Door die vaste PI van jou lijk je in een constante depressie te zitten.quote:
Waldpykjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef Mignon het volgende:
[..]
Veelal boerentokkies, volgens mij.
Nee, maar in een klein dorpje doet men dat wel toch. En ik woon niet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Overdreven sentimenteel gedoe zeg, maak jij je ook dagelijks druk om de moorden in Rdam?
Klopt ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Door die vaste PI van jou lijk je in een constante depressie te zitten.
Lastig vallen? Dat is te verwachten. Alsof alleen PowNews op dat plaatje afstormt trouwens.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'Geen commentaar' weet Pownews vaak ook nog te rekken tot een item. Politici moeten daar wel tegen kunnen, maar gewoon mensen op straat lastig vallen, zeker met gevoelige onderwerpen als deze, vind ik te ver gaan.
Alleen PowNews maakt er een semi-grappig item van dat de buurtbewoners voor gek probeert te zetten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Mignon het volgende:
[..]
Lastig vallen? Dat is te verwachten. Alsof alleen PowNews op dat plaatje afstormt trouwens.
Ach gossie. Hier, een koekje:quote:
En heit en mem zijn lief en we gaan siepels eten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waldpykjes
Myn herder is myn redder is daar het levensmotto
De manier van werken van Pownews is wel wat anders dan van andere media volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:23 schreef Mignon het volgende:
[..]
Lastig vallen? Dat is te verwachten. Alsof alleen PowNews op dat plaatje afstormt trouwens.
Ja klopt, die houden het graag luchtig voor de doelgroep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De manier van werken van Pownews is wel wat anders dan van andere media volgens mij.
Zijn ook wel gekken dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Alleen PowNews maakt er een semi-grappig item van dat de buurtbewoners voor gek probeert te zetten.
Was er vandaag niet ivm voetbal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Mignon het volgende:
[..]
Zijn ook wel gekken dus wat dat betreft.Maar eens even PowNews kijken zo.
Kut voetbal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was er vandaag niet ivm voetbal.
Ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306242quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef Mignon het volgende:
[..]
Kut voetbal.Dan was het gisteren?
Gast... (klinkt iets mannelijker dan je bent geloof ik)quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele nuttige bijdrage behalve dat ze graag op tv wil.Trouwens die deskundige was destijds ook degene van die parkmoorden...zat hij ook een beetje naast de waarheid want de dader bleek de dader niet te zijn.
8:00 min.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306242
Ik vind het wel meevallen. Hij kaart vooral de (van toen) 'hypocrisie' van de bewoners aan door over die asielzoekers te beginnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306242
De reactie van die mensen is ook nog wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hij kaart vooral de (van toen) 'hypocrisie' van de bewoners aan door over die asielzoekers te beginnen.
Ik zag dat ja, mooi stuk, wat een figuurquote:
Mwa, door zijn manier van interviewen ontlokt hij uitspraken bij die wat oudere mannetjes. Ja, ze zeggen het zelf, maar toch worden ze voor schut gezet zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef Mignon het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hij kaart vooral de (van toen) 'hypocrisie' van de bewoners aan door over die asielzoekers te beginnen.
Snap ik. Ik snap die oudere mannetjes ook wel, ook dat d'r gezegd wordt dat het beter was geweest voor de omgeving dat het niet iemand was van de gemeenschap. Toch is het ook enigszins hypocriet te noemen en dat kaart PowNews aan. Weliswaar door uit te lokken maar dat doet Rutger altijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mwa, door zijn manier van interviewen ontlokt hij uitspraken bij die wat oudere mannetjes. Ja, ze zeggen het zelf, maar toch worden ze voor schut gezet zo.
Kan je vrij zeker van zijn ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop