Invite me danquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Mss het volgende:
Ik had een hele vette puist op mijn buik. En nu moet ik de spiegel schoonmaken.
WIM POOOOOOTJEquote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poetel staat naast me te hangen omdat de kat op z'n kussen ligt en nu weet hij niet meer wat hij moet doen. Watje
Poetelquote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poetel staat naast me te hangen omdat de kat op z'n kussen ligt en nu weet hij niet meer wat hij moet doen. Watje
Hij doet het nog steedsquote:
faalhontquote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil dat het vrijdag is.En ik word zo moe van mezelf.
Echt, hij gaat steeds rondjes tussen naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, weer naar mij kijken, hangen, zitten, weer naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, naar z'n kussen lopen, terug naar mij lopen, hangen.quote:
wij ook van jouquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil dat het vrijdag is.En ik word zo moe van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
het ego van de kat is vele malen groter dan Wimquote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt, hij gaat steeds rondjes tussen naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, weer naar mij kijken, hangen, zitten, weer naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, naar z'n kussen lopen, terug naar mij lopen, hangen.
Komt niet in dat beest op dat hij bijna 10 keer zo veel weegt als die kat en er gewoon bovenop kan gaan liggen
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Doet onze labrador ook nooitquote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt, hij gaat steeds rondjes tussen naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, weer naar mij kijken, hangen, zitten, weer naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, naar z'n kussen lopen, terug naar mij lopen, hangen.
Komt niet in dat beest op dat hij bijna 10 keer zo veel weegt als die kat en er gewoon bovenop kan gaan liggen
Haha, leuk he, meneren.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welkom bij de clubMijn emoties gaan vandaag van hoog naar laag
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yayquote:
Goed punt wel. Maar ze ligt in de hoek, dus de hont zou er ook prima naast kunnen liggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ego van de kat is vele malen groter dan Wim
HET ZIJN MANNEN!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, leuk he, meneren.
[..]![]()
dat doen zequote:Op woensdag 21 november 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed punt wel. Maar ze ligt in de hoek, dus de hont zou er ook prima naast kunnen liggen.
Pousse gaat ook wel eens in het midden liggen, met zo'n hoofd van trololololololo
Ik typ al expres M. voor julliequote:
Gewoon gaan en zeggen "MWHAHAHAHAHA GIEV AL THE KORTING EINZ"quote:Op woensdag 21 november 2012 19:22 schreef Mss het volgende:
Mijn sportschool heeft een actie dat je BMI je korting op een abonnement is. Ik wil dus wel gaan maar vind het ook wel genant.
ik gnorkte, en tevens snap ik je volkomenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:22 schreef Mss het volgende:
Mijn sportschool heeft een actie dat je BMI je korting op een abonnement is. Ik wil dus wel gaan maar vind het ook wel genant.
Vent, vriend, scharrel, hufter.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar ik noem hem toch niet mijn man.
Ja, ik ga dus wel velen korting krijgen maar ik wil daar niet op de weegschaalquote:Op woensdag 21 november 2012 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon gaan en zeggen "MWHAHAHAHAHA GIEV AL THE KORTING EINZ"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Geef 'm een letter.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar ik noem hem toch niet mijn man.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel korting zou je dan krijgen Mss?Echt heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aids.
Ik snap je wel ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus wel velen korting krijgen maar ik wil daar niet op de weegschaal.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nu de poetel naar het kussen geleid en hij zit naast de kat.. En toen keek de kat met zo'n hoofd van "GODVERDOMME! WAT FLIK JE ME NOU!"
Nu is ze weer plat gaan liggen met d'r "Ik ben het hier NIET mee eens"hoofd![]()
Kattenhoofden
Weegschalen met anderen erbij.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus wel velen korting krijgen maar ik wil daar niet op de weegschaal.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vent, vriend, scharrel, hufter.
Alles beter dan meneer
Oh dat kan wel ja.quote:
ofquote:Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar niet 'vriendlief' want dan gaan we allemaal kotsen.
Ik doop de mijne Diederik.quote:
Goedenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doop de mijne Diederik.
Verschilt niet eens zoveel van z'n officiële namen.
Fred noemt mij ook meis.quote:
Het is maar goed dat ik geen kinderen wil, ik noem alles Diederik.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred noemt mij ook meis.
Hij heeft laatst in een emailtje naar iemand anders gerefereerd naar mij als "mijn meissie". En ik vond het best wel fout, maar ik durfde het niet te zeggen want hij vond het zo lief van zichzelf
Mewehehehequote:Op woensdag 21 november 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred noemt mij ook meis.
Hij heeft laatst in een emailtje naar iemand anders gerefereerd naar mij als "mijn meissie". En ik vond het best wel fout, maar ik durfde het niet te zeggen want hij vond het zo lief van zichzelf
Ja dat is zijn voornaam, maar het staat erg vreemd soms in hele verhalenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Hij noemt mij al meis. Dan ga ik hem niet vent noemen hoor. En de rest klopt niet.
[..]
Oh dat kan wel ja.
Maar mandy d'r meneer () is dus M.?
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred noemt mij ook meis.
Nou, vertel!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Jullie zijn grappig.
SQ, dat doet hij al vanaf het begin. En er gebeurt nog steeds genoeg.
Ik ga wel voor de letter. Want anders ga ik hem in mijn hoofd straks echt bij de FOK-naam noemen. En dat gaat dan ongetwijfeld een keer fout.
En de smileys (en vriendlief-achtige benamingen) zijn stom dus ook geen optie.
Daar zeg je wat...quote:Op woensdag 21 november 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Jullie zijn grappig.
Ik ga wel voor de letter. Want anders ga ik hem in mijn hoofd straks echt bij de FOK-naam noemen. En dat gaat dan ongetwijfeld een keer fout.
Mwehehehequote:Op woensdag 21 november 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred noemt mij ook meis.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zeg je wat...
Diederik of J. dus.
'De Betaster'quote:Op woensdag 21 november 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Jullie zijn grappig.
Oh ja, ik zou ook geen idee hebben wat voor naam ik er anders van zou moeten maken. Maar daar begin ik dus ook gewoon niet aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat is zijn voornaam, maar het staat erg vreemd soms in hele verhalen(+ dat mijn eigen naam ook met de M is).
Ben alleen niet creatief genoeg om een naam te verzinnen.
Ik stem voor Diederikquote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zeg je wat...
Diederik of J. dus.
Diederik is wel mooi.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik stem voor Diederik![]()
Of Roderik
Ja, Pimp is een goede naamquote:Op woensdag 21 november 2012 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vrijdag neemt hij films, wijn en een ontbijtje mee.
Zeker.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, Pimp is een goede naam
R.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, Pimp is een goede naam
Daarom is hij zo garpig, in combinatie met Bambiquote:
O jongens jongens tis zo'n baasquote:Op woensdag 21 november 2012 19:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar krijg ik een beetje tepelklemmen-zweepjesvisioenen bij
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O jongens jongens tis zo'n baas
Niks, maar pimp is kekkerderder.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Bambi, ik heb de voorgeschiedenis van jou en Pimp wel een beetje gemist, hoe zat dat?
ik hoop ook condoomsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vrijdag neemt hij films, wijn en een ontbijtje mee.
Ja maar aids!quote:
gewoon in een zakje laten jizzen en dan in de vriezer. Als je dan klaar bent voor aids doe je het op een toostje en ram je het in je kutquote:
op een toostjequote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon in een zakje laten jizzen en dan in de vriezer. Als je dan klaar bent voor aids doe je het op een toostje en ram je het in je kut
Ik mis het nut van het toastjequote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon in een zakje laten jizzen en dan in de vriezer. Als je dan klaar bent voor aids doe je het op een toostje en ram je het in je kut
Godverdomme, cola in mijn neusquote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik mis het nut van het toastje
quote:
alles is beter op een toostje.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik mis het nut van het toastje
Aidsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt een gat waar de heer niet naar kijkt.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Neuh. En dat weet hij best al dat het toch geen nut heeft om dat mee te nemen.
Het zijn jongensquote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Neuh. En dat weet hij best al dat het toch geen nut heeft om dat mee te nemen.
Godsammequote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt een gat waar de heer niet naar kijkt.
godsammequote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Succes.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef Mss het volgende:
Ik ga die kaart maar eens halen, wens me succes.
die sportkaart met 98% korting?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef Mss het volgende:
Ik ga die kaart maar eens halen, wens me succes.
99quote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die sportkaart met 98% korting?
Dat magquote:Op woensdag 21 november 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga die opmerking van Fiets maar even negeren denk ik.![]()
Wacht:quote:Op woensdag 21 november 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar smilies posten die ik uit mijn hoofd ken
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wacht:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kan je kopieren plakken![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die sportkaart met 98% korting?
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien krijg je er wel geld bij toe![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien krijg je er wel geld bij toe![]()
Jij was ook al aan het uitrekenenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
even denken hoor, voor een BMI van over de 100 bij een lengte van 1.75 moet jeeeee..... 307 kilo wegen. Dat haalt ze nooit
Noooh, niet gratiesj.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
even denken hoor, voor een BMI van over de 100 bij een lengte van 1.75 moet jeeeee..... 307 kilo wegen. Dat haalt ze nooit
Ik kan die laatste kilo er nu bijvreten?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Doen!!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan die laatste kilo er nu bijvreten?
Twee kilo erbij eten, ga voor die geld toe!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Twee kilo erbij eten, ga voor die geld toe!
Een soort van extreme couponing.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Twee kilo erbij eten, ga voor die geld toe!
Veel water drinken enzo, net als die anorexia patiëntenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een soort van extreme couponing.
Ook goeden. En gewichten in je bhquote:Op woensdag 21 november 2012 19:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Veel water drinken enzo, net als die anorexia patiënten
goudstaaf in je reet en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook goeden. En gewichten in je bh
godverquote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn god wat een lelijke-mensen-tvquote:
Bijna allemaal ja, haha.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn god wat een lelijke-mensen-tv![]()
Dit geintje zou je met elk hoofd op die foto kunnen uithalen
+1quote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
alleen die vrouw linksonder is wel oké. Maar de rest is best dramatisch... Maar ja, welk topmodel wil nou op het platte land koeien melken?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Johanquote:Op woensdag 21 november 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elke keer weer moet ik lachen
Komt iedereen voor de korting?quote:
EN EEN TREKKER!quote:
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt iedereen voor de korting?
Behalve voor anorectenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Het is ook best een goeien kortingsactie.
Oeh deze kende ik nog nietquote:Op woensdag 21 november 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elke keer weer moet ik lachen
Wat lief, ze houden rekening met anorectenquote:
true!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die hoeven al geen eten te kopen. Dan kunnen ze die sportschool wel betalen.
Deze was wel beterquote:
Wel goeden oplossing voor geldproblemenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die hoeven al geen eten te kopen. Dan kunnen ze die sportschool wel betalen.
Die moet toch nog komen?quote:
Voor de rest heb ik een hekel aan de tv draait doorquote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
NET geweestChampions Legue is.
Heb je al eens meegekeken in het DWDD-topic hier op Fok!?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik een hekel aan de tv draait door
Nee, ik vind dwdd irritantquote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je al eens meegekeken in het DWDD-topic hier op Fok!?
Dat vindt iedereen daarquote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dwdd irritant
Briljant, naar een programma kijken omdat je het kut vindquote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen daarHeerlijk!
Maar ik kijk altijd Topchef.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/11/burgerslachtoffers/ Dit is de nieuwe
Zijn de procedures al duidelijk?quote:
Ja, wachtenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn de procedures al duidelijk?
Goed beleid welquote:
Welkequote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Dear Sharana, thank you for shopping with a-england.
!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
TESS D'URBERVILLES Ŗ6.00 1 Ŗ6.00quote:
WATquote:Op woensdag 21 november 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had een mongolen actie vandaag
Daar is mijn rekening ook erg blij mee inderdaad.quote:
Ik wou net kopen en toen ging ik swatches kijken en vond ik ze eik heul niet zo interessant.... geen gefaal dusquote:
Complete nightmare before christmas treequote:
In die mac kerst collectie zat 1 kleur die k super mooi vond, maar wou niet zo'n ding kopen want dan heb k nog vier andere kleuren die ik ongeveer al heb en die kerstzooi is vet duur want geen korting, en toen las ik dat die kleur die ik wou ook in de normale lijn zit, dus vandaag gekocht, kom ik thuis, heb k die kleur al die tijd al lang al in een quad zitten die k nog nooit gebruik hebtquote:
Nice, die twee wil ik ookquote:Op woensdag 21 november 2012 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TESS D'URBERVILLES Ŗ6.00 1 Ŗ6.00
LADY OF SHALOTT Ŗ6.00 1 Ŗ6.00
Faalhaasquote:Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In die mac kerst collectie zat 1 kleur die k super mooi vond, maar wou niet zo'n ding kopen want dan heb k nog vier andere kleuren die ik ongeveer al heb en die kerstzooi is vet duur want geen korting, en toen las ik dat die kleur die ik wou ook in de normale lijn zit, dus vandaag gekocht, kom ik thuis, heb k die kleur al die tijd al lang al in een quad zitten die k nog nooit gebruik hebt![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In die mac kerst collectie zat 1 kleur die k super mooi vond, maar wou niet zo'n ding kopen want dan heb k nog vier andere kleuren die ik ongeveer al heb en die kerstzooi is vet duur want geen korting, en toen las ik dat die kleur die ik wou ook in de normale lijn zit, dus vandaag gekocht, kom ik thuis, heb k die kleur al die tijd al lang al in een quad zitten die k nog nooit gebruik hebt![]()
vergetenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Faalhaas
Blendbrush nog gevonden? Nee zeker?
ja van t weekend ff bij de mac ander kleurtje uitzoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]Maar kun je ze soms niet weer omruilen? Gewoon tegen een andere kleur ofzo
Heb ik ook gedaan vandaagquote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik stuur nu naar collega dat hij morgen moet helpen onthouden dat we naar de hema moeten
FIXED
Ik had al Jane Eyre en Tess D'Urbervilles, heb de andere 2 donkere (die grijze boeit me niet) bijgekocht vandaagquote:Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nice, die twee wil ik ookEn dan twijfel ik nog tussen Ophelia OF Jane Eyre.
Oja en Beauty Never Fails wil ik ookEn ben benieuwd wat de twee andere nieuwe lakken worden
![]()
ZE TROLLENquote:Op woensdag 21 november 2012 20:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik was in de hema op de Kinker, die hadden 'm ook al niet dafffuuuuu
Goeden volgordequote:Op woensdag 21 november 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou net kopen en toen ging ik swatches kijken en vond ik ze eik heul niet zo interessant.... geen gefaal dus
Die grijze boeit mij ook 0,0quote:Op woensdag 21 november 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had al Jane Eyre en Tess D'Urbervilles, heb de andere 2 donkere (die grijze boeit me niet) bijgekocht vandaag.
quote:
Maar de gedachtegang is zo mooi.quote:
GEEN COMMENTAAR MEVROUW!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:39 schreef Diconnected het volgende:
Goeden actie Sjaanheb je al vaker gehad volgens mij
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de gedachtegang is zo mooi.
"ZOMG KOPEN O wait hoe ziet dat eruit?"![]()
![]()
Maar al heul goed dat de tweede stap er nu ook in zit![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welkonquote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb een dupe op, en die is ook heul mooi
Eat ALL the crapquote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom blijf ik maar afvallenwat is er mis met mij
Hoefde je niks engs te doen?quote:
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoefde je niks engs te doen?
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee. Ik had aangegeven dat ik het heel moeilijk vond om op de weegschaal te staan. Ik heb toen een schatting van mijn BMI gegeven en die hebben ze naar boven afgerond omdat ze het zo goed van me vonden!
O dat is wel goed van zequote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee. Ik had aangegeven dat ik het heel moeilijk vond om op de weegschaal te staan. Ik heb toen een schatting van mijn BMI gegeven en die hebben ze naar boven afgerond omdat ze het zo goed van me vonden!
Fijnquote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
goedzo babequote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Godsamme dat klinkt ranzig.. En doordenken maakt het al niet beterquote:Op woensdag 21 november 2012 21:11 schreef Diconnected het volgende:
Goed van je Mss!![]()
En sjaantje, ik ga je wel vetjes inspuiten zondag
het is ook goed van je!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme dat klinkt ranzig.. En doordenken maakt het al niet beter
GMTAquote:Op woensdag 21 november 2012 22:08 schreef princess-a het volgende:
In het verlengde van Spees (toch?) dr opmerking over dubbele namen werd er net bij Trinny & Susannah gezegd: "Het stelletje Albert-Jochem en Leonie.." en ik dacht Albert, Jochem en Leonie? Dafuck
qqqqqqq2a0s1111111111111111111111111111111111111111111111111111squote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
qqqqqqq2a0s1111111111111111111111111111111111111111111111111111s
Dit is wat mijn kat ervan vindt. Dat je het maar even weet.
Hahhahaahquote:
Sorry beebquote:
Ja, ik geloof niet dat het een andere stem isquote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
Die voice over bij Trinny en Susannah, is die altijd zo?
Heb het nooit gezienquote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat het een andere stem is
Ja, dat is wel altijd zoquote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb het nooit gezienMaar het klonk zo droog constant
Ook lekker makkelijk trouwens, gewoon iedereen een zwarte jurk aantrekken
uh, hoe bedoel je? Hoe je een geuploadde foto hier als een afbeelding krijgt?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Kuut niet de goede foto's upgeloadRen halp hoe doe ik die code bij de foto's?
Nou foto's zijn te groot bij swapdoosverlsag, je kan toch met een code van 640x400 oid dan in de link zetten? snapje?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef RenRen- het volgende:
H
[..]
uh, hoe bedoel je? Hoe je een geuploadde foto hier als een afbeelding krijgt?
[img=640]quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou foto's zijn te groot bij swapdoosverlsag, je kan toch met een code van 640x400 oid dan in de link zetten? snapje?
Hmnmnm, jaaa, dat kaannnnnnquote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou foto's zijn te groot bij swapdoosverlsag, je kan toch met een code van 640x400 oid dan in de link zetten? snapje?
zo min mogrlijk aan zitten en vooral niet openpulken, anders besmet je jezelfquote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven echt vet veel puisten, wat kun je ertegen doen?Of tegen de pijn?
Serieus? Oke. Ik vind het moeilijk om er niet aan te zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo min mogrlijk aan zitten en vooral niet openpulken, anders besmet je jezelf
helpt niks want hj laadt de foto eerst in originele grootte uitquote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 22:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
helpt niks want hj laadt de foto eerst in originele grootte uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |