Ja, de Esprit lijkt mij ook duidelijk geinspireerd op waar met name Bertone begin jaren 70 mee bezig was:quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat een bazenauto
Ik hou wel van dat hoekige, zo'n Lotus Esprit bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het einde zoek was in dit topic maar iemand heeft het toch nog gevonden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja kijk. Een Holden Ute valt wel mee wat betreft 'stijl en klasse'.
[ afbeelding ]
Bovenstaande (in mijn vorige post) is een HSV MY12 Maloo R8, het toppunt van Ute's met een 6,2L LS3 V8 motor die onder andere in de Covette en Camaro wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
Idd... An sich een fenomenale prestatie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het einde zoek was in dit topic maar iemand heeft het toch nog gevonden.
Vierkante Opels met laadbak die 'stijl en klasse' hebben.
Dat heeft toch ook totaal geen klasse? Is niks meer dan een lawaaierige badkuip op wielen..quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Er rijdt net een Chevrolet SSR 6.0L V8 Automaat Indy 500 series weg uit mijn straat![]()
Wat een geluid![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen, deze auto is zeer exclusief er zijn er maar 100 van gemaakt !quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook totaal geen klasse? Is niks meer dan een lawaaierige badkuip op wielen..
Niet postwaardig in dit topic in ieder geval..
Tsja, sommigen wel.. Maargoed, zoiets als hierboven is misschien meer iets voor het 'Gespot'-topic ofzo. Zeker met al die reclamestickers erop is er niks 'klasse' aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:54 schreef Actaeon het volgende:
Volgens mij posten mensen hier gewoon meer wat je ontzettend vet en leuk vinden en ooit nog eens willen hebben in plaats van wat onder de noemer 'stijl en klasse' valt.
Misschien moeten we de criteria aanscherpen, dan wordt het hopelijk reekswaardig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:54 schreef Actaeon het volgende:
Volgens mij posten mensen hier gewoon meer wat je ontzettend vet en leuk vinden en ooit nog eens willen hebben in plaats van wat onder de noemer 'stijl en klasse' valt.
Het was toch de bedoeling dat ieder een auto post die hij/zij echt te gek vindtquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef Actaeon het volgende:
Nu is het inderdaad meer een vergaarbak geworden van waar autominnend Fok! warm van wordt. Heeft niet zoveel meer met de OP te maken.
Zoiets staat inderdaad in de OP maar dat klopt totaal niet met de TT eigenlijk. Dan zou een TT als 'Post hier je favoriete auto's' beter zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling dat ieder een auto post die hij/zij echt te gek vindt?
Tja... ik vind het een beetje muggenziften als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zoiets staat inderdaad in de OP maar dat klopt totaal niet met de TT eigenlijk. Dan zou een TT als 'Post hier je favoriete auto's' beter zijn.
Ik niet. De TT doet iets heel anders vermoeden dan het topic eigenlijk is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik vind het een beetje muggenziften als ik eerlijk ben.
Maar ontopic:
[ afbeelding ]
Dan ga je lekker naar PTA / PTA FAQ & Feedback in plaats van hier offtopic te gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik niet. De TT doet iets heel anders vermoeden dan het topic eigenlijk is.
Het is helemaal niet offtopic. Het gaat juist om de inhoud van de OP. En er is al vaak genoeg offtopic gegaan hier dus richt je woede misschien niet alleen op mij?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naar PTA / PTA FAQ & Feedback in plaats van hier offtopic te gaan.
Het is wel offtopic. Daarbij: dat anderen offtopic gaan is voor jou geen excuus om het dan ook maar te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is helemaal niet offtopic. Het gaat juist om de inhoud van de OP. En er is al vaak genoeg offtopic gegaan hier dus richt je woede misschien niet alleen op mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |