Ja maar uggs, gtfoquote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel hoor, mits leuke dame. Verplicht beeldmateriaal in deze discussie:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Doc Martens, fluorescerend roze.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk?
Lekkr altoquote:Op donderdag 22 november 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doc Martens, fluorescerend roze.
Woont Intronic daar ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet altijd de metro van Duivendrecht naar Bijlmer of BullewijkAltijd entertainment inderdaad.
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doc Martens, fluorescerend roze.
Nee daar zit ik op school en werk ikquote:
quote:
Ohja ook iets met economie toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee daar zit ik op school en werk ik
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch mooi.
[..]
Ohja ook iets met economie toch?
Zit je op de HES?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee daar zit ik op school en werk ik
Noh die vind ik kk lelijk en ik snap die hype ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Vas is zeker iemand die deze draagt![]()
[ afbeelding ]
Zoiets dacht ik ook al man. In ieder geval Nikes, low SB of zo.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Vas is zeker iemand die deze draagt![]()
[ afbeelding ]
Nee ik zat op de HU maar ben gestopt, ga in september beginnen met verpleegkunde duaal of anders aan de HvAquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Bedrijfseconomie. Jij ook?
Is dat een hype dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noh die vind ik kk lelijk en ik snap die hype ook niet
Vorig jaar ja, zag je elke chick ermeequote:
Fuck you ik draag vans, allstars en dc'squote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al man. In ieder geval Nikes, low SB of zo.
Oh das wel wat heel anders danquote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik zat op de HU maar ben gestopt, ga in september beginnen met verpleegkunde duaal of anders aan de HvA
Helaas zijn er teveel vrouwen die onterecht denken dat het ze goed staat idd. Maar het kán!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met zo'n kont in zo'n legging gezien. Nevernooit.
Geen bezwaar hier.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zij kan het goed hebben inderdaad. Maar zelfs met haar lichaam zou ik gewoon bang zijn dat mensen kunnen liplezen en alles.
Niks mis mee.quote:
Ik zit alleen dinsdag en vrijdag daar. Donderdag bij wenckequote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh shit, ik kom dagelijks een fokker tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |