OEHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee? Zeg ik toch nergens, debiel.
HEb je het nu over Leroy Fer?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken een jongetje, hij zit daar heel zielig in Manchester. Misschien dat als hij naar de stand van Ajax - Dortmund kijkt een beetje blijer wordt. U zal vast denken, welke jongen is dit? U zal het vast weten. Hij schreeuwde nog zo blij dat hij Ajax wou zien verliezen van Feyenoord en City. Maar toen City achter kwam. Was hij als een muisje doodgetrapt.
Over ''supporteren van je eigen club'' gesproken.
Hattrick tegen Ajaxquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken een jongetje, hij zit daar heel zielig in Manchester. Misschien dat als hij naar de stand van Ajax - Dortmund kijkt een beetje blijer wordt. U zal vast denken, welke jongen is dit? U zal het vast weten. Hij schreeuwde nog zo blij dat hij Ajax wou zien verliezen van Feyenoord en City. Maar toen City achter kwam. Was hij als een muisje doodgetrapt.
Sjon is forevrafeinoorerquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Welquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef hafcfan het volgende:
Als City wint van Dortmund volgende week, hebben we geen een nederlandse club meer in Europa. Echt ongelovelijk.
Blind speelt gewoon kut. Hij rent nu telkens naar voren, verliest de bal en kan er dan weer achteraan.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef MouzurX het volgende:
En blind was ook bij de 2-2 van manchester city dus ookal doet hij de hele wedstrijd wel redelijk, hij veroorzaakt nog steeds veel goals.
tussen denken en hopen zit een verschil hequote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
16 mensen die dachten dat Ajax ging winnen![]()
hier nog niet, hoeveel staat het nu?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wedstrijd is al bijna afgelopen mang
Mensen die niet op Dortmund hebben gewedquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een bras zeg. Blind en Moisander spelen sterk.
Maar die Boerrigter, Lukoki, Eriksen en Pulsen spelen ontzettend matig. En doet Siem de Jong eigenlijk mee?
Wat een kutzooi dit, ben voor PSV maar vandaag wil ik gewoon dat Ajax wint. Nu is én alle spanning weg én het Nederlands voetbal krijgt klappen.
Bij jullie weet je het nooit. Die commentator ook al .. Ajax krijgt gripquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tussen denken en hopen zit een verschil he
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:31 schreef dieselnoi het volgende:
ik vind dit echt ontiegelijk geflatteerd. ajax domineert de hele wedstrijd. dortmund scoort 3x uit het niets , met geluk en door individuele fouten van ajax
Hou je bek johquote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat blijft Boerrigter een verschrikking, en voor de rest, 'ruzies' over het internet
Vroeg druk zetten enzo, thuis tegen PSV deed Frank de Boer hetzelfde.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
Met Enoh en Poulsen gooi je toch eigenlijk al de handdoek voordat de wedstrijd is begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |