Ook in de min toch? Van die standaard -1 brillen. En anders kruidvat ofzo, daar verkopen ze ook standaard lenzen met -1 en -2,5 enzo dus lijkt me dat ze ook wel brillen hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die alleen leesbrillen en dat is +
Vaak hebben mensen die bijziend zijn een verschil tussen sterkte in beide ogen zitten, dan werkt een bril met in beide glazen dezelfde sterkte echt niet goed. Bij die lenzen koop je een setje voor links en een setje voor rechts.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
Van die standaard -1 brillen. En anders kruidvat ofzo, daar verkopen ze ook standaard lenzen met -1 en -2,5 enzo dus lijkt me
Dit... ik heb er twee en ben erg tevreden voor dat geld...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef Katinkat het volgende:
Bij Lensway.nl kun je al voor 33 euro een bril bestellen. je kunt met een foto de bril passen. Ik heb er ooit 1 gratis gehad, en die is best prima.
http://www.lensway.nl/pro(...)&glasses=Voor%2Bhaar
heeft alleen +quote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
Hema
Wat is er trouwens duur aan een bril bij de opticien? wordt als het goed is vergoed
Lensway heeft tot -10 met evt cilinder en dunne (74) glazen.. voor 33,-quote:
Ik geloof niet dat er nog glazen bestaan die niet ontspiegeld zijn...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:14 schreef n8n het volgende:
ik was bij de pearle 40e ofzo kwijt -2,5 ontspiegeld met basisverzekering. gewoon ff afwachten om de tijd hebben opticiens geinige aanbiedingen
Dunne glazen had ik ook, vond ik wel een vereiste omdat ik een groot montuur hadquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er nog glazen bestaan die niet ontspiegeld zijn...
En bij lage sterktes zijn vrijwel alle winkels goedkoop.. maar bij speciale dingetjes zoals een cilinder, hoge sterktes of extra dunne glazen, loopt het meestal wel op qua prijs bij de fysieke winkels
(ik was ipv ¤33,- meestal rond de 5a600,- kwijt.. (de verzekering verteld doodleuk dat ze tot min 8 vergoeden, zit je daarboven dan krijg je niets...)
Die redenering klopt niet... hoe groter je bril, hoe vlakker (dus dunner) je glazen, bij een kleine bril heb je meer bolle glazen nodig om dezelfde sterkte te krijgen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Dunne glazen had ik ook, vond ik wel een vereiste omdat ik een groot montuur had
Het was slechts een suggestie, ik weet er ook het fijne niet vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vaak hebben mensen die bijziend zijn een verschil tussen sterkte in beide ogen zitten, dan werkt een bril met in beide glazen dezelfde sterkte echt niet goed. Bij die lenzen koop je een setje voor links en een setje voor rechts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |