Is dat dan met kontpads?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag laatst pushup spijkerbroeken bij Berschka
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zie je in Amsterdam echt super vaak. Kaolo leluk.
Godverdomme man.quote:
Nee dat zijn geen kontpadsquote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is dat dan met kontpads?
Ik zie ook wel eens staan dat een spijkerbroek een 'liftend effect' zou moeten geven, maar volgens mij gebeurt er vrij weinig. Geef mij maar gewoon een normale spijkerbroek, dan doe ik al gek genoeg.
Of gewoon een jurkje.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat zijn geen kontpadsheb ze ook nooit geprobeerd trouwens die spijkerbroeken, misschien werkt het wel
zit je asser ineens halverwege je rug.
Ja die jaquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]die broeken hebben toch ook van die rare lijnen bij de kont? Lijkt net alsof er een luier zit ofzo.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat zijn geen kontpadsheb ze ook nooit geprobeerd trouwens die spijkerbroeken, misschien werkt het wel
zit je asser ineens halverwege je rug.
Wordt steeds erger.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]die broeken hebben toch ook van die rare lijnen bij de kont? Lijkt net alsof er een luier zit ofzo.
Ik heb dat niet nodigquote:Op donderdag 22 november 2012 16:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Ja weet ik veel. Wist niet dat je die gewoon zo in de winkel kon kopen, dacht alleen Kim Kardashian ofzo, dat soort shit.
Moet je doen, misschien vindt Intronic dat wel leuk.
De pads frut je er dan gewoon onder! Ass everywhere!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef Omdatappel het volgende:
Wel lekker zacht voor je rug though, leunen tegen je ass.
Maar waar zit je dan eigenlijk op?
Asspads, nice ánd comfy.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De pads frut je er dan gewoon onder! Ass everywhere!
Dat vraag ik me ook af bij hele platte billen. Of ze dan niet heel snel last krijgen als ze op een hard bankje zitten? Gewoon pijn aan je botten zeg maarquote:Op donderdag 22 november 2012 16:49 schreef Omdatappel het volgende:
Wel lekker zacht voor je rug though, leunen tegen je ass.
Maar waar zit je dan eigenlijk op?
Oke babequote:Op donderdag 22 november 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meet me maar een keertje
Zoiets ziet er wel pijnlijk uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af bij hele platte billen. Of ze dan niet heel snel last krijgen als ze op een hard bankje zitten? Gewoon pijn aan je botten zeg maar
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Of je doet gewoon zoals links, alvast een sneakpreview geven
Oh god why.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Of je doet gewoon zoals links, alvast een sneakpreview geven
Is dit een vrouw??quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoiets ziet er wel pijnlijk uit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |