Nog nooit gezien dat ik weet hoor, hoe zie je dat zo exact dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zie je in Amsterdam echt super vaak. Kaolo leluk.
Precies deze foto heb ik hier al eens gepost, kreeg meteen al die chicks hier op m'n dak wegens wansmaakquote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel hoor, mits leuke dame. Verplicht beeldmateriaal in deze discussie:
[ afbeelding ]
Oh gvd.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel met mijn eigen vuist dus?
Hij lult, alleen echte Amsterdammers weten.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit gezien dat ik weet hoor, hoe zie je dat zo exact dan?
Houd je bek, ik zit @ Wenckebachquote:Op donderdag 22 november 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit alleen dinsdag en vrijdag daar. Donderdag bij wencke
ISF Mike, ISF.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Precies deze foto heb ik hier al eens gepost, kreeg meteen al die chicks hier op m'n dak wegens wansmaak_!
Lukt niet ik heb het best vaak dat ie ff uit de kom schiet en dan weer terug maar nu heb ik het al sinds maandag en zelfs eten gaat moeilijkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon even knakken die hap.
Gaat dat dan ook moeilijk met grote piemels in je mond?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lukt niet ik heb het best vaak dat ie ff uit de kom schiet en dan weer terug maar nu heb ik het al sinds maandag en zelfs eten gaat moeilijk
Geen enkele piemel is mij te groot.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat dat dan ook moeilijk met grote piemels in je mond?
That awkward moment dat je je mond niet meer dichtkrijgt na een bjquote:Op donderdag 22 november 2012 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaat dat dan ook moeilijk met grote piemels in je mond?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij lult, alleen echte Amsterdammers weten.
Je hebt al sinds maandag dat ie uit de kom is?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lukt niet ik heb het best vaak dat ie ff uit de kom schiet en dan weer terug maar nu heb ik het al sinds maandag en zelfs eten gaat moeilijk
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen enkele piemel is mij te groot.
Of ie uit de kom is weet ik niet echt maar ik krijg hem niet zo ver open als normaal, krijg weerstand, en auwquote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hebt al sinds maandag dat ie uit de kom is?
Gewoon boos omdat ik je micropenis niet waardeer.quote:
Iets over de motion of the oceanquote:Op donderdag 22 november 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of ie uit de kom is weet ik niet echt maar ik krijg hem niet zo ver open als normaal, krijg weerstand, en auw
[..]
Gewoon boos omdat ik je micropenis niet waardeer.
Dat heb ik al meer dan twee jaar, precies hetzelfde. Volgens mijn tandarts is het niet meer uit de kom, maar zijn de spieren uitgerekt en dat doet pijn. Niet te veel belasten, dus geen kauwgom enzo, grote appels happen alles. Ook goed in het midden liggen van je hoofdkussen, zodat je kaak niet 'wegzakt'. Wordt vanzelf minder, maar kan wel lang duren.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of ie uit de kom is weet ik niet echt maar ik krijg hem niet zo ver open als normaal, krijg weerstand, en auw
Jumi en Juna zekerquote:Op donderdag 22 november 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit gezien dat ik weet hoor, hoe zie je dat zo exact dan?
[..]
Precies deze foto heb ik hier al eens gepost, kreeg meteen al die chicks hier op m'n dak wegens wansmaak_!
Wtfquote:Op donderdag 22 november 2012 19:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat heb ik al meer dan twee jaar, precies hetzelfde. Volgens mijn tandarts is het niet meer uit de kom, maar zijn de spieren uitgerekt en dat doet pijn. Niet te veel belasten, dus geen kauwgom enzo, grote appels happen alles. Ook goed in het midden liggen van je hoofdkussen, zodat je kaak niet 'wegzakt'. Wordt vanzelf minder, maar kan wel lang duren.
Die sowieso, maar de ene was een 40-jarige kerel en de ander een hoerquote:
quote:
Hoezo noem je hen twee keer?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die sowieso, maar de ene was een 40-jarige kerel en de ander een hoer.
[ afbeelding ]
Ook JB en tli geloof ik btw.
dwc plsquote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die sowieso, maar de ene was een 40-jarige kerel en de ander een hoer.
[ afbeelding ]
Ook JB en tli geloof ik btw.
Vond 'm voor de edit leuker.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoezo noem je hem twee keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |