Invite me danquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Mss het volgende:
Ik had een hele vette puist op mijn buik. En nu moet ik de spiegel schoonmaken.
WIM POOOOOOTJEquote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poetel staat naast me te hangen omdat de kat op z'n kussen ligt en nu weet hij niet meer wat hij moet doen. Watje
Poetelquote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poetel staat naast me te hangen omdat de kat op z'n kussen ligt en nu weet hij niet meer wat hij moet doen. Watje
Hij doet het nog steedsquote:
faalhontquote:Op woensdag 21 november 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil dat het vrijdag is.En ik word zo moe van mezelf.
Echt, hij gaat steeds rondjes tussen naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, weer naar mij kijken, hangen, zitten, weer naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, naar z'n kussen lopen, terug naar mij lopen, hangen.quote:
wij ook van jouquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil dat het vrijdag is.En ik word zo moe van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
het ego van de kat is vele malen groter dan Wimquote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt, hij gaat steeds rondjes tussen naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, weer naar mij kijken, hangen, zitten, weer naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, naar z'n kussen lopen, terug naar mij lopen, hangen.
Komt niet in dat beest op dat hij bijna 10 keer zo veel weegt als die kat en er gewoon bovenop kan gaan liggen
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Doet onze labrador ook nooitquote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt, hij gaat steeds rondjes tussen naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, weer naar mij kijken, hangen, zitten, weer naar mij kijken, naar z'n kussen kijken, naar z'n kussen lopen, terug naar mij lopen, hangen.
Komt niet in dat beest op dat hij bijna 10 keer zo veel weegt als die kat en er gewoon bovenop kan gaan liggen
Haha, leuk he, meneren.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welkom bij de clubMijn emoties gaan vandaag van hoog naar laag
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yayquote:
Goed punt wel. Maar ze ligt in de hoek, dus de hont zou er ook prima naast kunnen liggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ego van de kat is vele malen groter dan Wim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |