Dat zijn chocoladelettersquote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef Specularium het volgende:
Karina, wat is dat voor lelijke UI?
Ja, dat zouden we kunnen ruilenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook wel willenMaar zij wil waarschijnlijk stijl haar, is altijd zo.
Met de technologie van tegenwoordig kan je dat heel makkelijk doen met een stijltang en een krultang. Iedereen blij!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook wel willenMaar zij wil waarschijnlijk stijl haar, is altijd zo.
Pluist als een gek met dit weer, 't is een bitch om bij te houden en piekt alle kanten op.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja ik ook. Lang stijl haar en ik wil lang haar met krullen.
Gaat je haar helemaal naar de tyfus van + Nederlands weer en vochtige lucht dan is het na twee uur alweer wegquote:Op woensdag 21 november 2012 19:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Met de technologie van tegenwoordig kan je dat heel makkelijk doen met een stijltang en een krultang. Iedereen blij!
Ja daar heb ik geen zin in elke dag.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:32 schreef iFok. het volgende:
[..]
Met de technologie van tegenwoordig kan je dat heel makkelijk doen met een stijltang en een krultang. Iedereen blij!
Mijn haar is zo statisch als de pest met droog/koud weerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Pluist als een gek met dit weer, 't is een bitch om bij te houden en piekt alle kanten op.
Troost je, mijn steile haar pluist ook met dit weerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Pluist als een gek met dit weer, 't is een bitch om bij te houden en piekt alle kanten op.
Daarbij komt dat je blond haar hebt, blonde krullen moet je niet willen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat je haar helemaal naar de tyfus van + Nederlands weer en vochtige lucht dan is het na twee uur alweer weg
Hehe.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Wat doet ze in Syrië
Die hoort achter het raam.
Hoef ik geen kleingeld teug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |