SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
We hebben al een vriendschap.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zit er een vriendschap dus niet in
INB4 graagquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Snowbells het volgende:
Morgen kickboksen in de aula, alsjeblieft schiet mij neer
nee man, wedden dat je keihard gaat lachen met je vriendinnen als jullie moeten sparrenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Snowbells het volgende:
Morgen kickboksen in de aula, alsjeblieft schiet mij neer
Ik denk dat ik eerder ga huilen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee man, wedden dat je keihard gaat lachen met je vriendinnen als jullie moeten sparren
Nee joh kickboksen is best leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder ga huilen.opeens sta ik voldoende voor gym wtf?
Homoquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Dimens het volgende:
Even een stok met wit spul in mijn mond douwen en heen en weer halen.
Eenschquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die een onvoldoende voor gym staandan ben je echt een mongool.
ik dacht eerst aan stokbrood, toen aaneen lul en nu aan tandenborstel mja mjaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Dimens het volgende:
Even een stok met wit spul in mijn mond douwen en heen en weer halen.
ik doe amper wat met gym en ik sta al zo lang ik mij kan herinneren een 7, dus eens jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die een onvoldoende voor gym staandan ben je echt een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |