik hou me niet zo bezig met politiek en nieuwe regelingen; maar dit is voor ons wel belangrijk
*oops*
Ok dus wij hebben aflossingsvrij / spaar.. maar als we nieuwe hypotheek moeten aanschaffen; moeten we dit wel aanpassen?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met bestaande hypotheken is niks aan de hand, het geldt alleen voor nieuwe hypotheken. En aangezien wij op korte termijn willen gaan verhuizen, is het voor ons dus wel van belang en hebben we nu om laten zetten naar een gedeeltelijke spaarhypotheek die we mee over kunnen nemen naar een nieuw huis voor datzelfde bedrag..
Serieus? ik wist niet dat dat zo werkte. Maar als je aangeeft dat je niet rookt, wat dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang moet je rookvrij zijn voordat je je levensverzekering kan aanpassen?
Ik betaal meer omdat roken en antidepressiva
Is het goedkoperquote:Op donderdag 22 november 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus? ik wist niet dat dat zo werkte. Maar als je aangeeft dat je niet rookt, wat dan?
Maar waarom zou je dan zeggen dat je rookt?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het goedkoper
Wij hadden een levensverzekering en die hebben we laten herzien. In de oude rookten we allebei nog niet; en in de nieuwe wel en de nieuwe was nog steeds goedkoper dan onze oude![]()
Dus als we nu allebei zouden stoppen; zou het nog goedkoper zijn.. Ahja
Ik heb echt geen idee.. Er werd gevraagd of we rookten en we hebben nee gezegd. Er werd niet gevraagd of we ooit gerookt hadden en hoe lang dat geleden is.. Voor mij is het nu ruim 5 jaar geleden dus ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 22 november 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang moet je rookvrij zijn voordat je je levensverzekering kan aanpassen?
Ik betaal meer omdat roken en antidepressiva
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel een keer naar een noodarts geweest omdat mijn eigen dokter op vakantie was. Dus ik vertellen wat de klachten waren en dat ik een bloedtest wilde omdat ik een ontsteking vermoedde. Zei dat mens ook: het is gewoon een verkoudheid, ziek het uit met paracetamol![]()
Na wat aandringen toch een bloedtestje gekregen, en uiteraard hoge ontstekingswaarden in mijn bloed en aan de antibiotica
Gezelligquote:Op donderdag 22 november 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had gedroomd dat Brum met uft, dico en sjaan naar Londen ging. En toen was ik FUCKING boossowieso omdat hij met hun meeging, wtf, en omdat ik niet eens gevraagd was
![]()
![]()
Als er iets gebeurt en het komt door het roken (stel: cif krijgt longkanker en binnen 2 jaar overlijdt ie) en het is nooit aangegeven dat ie rookte; dan kan de levensverzekering de uitkering terughalen (zoiets weet niet of het dan helemaal is of deels of....).. Zo moet je dus ook vertellen als er ergens ziektes in families voorkomen etc etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan zeggen dat je rookt?
Ons is verteld dat de combi aflossingsvrij/spaar die we nu gaan krijgen, voor dat bedrag ook meegenomen kan worden in ons nieuwe huis gedurende de looptijd die het nog heeft. Degene die ons appartement koopt, lost onze schuld af, maar wij kunnen die hypotheek dus wel aanhouden om het nieuwe huis te financieren. Wat je daarbovenop extra moet lenen voor je nieuwe huis (want dat zal ongetwijfeld duurder zijn dan wat we nu hebben), valt dan onder de nieuwe regeling.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok dus wij hebben aflossingsvrij / spaar.. maar als we nieuwe hypotheek moeten aanschaffen; moeten we dit wel aanpassen?
Er is een káns dat we namelijk gaan verhuizen in nu en 5 jaar; maar ook weer niet (lekker vaag dit maar goed)
Ja maar mijn moeder heef tott mijn 17e ook als een ketter gerookt in huis, mn broer trouwens ook toen hij daar nog woonde. Dan heb ik al die tijd sinds ik klein was toch ook meegerookt? Hoe zien ze het verschil dan dat ik zelf niet rookquote:Op donderdag 22 november 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als er iets gebeurt en het komt door het roken (stel: cif krijgt longkanker en binnen 2 jaar overlijdt ie) en het is nooit aangegeven dat ie rookte; dan kan de levensverzekering de uitkering terughalen (zoiets weet niet of het dan helemaal is of deels of....).. Zo moet je dus ook vertellen als er ergens ziektes in families voorkomen etc etc.
Als je jokt en ze komen er achter word je voorgoed uit de verzekering getraptquote:Op donderdag 22 november 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan zeggen dat je rookt?
Dat verschil zien zequote:Op donderdag 22 november 2012 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeder heef tott mijn 17e ook als een ketter gerookt in huis, mn broer trouwens ook toen hij daar nog woonde. Dan heb ik al die tijd sinds ik klein was toch ook meegerookt? Hoe zien ze het verschil dan dat ik zelf niet rook
Als je zelf rookt heb je nog bijkomstigheden zoals nicotinelippen, nicotinevingers, en zijn de concentraties veel sterker dan van een meeroker.quote:
Ahhh ja bij ons zullen we hoogstwaarschijnlijk dan een extra lening moeten aangaan of duurder gaan lenen. Maar dan moeten we dus kijken of het voor ons nog wel mogelijk is. Want misschien kunnen we dan toch beter in ons huidig huis blijven. Ok thx voor de info; ik ga eens kijken wat voor ons de mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 10:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ons is verteld dat de combi aflossingsvrij/spaar die we nu gaan krijgen, voor dat bedrag ook meegenomen kan worden in ons nieuwe huis gedurende de looptijd die het nog heeft. Degene die ons appartement koopt, lost onze schuld af, maar wij kunnen die hypotheek dus wel aanhouden om het nieuwe huis te financieren. Wat je daarbovenop extra moet lenen voor je nieuwe huis (want dat zal ongetwijfeld duurder zijn dan wat we nu hebben), valt dan onder de nieuwe regeling.
quote:
Ze voeren op de meeste mensen ook geen autopsie uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ja ik maak me er nu ook niet druk om hoor, maar als je het verschil niet kan zien dan zou het een beetje oneerlijk zijn
Ik ga zaterdag gevulde rode paprika maken met rijst en gehakt uit de ovenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goedkopen maaltijd met rijst, halp.
Dat was taart heeft gezegd is wel lekker maar daar heb ik geen zin in![]()
Meneer vindt chili niet lekker ook![]()
HAHA ik zei meneer![]()
![]()
Heb hier geen ovenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag gevulde rode paprika maken met rijst en gehakt uit de oven
Ook nie duur en (hoop ik) wel lekker
Dat is niet per se goedkoop, kan ik net zo goed zelf iets in elkaar flansen. Ik vind die sauzen ook altijd net niet eigenlijk. Ik ga verder denkenquote:
Nasi?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is niet per se goedkoop, kan ik net zo goed zelf iets in elkaar flansen. Ik vind die sauzen ook altijd net niet eigenlijk. Ik ga verder denken
Dat ! Rijst; kip; chicken tonight. Eventueel wat extra groentes er in pleuren. Goeikoop; en snel (en voor mij is 'snel' meestal belangrijker dan et goeikoopquote:
Dan eet ik liever niksquote:Op donderdag 22 november 2012 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
je kan er ook een pot worteltjes bij eten Space?
Dat laat ik mama vrijdag al maken want dat kan ze maken zonder dat het vies is en dan kunnen wij het later eten omdat brum laat is van stagenquote:
Ja voor mij ookquote:Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! Rijst; kip; chicken tonight. Eventueel wat extra groentes er in pleuren. Goeikoop; en snel (en voor mij is 'snel' meestal belangrijker dan et goeikoop)
Bram heeft al die spullen ook niet in huis, of een fatsoenlijke pan. Dat maakt het nog handiger allemaalquote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik weet wel lekkere dingen met rijst maar die zijn niet goedkoop.
Ik ben bijvoorbeeld dol op stoofpan. Maar dan moet je wel snel beginnen.
Dan heb je toch niet veel meer te willen dan een chicken tonight?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bram heeft al die spullen ook niet in huis, of een fatsoenlijke pan. Dat maakt het nog handiger allemaal
Het is spees, die heeft op elke idee wel iets te zeuren ....quote:Op donderdag 22 november 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
zoveel kruiden heb je niet nodig voor een lekkere stoofschotel, hoogstens Laurierblad. En die kun je zelfs nog buiten gaan plukken
Ja true, maar thuis heb ik een kast vol shit staanquote:Op donderdag 22 november 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
zoveel kruiden heb je niet nodig voor een lekkere stoofschotel, hoogstens Laurierblad. En die kun je zelfs nog buiten gaan plukken
Da's ook wel weer waarquote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is spees, die heeft op elke idee wel iets te zeuren ....
Ja, dus?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja true, maar thuis heb ik een kast vol shit staan
misschien kunnen we er een aparte topicreeks van maken in CULquote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaat het nou alweer over wat Spees moet eten vanavond?
Thuis koken, meenemen en opwarmenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja true, maar thuis heb ik een kast vol shit staan
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kunnen we er een aparte topicreeks van maken in CUL
nee, want dat is niet vers ongesneden met dertig kruiden en specerijen eloquent culinairquote:
Eerste topic is in twee uur gevuld met "ja maar" berichtenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kunnen we er een aparte topicreeks van maken in CUL
Ohja das waarquote:Op donderdag 22 november 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want dat is niet vers ongesneden met dertig kruiden en specerijen eloquent culinair
Hallon!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hallon ballon![]()
Hoe is het hier?
Ook goed, als het goed is vanaf 2 januari een nieuwe baanquote:Op donderdag 22 november 2012 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hallon!
Goed hoor! Met jou?
Leuk! Waar?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ook goed, als het goed is vanaf 2 januari een nieuwe baan
Rijst met rozijnen maakte mijn schoonmoeder vroeger ook wel eens als er rijst over was of als de kids ziek waren of zo. Ik vind het niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Spees rijst met cashewnoten en rozijnen
Nee klopt loopt tot eind december en ze konden mij niet zeggen of ik kon blijven dus wat anders gaan zoeken dus vanaf januari als kwaliteitscontroleur aan de slag bij een metaalbedrijfquote:Op donderdag 22 november 2012 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk! Waar?
Deze baan had je nog niet zo lang toch?
O ik ben er gek op, ik vind rijst nooit zo lekker maar dan welquote:Op donderdag 22 november 2012 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rijst met rozijnen maakte mijn schoonmoeder vroeger ook wel eens als er rijst over was of als de kids ziek waren of zo. Ik vind het niet zo lekker
120quote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Skjoe, je hebt nu al iets van 125 euro bespaard he?
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Since 28 oktober 2012:
24 days smoke free,
495 cigarettes down,
119,17¤ and 2 days, 01:30:00 saved!
24 dagen al? wauw!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Since 28 oktober 2012:
24 days smoke free,
495 cigarettes down,
119,17¤ and 2 days, 01:30:00 saved!
Wow! Goed bezig SQquote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Since 28 oktober 2012:
24 days smoke free,
495 cigarettes down,
119,17âŦ and 2 days, 01:30:00 saved!
nee, ik heb al ruim 48 uur niet besteed aan rokenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
24 dagen al? wauw!
En nu leef je 2 dagen langer![]()
![]()
![]()
Waarom alleen de intro? De Leeuwenkoningquote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zit net de intro van de lion king te kijken en verdomd, nu weet ik waarom Michael Jackson z'n baby uit het raam liet hangen.![]()
![]()
omdat 9gagquote:Op donderdag 22 november 2012 13:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom alleen de intro? De Leeuwenkoning![]()
Altijd als ik depri ben ga ik youtube af om allemaal liedjes van Disney te luisteren/meezingen
Dafuqquote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb al ruim 48 uur niet besteed aan roken
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Ik wil zo'n meter maar dan voor aids. Hoeveel dagen ik al aids heb, hoeveel mensen ik al besmet heb, hoeveel grappen ik al gemaakt heb enzo.
Oops !quote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zit net de intro van de lion king te kijken en verdomd, nu weet ik waarom Michael Jackson z'n baby uit het raam liet hangen.![]()
![]()
M'n leeuw! wat doe jequote:
Dat dacht die canadees ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Ik wil zo'n meter maar dan voor aids. Hoeveel dagen ik al aids heb, hoeveel mensen ik al besmet heb, hoeveel grappen ik al gemaakt heb enzo.
Welkon?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat dacht die canadees ook.
die vent die een aap in afrika geneukt heeft om zo aids op te lopen.quote:
Hij had zich toch gesneden toen hij apenvlees aan het klaarmaken was?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die vent die een aap in afrika geneukt heeft om zo aids op te lopen.
daar zijn ze nog niet helemaal uit...quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij had zich toch gesneden toen hij apenvlees aan het klaarmaken was?
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar zijn ze nog niet helemaal uit...
het is wel logisch om de wc in je blote kont te ontstoppen. Als het dan omhoog komt en je krijgt het over je heen, kan je zo onder de douche.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n briljant excuus omdat ze niet willen toegeven een aap geneukt te hebben? Net als die mensen die op de eerste hulp binnenkomen met een ontstopper in hun aars en die allemaal 'uitgegleden' zijn?.
'Ja ik viel er zomaar op toen ik uitgleed in de badkamer'quote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n briljant excuus omdat ze niet willen toegeven een aap geneukt te hebben? Net als die mensen die op de eerste hulp binnenkomen met een ontstopper in hun aars en die allemaal 'uitgegleden' zijn?.
Ja loller hequote:Op donderdag 22 november 2012 13:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'Ja ik viel er zomaar op toen ik uitgleed in de badkamer'
The odds
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 22 november 2012 14:06 schreef Mss het volgende:
Der was toch ook eens een man die gloeilampen in zijn aars duwde en die gingen toen kapot.
Wat een goeden matigen woordgrapquote:
uitermatigquote:Op donderdag 22 november 2012 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een goeden matigen woordgrap![]()
Bende gij in Breda?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:27 schreef Diconnected het volgende:
Eindelijk in de bus in breda, hopelijk kom ik straks bij m'n oma terechtben pas fucing 2u onderweg bijna
Die combinatie bleef er bij mij ook niet voor niets 8 dagen op zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
Heb nog steeds geen tipwear en ben mijn nagellak nog steeds niet moe
Het laat mij een beetje aan een sterrenhemel denken hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die combinatie bleef er bij mij ook niet voor niets 8 dagen op zitten
Ja klopt jaquote:Op donderdag 22 november 2012 14:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het laat mij een beetje aan een sterrenhemel denken haha
En wat zei jij? "Hahaha, NEEquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja klopt ja
Bij mijn man in de klas zitten ook een paar nagellak freaks. En die willen nu een workshop van mij. 'Neemt uw vrouw dan ook the man with the golden gun mee...??' Hihi
Dat had hij zelf al gezegdquote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
En wat zei jij? "Hahaha, NEE"
Nee precies. Zeker als 1 iemand hem op heeft, dan wil natuurlijk meteen de hele ploeg hem op hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat had hij zelf al gezegd![]()
Hangt er voor mij een beetje vanaf om hoeveel kinderen het gaat. Ze schijnen namelijk niet allemaal into nagellak en zo te zijn, dus als het uiteindelijk een klein clubje op een woensdagmiddag is, wil ik hem best meenemen. Maar niet voor 15 meiden die hem dan vervolgens allemaal willen gebruiken nee
Welk lakje?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
Heb nog steeds geen tipwear en ben mijn nagellak nog steeds niet moe
Ja daaromquote:Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee precies. Zeker als 1 iemand hem op heeft, dan wil natuurlijk meteen de hele ploeg hem op hebben
Oh pretty. Russian Navy moet dus ook op mijn wishlistquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Russian navy met The Man With The Golden Gun topcoat
Definitelyquote:Op donderdag 22 november 2012 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh pretty. Russian Navy moet dus ook op mijn wishlist
Mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Russian navy met The Man With The Golden Gun topcoat
Zeker welquote:Op donderdag 22 november 2012 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh pretty. Russian Navy moet dus ook op mijn wishlist
Dat heb ik nooitquote:Op donderdag 22 november 2012 15:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Deze foto is dus maandag gemaakt en zo zit het nog steeds. Precies hetzelfde!
Nee, wel twee laagjes om het goud mooi te verdelen, maar die topcoat is dus zo goedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heb ik nooitHeb je nog een topcoat over de gouden topcoat gebruikt?
Oke, dat klintk wel goed...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, wel twee laagjes om het goud mooi te verdelen, maar die topcoat is dus zo goedSharana had dat volgens mij ook, zoiets staat mij tenminste bij van haar filmpje
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nu ben ik ook fan van The Hunger games
http://www.thesun.co.uk/s(...)ikini-in-Hawaii.html
quote:Boob grab ... Jen clutches her breaststo stop them from bursting out
Ik had er nog wel een extra topcoat overheen omdat ik hem wat sneller wilde laten drogen. Ik heb hem nu 2x gebruikt en in beide gevallen bleef het echt superlang mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, wel twee laagjes om het goud mooi te verdelen, maar die topcoat is dus zo goedSharana had dat volgens mij ook, zoiets staat mij tenminste bij van haar filmpje
Ooh ik gebruik nooit een sneldrogende of wat dan ook. Goed excuus om stil op de bank te blijven zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had er nog wel een extra topcoat overheen omdat ik hem wat sneller wilde laten drogen. Ik heb hem nu 2x gebruikt en in beide gevallen bleef het echt superlang mooi
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nu ben ik ook fan van The Hunger games
http://www.thesun.co.uk/s(...)ikini-in-Hawaii.html
jaquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen altijd zo ernstig / saggerijnig. Beetje als Kristen Stewart..
Ik had dan vaak rond 8 uur m'n nagels gelakt, dan film kijken, in de tussentijd niet eens fatsoenlijk naar de wc kunnen of wat dan ook, half 11 naar bed of zo en dan 's ochtends alsnog dekbedafdrukkenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik gebruik nooit een sneldrogende of wat dan ook. Goed excuus om stil op de bank te blijven zitten
Dat dacht ik wel weer ja. Jullie vrouwen.quote:
Ja dat klopt inderdaad wel, haar lijf is prachtigquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja
voor de rest niet veel bijzonders. Wel eens fijn om een actrice te zien die zwaarder is dan 10 kilo. ( al mag er nog best iets aan bij haar.)
ik heb ook wel eens mensen met kleine kinderen in de zaal gezienquote:Op donderdag 22 november 2012 15:53 schreef Mss het volgende:
Lolwhut, er zit iemand met een hont in de collegezaal.
picsquote:Op donderdag 22 november 2012 15:53 schreef Mss het volgende:
Lolwhut, er zit iemand met een hont in de collegezaal.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
Theheehehhe boob grab heheheh...
@Mss: Als ik thuis nu telkens een vraag stel en dan extra HOE benadruk zit cif ook steeds te lolleren thehehe... Kan ook wellicht te maken hebben met mijn zeer expliciete HOE bewegingen die ik er bij doe (maar dat hoort zo)
(ik lollerde om zowel de hoe als de zeer matigen rijm van mijn zin)
Dus.
Ik ook, maar ik kan gewoon niets bedenken wat het falen waard is.quote:
Fuquequote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook
40% korting op de hele Steps wintercollectie en 50% na 7 uur vanavond
Daar pas ik toch nergens in.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook
40% korting op de hele Steps wintercollectie en 50% na 7 uur vanavond
hoax.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar pas ik toch nergens in.
Ik ga toch even kijken straks denk ikquote:
maattabellen zijn een hoax.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is toch echt zo.
Maattabel bevestigt het.
Toch vrees ik dat mijn grootte onderschat wordt.quote:
Ik pas ook in kleren van de steps en ik ben dikker dan jijquote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch vrees ik dat mijn grootte onderschat wordt.
Jij bent een stuk kleiner.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik pas ook in kleren van de steps en ik ben dikker dan jij
Nee jonge, van een Skjoe van 1m50quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef megamandy het volgende:
Nu heb ik een beeld in mijn hoofd van Ijs die 2m10 is
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef megamandy het volgende:
Nu heb ik een beeld in mijn hoofd van Ijs die 2m10 is
In Nederland is het gemiddelde 1.70quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
nou, 1.68 is echt niet buitengewoon klein volgens mij
Nee kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
nou, 1.68 is echt niet buitengewoon klein volgens mij
ja, irritant. Gelukkig hebben ze vaak K-maten tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen ik nog een grotere maat spijkerbroek nodig had, waren ze ook standaard veul te lang. Nu is het soms net goed als ik hakken draag
Ja inderdaad. Alternatief is 10 kg eraf en dan paar maten kleiner, maar dat gaat em niet worden. En hoeft ook eigenlijk niet zo van mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, irritant. Gelukkig hebben ze vaak K-maten tegenwoordig.
1.75 hier.quote:
Zat foto's van de meet terug te kijken om te kijken hoe gigantisch Ijs is. En toen kwam ik de circusfoto van Lindy tegenquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zat foto's van de meet terug te kijken om te kijken hoe gigantisch Ijs is. En toen kwam ik de circusfoto van Lindy tegen
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Mss het volgende:
Ik zal straks als ik thuis ben de foto van de collegehont uploaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |