Ik dacht ook dat het ging over haar neus 'drainen'. Allemaal snot en shit.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:54 schreef aight1 het volgende:
ik dacht dat ze alleen je neus gingen veranderen
Halve kilo vastgekoekte pep en zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Echt Vas? Heftig, ik zag laatst ook een post van iemand die dat ook had laten doen omdat ze zoveel last van haar rug enzo had erdoor.. maar ik vond het na ook een stuk mooier eruitzien, ze hadden meteen heel d'r tepels goedgezet enzo die eerst te groot waren en raar zaten
En de littekens waren best duidelijk, maar ik vond het verder helemaal niet storend ofzo, ze had zeg maar zo'n lijntje naar beneden van haar tepel en dan onder in die randde rest
He bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de methode gekregen waar je zo min mogelijk litteken ziet en natuurlijk zelf ook insmeren met bio oil als de wonden dicht zijn enzo. Ik had je zo een paar cupmaten gegeven als het kon hoor
![]()
Dat is wel echt veel beter, ja. Ziet er alleen wel gek uit dat die tepel er echt precies rond op zijn geplakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Maisnon het volgende:
http://imgur.com/a/TWVNR
Dit is die ene waar ik het over had, de voor en na foto's (ik geloof tot iets van 6 maanden erna)
Even iets heel anders maar moest er wel aan denken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He bahik heb de methode gekregen waar je zo min mogelijk litteken ziet en natuurlijk zelf ook insmeren met bio oil als de wonden dicht zijn enzo. Ik had je zo een paar cupmaten gegeven als het kon hoor
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Dat zeg je wel goed, JIJ VIND. Wij vinden wat anders.
Laten we blij dat we geen eenheidsworst zijn zeg.
Zou de wereld er saai uitzien.
Een zwangere vrouw is een pracht om naar te kijken.
De trots en geluk stralen er van af.
Dat zie ik bij menig ander plaatje toch echt veel minder.
Nogmaals, aan jouw de keus om te kijken.
Knetter, wij waarderen je wel. Tranen van blijdschap die dan weer opkomen omdat ik weer denk aan mijn vrouw tijdens de zwangerschap en wat ik toen zag.
Dat zie ik nu bij jouw. En wij zijn blij daar deelgenoot van te mogen zijn.
Werd getipt door JB, maar ik was ook net te laatquote:Op donderdag 22 november 2012 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Is die foto nog ergens Etha, van Photobucket is ie verwijderd.
Tranen van blijdschapquote:Op donderdag 22 november 2012 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
Het is weer feest in KPD, de kenker
[..]![]()
Dit is een man
![]()
Uitgesperde kut met een zwangere blubberbuik erop hoorde ikquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
GvdHad wel willen zien of het echt zo erg was
Die KPD mannetjes zijn sowieso beetje sad soms, echt heel wanhopig met hun reacties. Ja oke, smaken verschillen maar hun roepen echt bij iedereen.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Uitgesperde kut met een zwangere blubberbuik erop hoorde ik
[ afbeelding ]
Subtiele omschrijvingquote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Uitgesperde kut met een zwangere blubberbuik erop hoorde ik
Altijd alsof ze hun eerste borsten zienquote:Op donderdag 22 november 2012 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die KPD mannetjes zijn sowieso beetje sad soms, echt heel wanhopig met hun reacties. Ja oke, smaken verschillen maar hun roepen echt bij iedereen.
Klopte wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |