Haters gonna hatequote:Op woensdag 21 november 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben heul niet zwart
En Lindy, kap eens met die excuusberichten op je blog dat je artikel later online komt![]()
Heb het al een paar keer gezien en denk dat het onderhand eerder ergernis dan begrip opwekt bij je volgers. Zeg ik niet om te haten maar als tip
Ja want nu mag het weer, Sinterklaas is in het landquote:Op woensdag 21 november 2012 09:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haters gonna hate![]()
En nee, niet zwart, maar je hebt wel een pietenmuts op.
Straks komt er zoeen 'MAAR IK MOET ER HARD VOOR WERKEN EN IK BEN 12 UUR MET EEN ARTIKEL BEZIG' filmpje masja 2.0 einzquote:Op woensdag 21 november 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben heul niet zwart
En Lindy, kap eens met die excuusberichten op je blog dat je artikel later online komt![]()
Heb het al een paar keer gezien en denk dat het onderhand eerder ergernis dan begrip opwekt bij je volgers. Zeg ik niet om te haten maar als tip
Preciesquote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja want nu mag het weer, Sinterklaas is in het land
Stef, ben jij dat?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Preciesdus dan ben je zwarte piet.
Geleerd van mijn kind jaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stef, ben jij dat?
Kinderlogica
En als ie zijn handen voor zijn ogen doet is ie onzichtbaar?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geleerd van mijn kind ja![]()
Als hij zijn pietenpetje opheeft en je vraagt iets van 'heb je dorst, Stef?' Is het antwoord 'NEE-HEE, ik is swatte piet!'
En als hij mijn bril opzet moet ik hem mama noemen
Dat was mijn broertje altijd wel jaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als ie zijn handen voor zijn ogen doet is ie onzichtbaar?
Yupquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als ie zijn handen voor zijn ogen doet is ie onzichtbaar?
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stef krijgt mijn seal van approval
2dehands.bequote:
heeft mijn zusje niet nog een paar afgeragde?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
Grom... paar dagen contact gehad ivm die rolschaatsen... maandag ga ik akkoord met de prijs.. hoor je er niks meer van![]()
Terwijl ze normaal meteen/zelfde dag nog reageerde.
Verdorie
schoenmaat... priem heeft heul kleine voetjesquote:Op woensdag 21 november 2012 10:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heeft mijn zusje niet nog een paar afgeragde?
True ! Ik begin met de standaard starter derby rolschaatsen die kon ik nu voor 90 euro overkopen (praktisch nieuw; want ze heeft er bijna niet op kunnen rijden wegens blessure...); dus nu baal ikquote:Op woensdag 21 november 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
die rolschaatsen zijn zo teringduur
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True ! Ik begin met de standaard starter derby rolschaatsen die kon ik nu voor 90 euro overkopen (praktisch nieuw; want ze heeft er bijna niet op kunnen rijden wegens blessure...); dus nu baal ik
Je zus heeft maat 38 toch? Denk dat ze net te groot zullen zijn dan namelijk![]()
quote:
Tehehehe.... Resistance, it's futilequote:Op woensdag 21 november 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ga trouwens holo hotpants vragen voor mn verjaardagCif weet toch niet wat ie voor me moet kopen en ik wil ze toch heel graag
Dat iddquote:Op woensdag 21 november 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tehehehe.... Resistance, it's futile
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
EEN APPEL IS GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN FRUITHAPJE!!!!!!!
/zinloze frustraties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehehe
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Oh kijk. Ik heb ook een fruithapje vandaag.Roep je straks ook nog even het volgende naar je collega's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thehehehe
"Zooooo, ik geLOOF dat het tijd is voor mijn fruit-hap-je!"
Dan is het plaatje compleet
disclaimer
Ik zei net "Dat was een lekker fruithapje"; maar ik kreeg eenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roep je straks ook nog even het volgende naar je collega's:
"Zooooo, ik geLOOF dat het tijd is voor mijn fruit-hap-je!"
Dan is het plaatje compleet
quote:
WAAROM zou je ingevroren gesnipperde uien willen kopenquote:Met Bonduelle Kookhulp heb je altijd je favoriete groente bij de hand. De gewassen en voorgesneden uitjes zijn los ingevroren in een handige hersluitbare zak. Zo kun je altijd precies de hoeveelheid gebruiken die je wilt.
Ik kan je wel een reden gevenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAAROM zou je ingevroren gesnipperde uien willen kopen
Wat danquote:Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan je wel een reden geven
Gemakquote:Op woensdag 21 november 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je hoe hendig?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat, zodra ik een mes in een ui steek, de tranen letterlijk uit mijn kop spuiten. Ik vind het wel wat.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat, zodra ik een mes in een ui steek, de tranen letterlijk uit mijn kop spuiten. Ik vind het wel wat.
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koop ze dan in godsnaam uit het koelvak, ingevroren ui![]()
Omdat ik het daar evengoed mee heb?quote:
Maar ingevroren ui is viesquote:Op woensdag 21 november 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik het daar evengoed mee heb?
Omdat je niet altijd een hele verpakking gebruikt?
Je hebt er ervaring mee?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ingevroren ui is vies
Ooit al eens geproefd?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ingevroren ui is vies
Dan blijf je hem lekker zelf snijdenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de slager krijg je van die hachee pakketten en dan zijn die uien ook ingevroren, het smaakt naar een waterige bende, niet eens naar ui. Nu kopen we al lang niet die pakketten meer thank god maar trauma's
je bent ook wel een rasaanstellerquote:Op woensdag 21 november 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verder ben ik heul niet tegen diepvriesgroenters want ik ga ze straks lekker zelf halen want bonus, maar ik zag dit voorbijkomen
Ja want dat is hetzelfdequote:Op woensdag 21 november 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de slager krijg je van die hachee pakketten en dan zijn die uien ook ingevroren, het smaakt naar een waterige bende, niet eens naar ui. Nu kopen we al lang niet die pakketten meer thank god maar trauma's
Ga yoga-en, word je rustig vanquote:Op woensdag 21 november 2012 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ik kan er niet meer tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
+1quote:Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatst een aardappel geschild heb
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik nog zo'n zak uien in de vriezer had gooide ik vaak een vegetarische burger/schnitzel/whatever in de oven, met wat kaas en wat van die uien eroverheen. Dat was dan m'n eten.
HET IS WARM, DUS HET IS FATSOENLIJK AVONDETEN!
![]()
Ik vind het best knap dat je zo kunt leven, serieus. Ik flip m de pan uit zonder fatsoenlijke maaltijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik nog zo'n zak uien in de vriezer had gooide ik vaak een vegetarische burger/schnitzel/whatever in de oven, met wat kaas en wat van die uien eroverheen. Dat was dan m'n eten.
HET IS WARM, DUS HET IS FATSOENLIJK AVONDETEN!
![]()
Was wel genieten zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hallo, dat is fatsoenlijk, want het is warm en het is geen broodquote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je zo kunt leven, serieus. Ik flip m de pan uit zonder fatsoenlijke maaltijd
ik vind het eerder knap dat jij zo kunt leven met al je regels en eisenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je zo kunt leven, serieus. Ik flip m de pan uit zonder fatsoenlijke maaltijd
Dan wordt het een boeketquote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef Dwyn het volgende:
Ik koop ook nooit aardappelen. Ik krijg zo'n grote zak nooit op voordat ze uit zichzelf weglopen
Dat valt heul wel mee, maar als ik zeik dan valt het meestal heel erg opquote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het eerder knap dat jij zo kunt leven met al je regels en eisen![]()
![]()
Boze tweets sturenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog steeds de brochure niet gekregen trouwens
ik ook nietquote:Op woensdag 21 november 2012 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog steeds de brochure niet gekregen trouwens
Zij hebben al zoveel slechte publiciteit gehad dat ze een boze tweet waarschijnlijk als iets positiefs opvattenquote:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit is hun motto?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij hebben al zoveel slechte publiciteit gehad dat ze een boze tweet waarschijnlijk als iets positiefs opvatten
jij wel?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een brochure van Oostappen groep gehad. Is dat hetzelfde?
Als ik een rijke man had zou ik iemand inhuren om dat allemaal voor mij te doenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Voorbehandeld voedsel
Als ik een rijke man had en niet hoefde te werken maakte ik misschien alles wel vers en alles snijden schillen jwtz. Maar ik moet nou eenmaal wel 40 uur per week werken op kantoor aanwezig zijn. Voorbehandeld
Of dat. Gewoon je eigen Lonnyquote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik een rijke man had zou ik iemand inhuren om dat allemaal voor mij te doen
GRR!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een brochure van Oostappen groep gehad. Is dat hetzelfde?
met erwtjes!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GRR!
Is het de brochure met het vakantiespel? En Schtnizel GENIET?
En wortelsquote:
neen.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ had je gister nog die fruitschaal gefaald?
met appelmoes en friet!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En wortelsVoor de kleine gastronoom
jaquote:
ONRECHTVAARDIGHEID BEL ROBERTO!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja
En ik heb 'm niet eens aangevraagd
huh wtf?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja
En ik heb 'm niet eens aangevraagd
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik schil altijd aardappelen
Ook als ik puree maak want vind ik lekkerder dan met een pakje
ik koop aardappelpuree die je alleen in de magnetron hoeft te zettenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja ditquote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb zin in een kitkat chunky sinds gisterenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ditMijn eigen puree is toch wel het lekkerst
Ik koop zo'n kleinere zak; dus tegenwoordig doe ik de aardappelen wel weer zelf schillen
Maar goed; soms zitten er weken tussen dat we niet 1x aardappel eten.. pasta; rijst; dit dat alles
Ik had er gisteren 2 opquote:Op woensdag 21 november 2012 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zin in een kitkat chunky sinds gisteren
ik heb mooien foto's gemaakt voor jullie. Het is zó mooi! Ik wil gelijk weer heenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GRR!
Is het de brochure met het vakantiespel? En Schtnizel GENIET?
Als het de GENIET-folder is ga ik hem nog een keer bestellenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb mooien foto's gemaakt voor jullie. Het is zó mooi! Ik wil gelijk weer heen
Oeh lekkerrrrquote:
Neeeeee het is een andere.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het de GENIET-folder is ga ik hem nog een keer bestellen
bakkesquote:Op woensdag 21 november 2012 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zin in een kitkat chunky sinds gisteren
oh dan hoef ik hem nietquote:
WAAROMquote:Op woensdag 21 november 2012 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind mij zielig.
ik moet om half 6 op zaterdag.
Why?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind mij zielig.
ik moet om half 6 op zaterdag.
Dat is ook wel zieligquote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Why?
Bleiblei moet het hele weekend werken, ook gezellig
Stomme blei.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Why?
Bleiblei moet het hele weekend werken, ook gezellig
Oh, da's 2013 al!quote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
De andere foto's staan op de kop
Die laatste zinquote:Op woensdag 21 november 2012 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
De andere foto's staan op de kop
Omdat je rond lunchtijd gaat en je hebt zelf ook trek?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:53 schreef Dwyn het volgende:
Waarom wil ik altijd te veel boodschappen ineens halen en waarom heeft Arnhem zoveel heuvels? En waarom kom ik altijd bouwvakkers tegen die zitten te schaften als ik met zware tassen sleep?
Neuh, ik heb me op zich aardig om mijn lijstje gehouden! Ik heb gewoon te veel zware dingen (melk, yoghurt, 3 potten groente, wc-papier)quote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat je rond lunchtijd gaat en je hebt zelf ook trek?
Ja dat tikt aan jaquote:Op woensdag 21 november 2012 12:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Neuh, ik heb me op zich aardig om mijn lijstje gehouden! Ik heb gewoon te veel zware dingen (melk, yoghurt, 3 potten groente, wc-papier)
Das waar!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoax, schijtlint is niet zwaar, alleen onhandig qua formaat.
Toevallig vooral van mannen?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat tikt aan jaik heb 1 keer het malle idee gehad om een hele watermeloen, die in de aanbieding was, mee te slepen. Serieus het is misschien 5 minuten naar mijn huis als je doorloopt en ik heb er bijna een kwartier over gedaan.
Allemaal mensen die me hulp aanboden onderweg, waarschijnlijk omdat ik zo ellendig keekmaar pas ja gezegd toen ik toevallig de buurjongen tegenkwam
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat tikt aan jaik heb 1 keer het malle idee gehad om een hele watermeloen, die in de aanbieding was, mee te slepen. Serieus het is misschien 5 minuten naar mijn huis als je doorloopt en ik heb er bijna een kwartier over gedaan.
Allemaal mensen die me hulp aanboden onderweg, waarschijnlijk omdat ik zo ellendig keekmaar pas ja gezegd toen ik toevallig de buurjongen tegenkwam
Ja, precies. Als ik zulke dingen wil meenemen, kan ik beter twee rondes lopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoax, schijtlint is niet zwaar, alleen onhandig qua formaat.
Antwoord van cif: "das goed"quote:Op woensdag 21 november 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. verjaardagswens doorgestuurd aan cif![]()
IS HET AL JANUARI
Overenthousiast much
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Als je al stuk gaat van een pak melk en yoghurt adviseer ik krachttraining. Ik loop altijd en sjouw regelmatig tassen van meer dan 10 kilo
Alles achterin de auto pleurenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Zware meuk in rugtas, onhandige formaten vasthouden.
Jij bent dan ook een beer van een vrouw.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Als je al stuk gaat van een pak melk en yoghurt adviseer ik krachttraining. Ik loop altijd en sjouw regelmatig tassen van meer dan 10 kilo
krat bier achteropquote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles achterin de auto pleuren![]()
Hoewel ik ook nog wel eens zo'n mega-zak hondenvoer op de fiets meegekregen heb
En een tuintafel.
En velen traytjes energydrink
Op de fiets kreeg ik alles wel mee
Ja dat kloptquote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toevallig vooral van mannen?
Wrom zou het niet mogen?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef megamandy het volgende:
Ben nu al pissig omdat ik vrij wil vragen voor oud&nieuw op het werk zodat ik met M. en vrienden naar Berlijn kan en ik eigenlijk ook nu al weet dat ik waarschijnlijk geen vrij krijg![]()
Wil niet zoals vorig jaar wat thuis zitten te vervelen
Ja maar ik ben remyquote:Op woensdag 21 november 2012 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man haalt eens in de week zware boodschappen. 6 liter melk, 4 liter yoghurt, blikken limonade, kattenvoer, pondsverpakkingen kaas, kattenvoer, 5 kilo aardappels, rijst noem het maar op.
Dan hoef ik doordeweeks alleen voor brood/groente/vlees naar de suup
Ja is goedquote:Op woensdag 21 november 2012 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal ik vragen of hij ook ff wat voor jou meeneemt?
Omdat het dan super druk is in de winkelquote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wrom zou het niet mogen?Ik heb standby dienst op oudjaar
Heb al tegen mijn manager gezegd dat ik diegene ga uitschelden die mij durft te bellen op die dag
Wat was je nummer ook weer?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wrom zou het niet mogen?Ik heb standby dienst op oudjaar
Heb al tegen mijn manager gezegd dat ik diegene ga uitschelden die mij durft te bellen op die dag
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet je het alleen wel ff op komen halen
Zou ik dat proberen iigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat het dan super druk is in de winkel1 januari zijn we dacht maar alle andere dagen zijn we open en de eerste week van het nieuwe jaar is altijd een hele drukke week.
Dus nu wil ik proberen om 31 december en 2 januari dan maar vrij te krijgenVolgens mij was het rooster al een beetje gemaakt. De 31e stond ik volgens mij al eigenlijk op.
En anders alle collega's afbellen om te ruilen want nu heb ik dat sinds gister in mijn hoofd en nu MOET ik naar Berlijn![]()
Mijn werktelefoon heeft gelukkig niemandquote:Op woensdag 21 november 2012 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat was je nummer ook weer?
Ja, zondag moet ik werken en volgens mij is de storemanager er dan ookquote:Op woensdag 21 november 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou ik dat proberen iigKijken of iemand wil ruilen of wat dan ook.. Hoe langer je er mee wachten; hoe minder kans op lijkt me
[..]
Mijn werktelefoon heeft gelukkig niemand![]()
Magnetron op de fiets.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alles achterin de auto pleuren![]()
Hoewel ik ook nog wel eens zo'n mega-zak hondenvoer op de fiets meegekregen heb
En een tuintafel.
En velen traytjes energydrink
Op de fiets kreeg ik alles wel mee
Net alsof ze daar iets om geven, serieus.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef megamandy het volgende:
Daarnaast heb ik al heel vaak voor iemand anders in het weekend gewerkt maar heb ik nog nooit aan iemand gevraagd om met mij te ruilen/werken
Doe dan je gewone nummer maar.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn werktelefoon heeft gelukkig niemand![]()
Dan mag het onderhand wel toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef megamandy het volgende:
Daarnaast heb ik al heel vaak voor iemand anders in het weekend gewerkt maar heb ik nog nooit aan iemand gevraagd om met mij te ruilen/werken
Alle meuk met de autoquote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Magnetron op de fiets.
Maar met écht veel zware meuk inderdaad gewoon auto.
Oh als jij daar blij van wordt; mag je die bestquote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe dan je gewone nummer maar.
Ja weet ik ookquote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof ze daar iets om geven, serieus.![]()
Leuk dat jij degene bent die altijd voor iemand wil werken maar als jij het dan vraagt
nah, ik ben een hele slechte stalker.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh als jij daar blij van wordt; mag je die best![]()
Blij dat ze soberso niet mogen bellen op officiële feestdagenMaar 31ste moet ik wel tot 22u beschikbaar zijn (en eik dus niet drinken; maar dat gaat dus niet gebeuren niet
)
Ik hoop ook voor je dat je vrij krijgt, maar waarschijnlijk wordt die hoop gewoon keihard de grond in gestamptquote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik ookmaar positive mindflow jeweetzelf
![]()
Onee zo is het bij ons nietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mandy, mijn ervaring in het winkelwezen: Als je vrij wil op oudejaarsdag, moet je dat pakweg 6 maanden van tevoren aanvragen.
Ik heb slaapdienst op oudejaarsavond
Daarom ben ik nu ook al pissig, en het maakt niet uit of ik twee maanden eerder vrij zou hebben gevraagd, waarschijnlijk is het toch nee. Maar dan ga ik gewoon alle andere collega's ermee lastig vallenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop ook voor je dat je vrij krijgt, maar waarschijnlijk wordt die hoop gewoon keihard de grond in gestampt
Zo ging het iig bij de AH altijd, en dan gek vinden dat ik ook nee ga zeggen, ja doei.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh als jij daar blij van wordt; mag je die best![]()
Blij dat ze soberso niet mogen bellen op officiële feestdagenMaar 31ste moet ik wel tot 22u beschikbaar zijn (en eik dus niet drinken; maar dat gaat dus niet gebeuren niet
)
VRIJ? Ja, je staat al ingeroosterd, dus jij moet iemand anders regelen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij de AH kon je het zo lang mogelijk vantevoren aangeven als je wilde, het had toch geen nut. Goeden regeling he
Benzine te duur voor zo'n klein pokkestukje.quote:
Jupquote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
VRIJ? Ja, je staat al ingeroosterd, dus jij moet iemand anders regelen.
"Maar ik heb vorig jaar al vrij gevraagd hiervoor"
Ja, niet mijn probleem
dat is zo'n aids opmerking. Hij krijgt toch betaald voor het maken van de roosters?!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
VRIJ? Ja, je staat al ingeroosterd, dus jij moet iemand anders regelen.
"Maar ik heb vorig jaar al vrij gevraagd hiervoor"
Ja, niet mijn probleem
Ik doe nu iig liever niks als dat ik daar weer zou moeten gaan werken.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik kwam vandaag ook weer bij de AH. Het is best sneu en triest om te zien hoe veel van de mensen waar ik toen mee werkten nog steeds bij de AH werken. Het is voor mij al 4,5 jaar geleden, die mensen zitten echt vast daar.
Vaak krijgen ze betaald omdat ze manager zijn, en vaak is dat nog niet eens het geval. Bij ons werden de roosters gemaakt door degene die er het langste werkte, dus je hoeft er geen genie voo rt e zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is zo'n aids opmerking. Hij krijgt toch betaald voor het maken van de roosters?!Hij is toch de baas.
![]()
Ik zou dan zeggen: ik heb het aan al m'n collega's gevraagd en we zijn het eens dat we allemaal niet komen.
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe nu iig liever niks als dat ik daar weer zou moeten gaan werken.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik dus ookBij de roostermakers bleven ze me ook inroosteren toen ik al ontslag had genomen
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe nu iig liever niks als dat ik daar weer zou moeten gaan werken.
JAquote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik dus ookBij de roostermakers bleven ze me ook inroosteren toen ik al ontslag had genomen
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA
ik had netjes een ontslagbrief geschreven en ik werk tot dan en dan. Maar voor na die periode hingen er nog voor 3 weken planningen, en ik stond overal op~!
Dus ik een briefje geschreven dat ik echt niet meer kwam, kreeg ik te horen dat ik een grote bek had. Ja hallo wie doet hier nu brutaal? Iemand die mij inplant nadat ik wegga of ik die er iets over zeg? Wat wil je doen? Me ontslaan?De laatste keer heb ik me ook ziekgemeld, flikker maar op. Weet je wat de reactie was? 'Oh wil je volgende week nog komen dan? Dan kun je nog afscheid nemen van je collega's'. Val.Dood.Lul.
HAHA wat een klootzakquote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA
ik had netjes een ontslagbrief geschreven en ik werk tot dan en dan. Maar voor na die periode hingen er nog voor 3 weken planningen, en ik stond overal op~!
Dus ik een briefje geschreven dat ik echt niet meer kwam, kreeg ik te horen dat ik een grote bek had. Ja hallo wie doet hier nu brutaal? Iemand die mij inplant nadat ik wegga of ik die er iets over zeg? Wat wil je doen? Me ontslaan?De laatste keer heb ik me ook ziekgemeld, flikker maar op. Weet je wat de reactie was? 'Oh wil je volgende week nog komen dan? Dan kun je nog afscheid nemen van je collega's'. Val.Dood.Lul.
Ik had al ontslag genomen en dan gaan ze me zo behandelen omdat ik voor mezelf opkom? Nee sorryquote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ziekmelden op je laatste dag![]()
![]()
![]()
Je hebt ook wel zelf een handje erin bij dit soort roostermakers. Plannen ze je in op een dag dat je niet kan en vrijgevraagd hebt? "hoi, ik ben vrij, succes ermee"
Vragen ze je extra te werken en kan je niet? "hoi ik kan niet, succes ermee"
En in het geval van bovenstaande "hoi ik werk hier dan niet meer, succes ermee"
neem dan 3000 mee.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al een hekel aan mensen die zich ziekmelden terwijl ze het niet zijn, maar ziekmelden in je laatste week heb ik zo'n schijthekel aan. Is geen excuus voor, altijd de eer aan jezelf houden.
Je hebt er namelijk altijd je collega's mee en die maakten die planning niet![]()
Hoewel we bij de appie ook nog een meisje hebben gehad die haar laatste dag 300 euro uit de kassa had gejat, was ook wel een matige manier van weggaan
En het werkt? En het is snel?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef Diconnected het volgende:
Keihandig, gewoon laptop kunnen lenen op school
Ja en jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En het werkt? En het is snel?
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef Diconnected het volgende:
Sneller dan m'n eigen laptop
Je kan hier zelfs een WII of Playstation lenen
Als ik niet kan en je roostert me in heb je gewoon dikke pech, had je me maar niet aan moeten nemen als jij je niet kunt houden aan de belofte.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb al een hekel aan mensen die zich ziekmelden terwijl ze het niet zijn, maar ziekmelden in je laatste week heb ik zo'n schijthekel aan. Is geen excuus voor, altijd de eer aan jezelf houden.
Je hebt er namelijk altijd je collega's mee en die maakten die planning niet![]()
Hoewel we bij de appie ook nog een meisje hebben gehad die haar laatste dag 300 euro uit de kassa had gejat, was ook wel een matige manier van weggaan
Waren geweldigen collegas die er ook veel om gaven als ze mij alleen lieten werken of niet, dus daar moest ik het echt voor doen jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat ze goed genoeg wist dat de appie voor 300 euro te lam zou zijn om de politie te bellenquote:
IK KOM WEL NAAR JOUW SCHOOL!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef Diconnected het volgende:
waaromquote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze goed genoeg wist dat de appie voor 300 euro te lam zou zijn om de politie te bellen.
Ze had trouwens de dag ervoor in de kantine zitten huilen omdat ze haar drugsverslaving niet meer kon betalen of whatever en ze was al eens betrapt op dat haar vrienden niet voor hun pakjes sigaretten hoefden te betalen... Heel verstandig om zo'n figuur de dag erna achter de kassa te zetten
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze goed genoeg wist dat de appie voor 300 euro te lam zou zijn om de politie te bellen.
Ze had trouwens de dag ervoor in de kantine zitten huilen omdat ze haar drugsverslaving niet meer kon betalen of whatever en ze was al eens betrapt op dat haar vrienden niet voor hun pakjes sigaretten hoefden te betalen... Heel verstandig om zo'n figuur de dag erna achter de kassa te zetten
Ik denk, leer dan een vak of zo.quote:
Ja als 15-16 jarige heb je daar wel de kans voor gehadquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk, leer dan een vak of zo.
Er hingen bij ons achter altijd lijstjes met wie welk nummer had gehad (Kassa of zo, ik heb nooit kassa gedaan) en hoeveel verschil er in de kas wasquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen weet toch dat ze als nazi's de kas controleren na een dag hard werken in het kamp...
De eerste jaren stonden we allemaal op elkaars kassa. Er werkte dus gedurende de dag pakweg 6 man op een kassa en na een week gingen ze die eens tellen. Gek verhaal dat de kasverschillen de pan uit rezenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen weet toch dat ze als nazi's de kas controleren na een dag hard werken in het kamp...
als 16-jarige deed ik gewoon vakantiewerk. Hoefde heel het jaar niet meer te werken.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als 15-16 jarige heb je daar wel de kans voor gehad
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er hingen bij ons achter altijd lijstjes met wie welk nummer had gehad (Kassa of zo, ik heb nooit kassa gedaan) en hoeveel verschil er in de kas wasIk snap dat het belangrijk is dat het overeen komt, maar als er 8 mensen met die kassalade hebben lopen sjouwen is het ook goed te controleren wie de fout in is gegaan ja
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De eerste jaren stonden we allemaal op elkaars kassa. Er werkte dus gedurende de dag pakweg 6 man op een kassa en na een week gingen ze die eens tellen. Gek verhaal dat de kasverschillen de pan uit rezen![]()
Het was zo'n heerlijk kansloos filiaal![]()
Correctie, je hoeft niets te kunnen als supermarktmedewerker. Ze hebben ze het liefst heel dom.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die denken dat supermarktmedewerkers niks kunnen.Bij ons zit alleen het hoge kader voor vast, de rest studeert allemaal nog.
JANKENquote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef Diconnected het volgende:
En fu, moet leesboek hebben. Alleen bol is levertijd 3-4 dagen en wil eigenlijk straks beginnen met lezendus nou moet ik hem hier in de bookshop kopen en daar issie duur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als 16-jarige deed ik gewoon vakantiewerk. Hoefde heel het jaar niet meer te werken.
If you say so.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Correctie, je hoeft niets te kunnen als supermarktmedewerker. Ze hebben ze het liefst heel dom.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JANKENJa kan geen kindle versie er van vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Voel je eens niet zo snel aangevallen johquote:
Mooie tijd was datquote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
briljante bedrijfsvoering.
Welk boek?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja kan geen kindle versie er van vinden
Ik zou erover tweetenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo snel aangevallen joh
Ik voelde me helemaal niet aangevallenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo snel aangevallen joh
Precies.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatGewoon 2 maanden mij kapot zweten in de serre en hele jaar verder niet werken
In België is dat sowieso andersquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatGewoon 2 maanden mij kapot zweten in de serre en hele jaar verder niet werken
Het is toch zo? als je goed bent in je werk wordt je ontslagen want dan ben je te duur en nemen ze eentje van 15 aan die jouw werk gaat doen.quote:
Hier vragen ze mensen voor achter de kassa tussne de 16 en 18quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is toch zo? als je goed bent in je werk wordt je ontslagen want dan ben je te duur en nemen ze eentje van 15 aan die jouw werk gaat doen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat![]()
Ze kregen op een gegeven moment zelf door dat het niet zo praktisch was, Toen werd het voor ons wel minder leuk.. In eerste instantie was echt alles erop gericht om het werk voor ons zo boeiend mogelijk te maken
Pas later gingen ze ook kijken naar hoe ze daadwerkelijk winst konden maken![]()
Mjah, dat is bij de meeste ketens zo ja. Maar ik had het er meer over dat men er blijkbaar vanuit gaat dat de medewerkers dom zijn omdat ze bij een supermarkt werken.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is toch zo? als je goed bent in je werk wordt je ontslagen want dan ben je te duur en nemen ze eentje van 15 aan die jouw werk gaat doen.
Och dat heb je in andere winkels ook hoor dat stigmaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, dat is bij de meeste ketens zo ja. Maar ik had het er meer over dat men er blijkbaar vanuit gaat dat de medewerkers dom zijn omdat ze bij een supermarkt werken.
Nou... chill.....quote:Op woensdag 21 november 2012 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies.![]()
dat zijn nog de meest chille baantjes.
Ja? Echt geen ideequote:Op woensdag 21 november 2012 13:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
In België is dat sowieso andersMogen buiten de vakantie toch maar 30 dagen ofzo werken naast school?
Ik zat gewoon op de middelbare, maandagavond en vrijdagavond dansen en de meeste weken dan de di/wo/do + za achter de kassa. Super leuk team ookDe helft van mijn vrienden werkte er ook.
Bedrijfsuitje naar Disneyland![]()
Misschien werk ik gewoon bij een heel slim filiaal ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Och dat heb je in andere winkels ook hoor dat stigmaHet klopt toch ook voor 95%?
Zelfs als ze schijnbaar op het atheneum en HEAO hebben gezeten en assistent manager zijn weten ze nog niet wat "een broertje dood aan" hebben is of wat gewraakt betekent in de zin "Hopelijk zit vrijdag voor jullie de gewraakte schoenen bij de vracht"![]()
Je doet het niet voor de uitdaging en de gezelligheid neem ik aan. Ze willen graag studenten hebben omdat die toch wel op komen dagen. Ze hebben het geld hard nodig.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, dat is bij de meeste ketens zo ja. Maar ik had het er meer over dat men er blijkbaar vanuit gaat dat de medewerkers dom zijn omdat ze bij een supermarkt werken.
Eerder dat ze domme medewerkers willen voor het domme werk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik heb in mijn hoofd iets van 30 dagenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... chill.....![]()
Kregen 2 keer op een dag water... kwamen ze met 2 glaasjes rond dus. Met 45 a 50 graden in een serre... En dan moesten we zorgen dat we ons quotum haalden want anders moesten we na 17u doorwerken
Maar ik heb er verdorie wel geleerd wat werken is en het deed me wel inzien dat ik knoeihard moest studeren; want echt niet dat ik zoiets fulltime ever zou wíllen doen
![]()
![]()
[..]
Ja? Echt geen idee![]()
Vlg mij is het inderdaad wel anders enzo... Maar ja in belgië had ik; in het middelbaar dan; ook gewoon volle dagen school (behalve woensdag); dus de weekends/'s avonds werden besteed aan studeren/huiswerk. En ik bleef ook nog eens op 'studie' op school; dus ik was maandag; dinsdag; donderdag pas om 19u thuis; om woensdag om 16u en op vrijdag om 17u
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je doet het niet voor de uitdaging en de gezelligheid neem ik aan. Ze willen graag studenten hebben omdat die toch wel op komen dagen. Ze hebben het geld hard nodig.Willen best een halve dag werken. Zijn altijd inzetbaar en als er 10 sterven tijdens het vakkenvullen heb je de volgende dag 20 nieuwe.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... chill.....![]()
Kregen 2 keer op een dag water... kwamen ze met 2 glaasjes rond dus. Met 45 a 50 graden in een serre... En dan moesten we zorgen dat we ons quotum haalden want anders moesten we na 17u doorwerken
Maar ik heb er verdorie wel geleerd wat werken is en het deed me wel inzien dat ik knoeihard moest studeren; want echt niet dat ik zoiets fulltime ever zou wíllen doen
![]()
![]()
Studenten zijn te oudquote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je doet het niet voor de uitdaging en de gezelligheid neem ik aan. Ze willen graag studenten hebben omdat die toch wel op komen dagen. Ze hebben het geld hard nodig.Willen best een halve dag werken. Zijn altijd inzetbaar en als er 10 sterven tijdens het vakkenvullen heb je de volgende dag 20 nieuwe.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo kut he, als ze dood gaan tijdens het vakken vullenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat op moeten ruimen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo kut he, als ze dood gaan tijdens het vakken vullen![]()
Geeft ook zo'n rommel
Kassa deaud?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Dwyn het volgende:
Gister gooide iemand per ongeluk een open fles water over de kassa heen.
Dan ga je door de gehaktmolen en kom je bij de vleesafdeling als 'proef mij' vlees op die schaaltje te liggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo kut he, als ze dood gaan tijdens het vakken vullen![]()
Geeft ook zo'n rommel
Bonusaanbieding euroshopper gehaktquote:Op woensdag 21 november 2012 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ga je door de gehaktmolen en kom je bij de vleesafdeling als 'proef mij' vlees op die schaaltje te liggen.
fffuuuuuuuquote:
Dit kan zo in de Griezelbusquote:Op woensdag 21 november 2012 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan ga je door de gehaktmolen en kom je bij de vleesafdeling als 'proef mij' vlees op die schaaltje te liggen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bonusaanbieding euroshopper gehakt
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als het goed is, nietMaar ik was wel nat.
Wat is de griezelbusquote:
En als het een beetje een rokende en zuipende student was ook nog een 35%stickerquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als het een beetje een rokende en zuipende student was ook nog een 35%sticker
Wat is de griezelbusquote:
ooooh ik had altijd een hekel aan de kinderboekenweek.quote:
Moet ik even kijken of ik em als ebook kan downloaden voor je?quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooooh ik had altijd een hekel aan de kinderboekenweek.
Ik zat ook al te denkenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
met die kutboeken.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Als je hem zou kunnen vinden heel graagquote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of ik em als ebook kan downloaden voor je?
vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |