quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt, godverdomme.
Hoe moet ik me dat voorstellen dan, tieten forceren. Dat je ze gewoon omhoog trekt met je handen ofzo?
Nee gewoon zo met je armen bij elkaar drukken tochquote:
Oh, zo.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nee gewoon zo met je armen bij elkaar drukken toch
Dit ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:28 schreef JackieBrown het volgende:
hehe Vas, expert tieten forceerster
Gewoon niet zo forceren wat je niet hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, zo.Dat heb ik echt nog nooit gedaan op foto's. Wat een mens.
Whehe.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
Dwctjes van de dag
[ afbeelding ]
zal jou eens forceren.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon niet zo forceren wat je niet hebt.
Oké.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gwn maximizer bhtje kopen. Niemand die het weet en je armen worden niet moequote:Op donderdag 22 november 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij ging dat automaties togquote:Op donderdag 22 november 2012 16:28 schreef JackieBrown het volgende:
hehe Vas, expert tieten forceerster
Ik heb die een keer gevoeld in de winkel.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gwn maximizer bhtje kopen. Niemand die het weet en je armen worden niet moe
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké.
Sorry dat ik niet forceer wat ik niet heb.
Ja he, echt 2 cm dik ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb die een keer gevoeld in de winkel.
WHAT THE FUCK.
Ik heb die een keer aangehad, voor de grap. Waren net wapens manquote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gwn maximizer bhtje kopen. Niemand die het weet en je armen worden niet moe
DIKKE FRONTAL ATTACK ALLESquote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb die een keer aangehad, voor de grap. Waren net wapens man
Hehe heb 'm een keer gepastquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb die een keer gevoeld in de winkel.
WHAT THE FUCK.
quote:
Dan had ik volgens mij de ultraversie.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb die een keer aangehad, voor de grap. Waren net wapens man
Kontpads?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe heb 'm een keer gepastze zaten echt tegen m'n kin aan.
Ik heb soms wel medelijden met mannen, met al dat soort bh's en kontpads enzo. Als ze dan een meisje regelen bij uitgaan en alles gaat uit, make-up gaat af, staat er gewoon een heel ander persoon voor je
Ja datquote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe heb 'm een keer gepastze zaten echt tegen m'n kin aan.
Ik heb soms wel medelijden met mannen, met al dat soort bh's en kontpads enzo. Als ze dan een meisje regelen bij uitgaan en alles gaat uit, make-up gaat af, staat er gewoon een heel ander persoon voor je
Ik zag laatst pushup spijkerbroeken bij Berschkaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |