Ja, eigenlijk wel. Of op een site uploaden die ze automagisch voor je kan verkleinen zoals Photobucket (weet niet wie het nog meer doet)quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Diconnected het volgende:
Oh chips dus nou moet ik ze dus allemaal klein gaan uploaden zeker?
Ik had ze via photobucket gedaan en klein enzulks, is blijkbaar niet goed gegaan toen m'n laptop ff vastliepquote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Of op een site uploaden die ze automagisch voor je kan verkleinen zoals Photobucket (weet niet wie het nog meer doet)
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik had ze via photobucket gedaan en klein enzulks, is blijkbaar niet goed gegaan toen m'n laptop ff vastliep
ik had goeden hoopquote:Op woensdag 21 november 2012 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dat is vaak een indicatie van dat er iets mis gaat
En dat dan zo iemand kan zeggen "SLECHT WEER OM TE VLIEGEREN HE?"quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef RenRen- het volgende:
Even de hondjes doen. Kort rondje, hopelijk waaien ze niet weg.
Zo slim zijn ze hier niet jongequote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat dan zo iemand kan zeggen "SLECHT WEER OM TE VLIEGEREN HE?"
En zo EINZ enzo
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo EINZ enzo
Misschien zeggen ze het wel in een andere taalquote:
Godverquote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo EINZ enzo
In de la van mijn nachtkastje.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
Mooie hondjes
Heb je vriend?
Ja? Waar issie dan?
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
Mooie hondjes
Heb je vriend?
Ja? Waar issie dan?
Jammer
Slaap je ook met je hondjes? IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
Dat is een gemiddeld gesprek
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In de la van mijn nachtkastje.
IF YOU KNOW WHAT I MEAN.
Dat! Hatelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme hele photobucket is anders ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |