Kijk dat is al beter !! Ik wacht het af tot donderdag avond 20uur anders gaat voor ¤ 125 naar rubenm89.quote:
Heb je daar misschien een foto van in het licht?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef P.U.N.T het volgende:
Toestel is krasvrij op de 4 hoeken na zoals je kan zien op de foto's.
is toch ovderuidelijk te zien? ook al vind ik het best meevallen hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een foto van in het licht?
Ik hoop dat het zo beter te zien is:quote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een foto van in het licht?
Ik trek helaas mijn bod van 135,- in. Het was bedoeld om voor mn vriend te halen maar die hoeft het niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:38 schreef P.U.N.T het volgende:
[..]
Degene met het hoogste bod vanavond om 20uur die heeft hem.
Bedankt voor de foto's, mijn bod is 130,- inclusief verzendenkosten.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:38 schreef P.U.N.T het volgende:
[..]
Degene met het hoogste bod vanavond om 20uur die heeft hem.
Mooi ik wacht af tot 20uur ¤130 incl verzendkosten is akkoord. Ik ben alleen werken vanavond (was niet de bedoeling) Dus ik kan morgen ochtend pas reageren.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto's, mijn bod is 130,- inclusief verzendenkosten.
Okee, dan hoor ik het morgen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef P.U.N.T het volgende:
[..]
Mooi ik wacht af tot 20uur ¤130 incl verzendkosten is akkoord. Ik ben alleen werken vanavond (was niet de bedoeling) Dus ik kan morgen ochtend pas reageren.
Beste shoamascooterturk, ja sim kaart erin en klaar. Ik zal je een privébericht sturen om de rest af te handelen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:18 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[..]
Okee, dan hoor ik het morgen.Verder is het alleen een kwestie van mijn sim-kaart erin rammen en gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |