quote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Totaal niet man.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Werd een beetje depri toen ik daarop ging googelenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Serieus gewoon awesome. Er is volgens mij ook een sad face cat ofzo.
kijk es door manquote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Skyler is een HOERTJE
[..]
Iemand is boos.
damn nicequote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vond Diamonds van Rihanna al een fucking vers nummer, maar nu ook remix met verses van Kanye.
#shinebrightlikeadiamond
quote:they put some some damn lemonade in a pickle bag see if some black ppl did this shit it would be so hoodrat but since they white its hip and trendy and innovative mayne nigga im so fukin upset do u know why because i actually like this shit and now i want some pickle bag lemonade got damn white ppl why are u so fabulously ratchet
Prima, kan gewoon douchen en alles, meeste pijn doen die gaatjes van de drains, srsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vas hoe gaat het met je herstel?
Wij laten ons geslacht toch ook niet inkorten?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit ook nogsteeds in deze fase van het verwerkingsproces.
Op sommige documenten is mijn geslacht wel ingekort tot 'M'.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij laten ons geslacht toch ook niet inkorten?
Ik haat Skylerquote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Skyler is een HOERTJE
[..]
Iemand is boos.
Je zou hem eens op ware grootte moeten tekenen als ze dat ergens vragenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op sommige documenten is mijn geslacht wel ingekort tot 'M'.
quote:
Ik heb ook srs geen enkele positieve reactie ontvangen van mannen he, so so oppervlakkig.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit ook nogsteeds in deze fase van het verwerkingsproces.
Het scheelt wel dat ze niet meer op je knieen hangen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook srs geen enkele positieve reactie ontvangen van mannen he, so so oppervlakkig.
Ik heb nog genoeg tietquote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tieten maken de vrouw [ afbeelding ].
pics in dm gaarnequote:
Lul nie jij zou ook niet blij zijn als je leuter 32 cm was en je niet eens meer normaal kon neuken of aftrekken en geen spijkerbroeken meer aankon door die grootte.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe meer tieten, hoe meer vreugd.
Nog nooit m'n fobo gezien, laatste punt onder kopje info?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lul nie jij zou ook niet blij zijn als je leuter 32 cm was en je niet eens meer normaal kon neuken of aftrekken en geen spijkerbroeken meer aankon door die grootte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |