Haters gonna hatequote:Op woensdag 21 november 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben heul niet zwart
En Lindy, kap eens met die excuusberichten op je blog dat je artikel later online komt![]()
Heb het al een paar keer gezien en denk dat het onderhand eerder ergernis dan begrip opwekt bij je volgers. Zeg ik niet om te haten maar als tip
Ja want nu mag het weer, Sinterklaas is in het landquote:Op woensdag 21 november 2012 09:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haters gonna hate![]()
En nee, niet zwart, maar je hebt wel een pietenmuts op.
Straks komt er zoeen 'MAAR IK MOET ER HARD VOOR WERKEN EN IK BEN 12 UUR MET EEN ARTIKEL BEZIG' filmpje masja 2.0 einzquote:Op woensdag 21 november 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ben heul niet zwart
En Lindy, kap eens met die excuusberichten op je blog dat je artikel later online komt![]()
Heb het al een paar keer gezien en denk dat het onderhand eerder ergernis dan begrip opwekt bij je volgers. Zeg ik niet om te haten maar als tip
Preciesquote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja want nu mag het weer, Sinterklaas is in het land
Stef, ben jij dat?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Preciesdus dan ben je zwarte piet.
Geleerd van mijn kind jaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stef, ben jij dat?
Kinderlogica
En als ie zijn handen voor zijn ogen doet is ie onzichtbaar?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geleerd van mijn kind ja![]()
Als hij zijn pietenpetje opheeft en je vraagt iets van 'heb je dorst, Stef?' Is het antwoord 'NEE-HEE, ik is swatte piet!'
En als hij mijn bril opzet moet ik hem mama noemen
Dat was mijn broertje altijd wel jaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als ie zijn handen voor zijn ogen doet is ie onzichtbaar?
Yupquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als ie zijn handen voor zijn ogen doet is ie onzichtbaar?
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stef krijgt mijn seal van approval
2dehands.bequote:
heeft mijn zusje niet nog een paar afgeragde?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
Grom... paar dagen contact gehad ivm die rolschaatsen... maandag ga ik akkoord met de prijs.. hoor je er niks meer van![]()
Terwijl ze normaal meteen/zelfde dag nog reageerde.
Verdorie
schoenmaat... priem heeft heul kleine voetjesquote:Op woensdag 21 november 2012 10:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heeft mijn zusje niet nog een paar afgeragde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |