Classyquote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Of je doet gewoon zoals links, alvast een sneakpreview geven
Ik zie echt belachelijk veel vrouwen met ditquote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Of je doet gewoon zoals links, alvast een sneakpreview geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje voor Etha en AppeltjeOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Of van die negerinnen die tijgerprint leggings dragen als broekquote:Op donderdag 22 november 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie echt belachelijk veel vrouwen met ditEn nooit goede kont erin gezien, nee allemaal van die ordinaire dikke kimberleys en priscilla's
Only in de Bijlmerquote:Op donderdag 22 november 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Of van die negerinnen die tijgerprint leggings dragen als broek![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deze heeft wel mooie padsWhat the actualSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje voor Etha en Appeltje![]()
Ik zag er laatst een met een geweldige kontquote:Op donderdag 22 november 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie echt belachelijk veel vrouwen met ditEn nooit goede kont erin gezien, nee allemaal van die ordinaire dikke kimberleys en priscilla's
Tim woont toch in Zuid Limbo?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En heel Roffa.
JB en Tim #comeatme
Fucking lelijk. Leggings, en panty's al helemaal, zijn geen, ik herhaal, géén broeken.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deze heeft wel mooie padsIk klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje voor Etha en Appeltje
Omdat peer.
Ik zie ze dagelijks in Bijlmorcity.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lopen veel pareltjes rond ja
Eigen schuldquote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fucking lelijk. Leggings, en panty's al helemaal, zijn geen, ik herhaal, géén broeken.
Potjandikkie.
[..]
Ik klikte.
Ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie ze dagelijks in Bijlmorcity.
Tim heeft een ban, instant mad DM.![]()
Jawel hoor, mits leuke dame. Verplicht beeldmateriaal in deze discussie:quote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Leggings, en panty's al helemaal, zijn geen, ik herhaal, géén broeken.
De Poortquote:Op donderdag 22 november 2012 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookIn de poort is het altijd wel raak.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eigen schuldthere's only so much that I can do.
Goede vraag want ik heb er ook eentjequote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als je een link post naar naaktheid krijg je dan ook een ban?
Ik moet altijd de metro van Duivendrecht naar Bijlmer of Bullewijkquote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De Poortby kfc is altyd fissa ofno
En gewoon de metro. Vooral richting Gein is altijd erg
Ik heb nog nooit iemand met zo'n kont in zo'n legging gezien. Nevernooit.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel hoor, mits leuke dame. Verplicht beeldmateriaal in deze discussie:
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als je een link post naar naaktheid krijg je dan ook een ban?
Zij kan het goed hebben inderdaad. Maar zelfs met haar lichaam zou ik gewoon bang zijn dat mensen kunnen liplezen en alles.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel hoor, mits leuke dame. Verplicht beeldmateriaal in deze discussie:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |