Kan je nog korter door de bocht?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
¤345 betalen voor deze ellende.
Doe even normaal zeg
Ja en dan krijg je hopelijk wel onderstaande zaken zoals weergeven op de foto's?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nog korter door de bocht?
Dat is de prijs voor het complete pakket.
Ja dát is echt klote.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
De kaarten gaan al in de verkoop voordat je weet in welke halve finale jouw land staat.
* Niveau 1 (roze)quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef Francolisc het volgende:
Ik vind de informatievoorziening op eurovision.tv weer uiterst slecht. Er staat: 'tickets van 10 tot 216 euro'. Maar als je wilt weten wat een normale ticket voor de Final kost dan kom je er niet uit. Weten jullie misschien, gezien de vorige jaren, hoe duur zo'n ticket zal gaan kosten? In Düsseldorf was de goedkoopste Final ticket dacht ik 89 euro en de duurste 189.
lol, doh. Zoveel mensen kunnen daar niet in die Malmö Arena.quote:
Wij zitten ook achter het podium tijdens de finale, al het andere was echt onmogelijk volgens mij (en minstens 1000 kroon duurder) Bij de repetitie wel mooie kaartjes geregeld.quote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef Arth_NL het volgende:
Finalekaartjes binnen!Ik zit wel achter het podium, maar de kaartjes zijn spotgoedkoop dus we mogen niet klagen. :$
Ook voor de tweede halve finale zijn de kaarten binnen. Die zijn gelukkig op een veel betere positie. Nu nog duimen dat Anouk in die halve finale zit.
Tja, wij gaan ook vooral van de atmosfeer genieten (en hopen dat er een scherm hangt zodat we toch iets meekrijgen van de show).quote:Op maandag 26 november 2012 16:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wij zitten ook achter het podium tijdens de finale, al het andere was echt onmogelijk volgens mij (en minstens 1000 kroon duurder) Bij de repetitie wel mooie kaartjes geregeld.
Ik vind het echt bespottelijk hoe ze die nu al kunnen verkopen nog voor de lotingquote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef Arth_NL het volgende:
Finalekaartjes binnen!Ik zit wel achter het podium, maar de kaartjes zijn spotgoedkoop dus we mogen niet klagen. :$
Ook voor de tweede halve finale zijn de kaarten binnen. Die zijn gelukkig op een veel betere positie. Nu nog duimen dat Anouk in die halve finale zit.
De kroeg in daar, of gewoon hier in Nederland in je lokale woonplaats?quote:Op maandag 26 november 2012 10:51 schreef BrandX het volgende:
we gaan gewoon weer met zijn allen de kroeg in, minstens zo gezellig zoniet gezelliger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |