Heb je hem nu nog niet besteldquote:Op woensdag 28 november 2012 00:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
neem aan dat je het dan over de normale versie hebt? en niet de mini variant toch?
Ik denk dat ik morgen de Window N70HD versie maar ga kopen..
http://lightake.com/detai(...)Tablet_PC_16GB-59349
lijkt me op dit moment 1 van de betere HD resolutie tabletjes met jAndorid 4.1 (JB) toch?
Vergeet die Ainolquote:Op woensdag 28 november 2012 12:36 schreef Chandler het volgende:
Kan iemand mij helpen kiezen? want ik kom er echt niet meer uit!
Ik heb nog 100$ over en wil daar toch echt een tabletje van kopen (7").
Nu heb ik al wat linkjes gekregen in dit topic maar moest toch even verder surfen.
Toen kwam ik deze tegen;
http://www.buyincoins.com(...)e-product-15973.html
en
http://www.buyincoins.com(...)i-product-21150.html
Qua geheugen maakt het mij weinig uit, ik heb wel een extra kaartje om het geheugen op te schroeven naar 32gb en ook de camera maakt mij weinig uit.
Dus welke zouden jullie kiezen en of hebben jullie nog een betere (goedkopere) ergens online gezien?
Goed om te horenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef eleganza het volgende:
Woeiiii ik kom hier nog even schoppen mbt ervaring Cube U30GT. 1,5 maandje ofzo
Apparaatje wordt flink gebruikt, door mijzelf als ik bij pa en ma ben, verder weten zusjes en moeder de tablet sneller te vinden dan de laptop, wat echt nieuws is. Zelfs mn moeder gebruikt hem af en toe, die echt digibeet eerste klas is. Voelt nog steeds echt goed stevig, de geflashte versie door Elijah doet het nog steeds erg goed en stabiel. Batterijduur is echt een sellingpoint van het beest, hij gaat echt een uur of 6, MINSTENS, met streaming video en browsen mee.Heel blij daarmee! Dus absolute aanrader, die Cube u30GT!
Iemand inmiddels al in het bezit van een quadje overigens?
Free shipping? (CP?) dan kan je nog wel even moeten wachten.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:30 schreef Chandler het volgende:
Ik heb de Cube besteld, hopelijk is hij hier voor de kerst (duimen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gezellig afgelopen Maandag,lekker 30$ coupon gekregen en gebruikt!
Ik wilde eerst Cube u30gt mini bestellen maar dat kon niet,want Eternal Team geeft $10 korting voor elke $150+ bestelling.Bedrag was te laag($144.37),waardoor ik dus coupon niet kon gebruiken.![]()
Resultaat: dus toch maar maar een Pipo U1 Pro besteld, ik had bijna deze Cube U9GT4 betaald(heeft geen HDMI en Bluetooth!,kreeg ook nog eens 5$ korting met een code).
Vanavond even betalen(~ 97.5 euro maar),ik wil graag een Rockchip RK3066 tablet(mijn 1ste)quote:Sub-Total: US $141.99
Shipping Cost: US $23.35(DHL)
Your Save: - US $10.00
Coupon: - US $30.00
Total: US $125.34![]()
ChinaPostquote:Op woensdag 28 november 2012 15:46 schreef Chandler het volgende:
Euh CP? ik krijg als het goed is wel een tracking nummer
Algemeen bekend.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Misschien iets voor OP?
Dat over die lader klopt ja, hij laad overigens wek gwn goed op.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef BizzyBlook het volgende:
Pipo S2 net binnengekregen, eerste indruk: het is een strak apparaat, scherm geen IPS maar wel goed, alleen is de lader aansluiting wel heel dun, dus dat kon wel eens een issue worden.
Iemand die ook een S2 heeft die kan aangeven of ook bij die de laadstekker ongeveer 2mm zichtbaar blijft, de bus gaat er niet helemaal in ?
Buienradar kon ik zo installeren dus playstore lijkt ook in orde![]()
Bedankt voor het advies, welke webshop is BG? Want ik googlede hem en dan kost die ongeveer 140-150 dollar. En is dit een model dat vergelijkbaar is met deze Panasonic 8inch http://www.kijkshop.nl/product/132914/polaroid-tablet-midc800/quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef BizzyBlook het volgende:
Dan zou ik zeggen een Pipo S2, werkt erg soepel moet ik zeggen. 93 euro incl shipping en korting bij BG. Zou zeker gaan voor minimaal Jellybean geen 4.0 meer.
De tablet van kruidvat heb ik ook in handen gehad 10 inch voor een schappelijke prijs
Het is al een redelijke resolutie, dat scheeltquote:Op donderdag 29 november 2012 12:19 schreef Janesh het volgende:
Ik heb nog nooit zo 'n chinatab gezien, je zult het wat 8 inch betreft moeten doen met 1024*768, wat voor mij ruim voldoende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |