Toch maat even de pipo gepakt, eerste indruk is zeer goed.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.
gif[/img] Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waarom niet?
Pipo U1 heeft wel IPSquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef SuperChips het volgende:
A
[..]
Toch maat even de pipo gepakt, eerste indruk is zeer goed.
Maar het scherm is minder dan ik dacht het is geen ips de kijkhoeken zijn niet echt goed.
Zopo Z100 is dus een smartphone,geen tablet.Bovendien heb je een oude model,volgens China smartphones topicquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb sinds kort ook mijn eerste Android toestel, een dual-sim Zopo ZP100. De besis werkt allemaal prima, zeker voor het geld! Alleen de camera valt een beetje tegen als het donker is (te zwakke flits).
Heb ik nog wel een paar vraagjes over Android, en er komen er misschien ook nog wel wat bij later![]()
- Waarom werkt de standaard calculator met radialen ipv. graden? Is dit nog ergens in te stellen? Wat is het beste alternatief?
- Waarom werkt de automatische tijdsaanpassing niet goed (dmv. sim)? Ik ben in Rusland geweest, volgens mij werd dat wel herkend. Bij terugkomst in Nederland bleef hij echter op +4 GMT staan.
- Ik mis een notitieschrijver, gewoon om even snel wat te bewaren. Eventueel ook met een tekeningetje ofzo. Is hier een goede app voor?
- Waar kan ik zien hoeveel geheugen ik nog vrij heb op de geheugenkaart? In het bestandsbeheer krijg ik het niet gevonden.
Oeps sorryquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pipo U1 heeft wel IPS
[..]
Zopo Z100 is dus een smartphone,geen tablet.Bovendien heb je een oude model,volgens China smartphones topic
Geef niks hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oeps sorryHij is een paar maanden oud ja, heb hem 2e hands gekocht. Ben niet zo veeleisend
Is er soms "bash een user met overreactie" week?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:29 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan ga je zelf die hele post quoten? Jij voegt echt bizar weinig toe in deze community.
dit topic zit altijd vol met boze nerds.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is er soms "bash een user met overreactie" week?![]()
Zeker Windoes diehardsquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dit topic zit altijd vol met boze nerds.
windows werkt wel prima hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker Windoes diehards
Nou dan,zeur nietquote:
Maandag toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Of het is 'truth hurts'-week en zit er best een kern van waarheid in zulke opmerkingen.Think about it.
Anyhoezels. Tina van LT maar weer eens mailen over de W30HD. Als de accu ok is, wil ik 'em wel...
Wat voor merk is het?quote:Op zondag 25 november 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
Ben aan het prutsen met een 7inch tablet van Empire Elecronics. Androidversie 4.0.4.
Nu probeer ik via wifi verbinding te krijgen, maar dat lukt niet. Hij scant niet eens naar netwerken, hij gooit wifi van "aan" naar "uit" na een paar minuten.
Iemand tips?
Netwerk werkt verder prima, m'n Galaxy tablet pikt hem direct op
Edit: is al gelukt!![]()
Traag apparaat...
Edit 2:![]()
Het apparaat blijft zichzelf van het netwerk gooien... Help?![]()
als het flash is dn welquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef delchrys het volgende:
Hallo allemaal,
Iemand al eens de hyves games zoals happy harvest of thesettlersonline geprobeerd op 1 van de recente tablets??? Is dat een beetje speelbaar???
Zelf geen ervaring mee, maar op iPad werkt het primaquote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef delchrys het volgende:
Hallo allemaal,
Iemand al eens de hyves games zoals happy harvest of thesettlersonline geprobeerd op 1 van de recente tablets??? Is dat een beetje speelbaar???
hyves of settlers???quote:Zelf geen ervaring mee, maar op iPad werkt het prima
Happy Harvest heb ik werkend op een iPad gezien, geen idee of dat met een eigen site werkt of via Hyves... Dat heb ik vorig jaar verwijderdquote:Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef delchrys het volgende:
[..]
hyves of settlers???
iemand farmerama geprobeerd?
je weet dat dat alleen de stylus is?quote:Op zondag 25 november 2012 17:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Goedkope tablet met smartstylus gevonden voor je: http://store.apple.com/nl(...)-studio-smart-stylus
Oh. Verandert je iPad.quote:Op zondag 25 november 2012 18:02 schreef SuperChips het volgende:
[..]
je weet dat dat alleen de stylus is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |