Beetje ouwehoeren moet kunnen man, serieuze gebrabbel over niks altijd in dit landjequote:
Maar niet iedereen is zoals jij. Ik denk juist dat het op zich wel goed is om daar als buurvrouw-zijnde te zitten en te praten. Het houdt veel mensen bezig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef trovey het volgende:
Ook weer iemand die zo nodig haar paar minuten bekendheid moet hebben.Ik zou hard wegrennen als iemand van de pers met mij zou willen praten als mijn buurman een verdachte in een moordzaak zou zijn.
Maar deze: Oh wacht, XC-factor en Idols zit er niet in....op deze manier.
Ik zou er zelf ook niet gaan zitten, maar ik vind het wel goed dat iemand het wel doet en duidelijk vertelt wat er gaande is. Zo iemand kan het veel beter vertellen dan een reporter die random met wat mensen heeft gesproken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef trovey het volgende:
Ook weer iemand die zo nodig haar paar minuten bekendheid moet hebben.Ik zou hard wegrennen als iemand van de pers met mij zou willen praten als mijn buurman een verdachte in een moordzaak zou zijn.
Maar deze: Oh wacht, XC-factor en Idols zit er niet in....op deze manier.
Hoe Pownews gewone burgers benadert verdient wel een bash hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef Rickazio het volgende:
Pownews bashenen zo serieus willen overkomen
Hoezo? die mensen zetten zichzelf voor lulquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoe Pownews gewone burgers benadert verdient wel een bash hoor.
Ik denk dat ze aandachtsgeil is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef Mignon het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is zoals jij. Ik denk juist dat het op zich wel goed is om daar als buurvrouw-zijnde te zitten en te praten. Het houdt veel mensen bezig.
Zo ziet ze er niet uit. In ieder geval vind ik het wel goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aandachtsgeil is.Je bent de buurvrouw...als je nou echt iets te melden had.
quote:Wat moet je dan zeggen: 'niet meegaan met bekenden'?
Lijkt me ook heel lastig, wat je moet doen om je kinderen enigszins te beschermen.quote:Ja, maar je wil ook niet dat je kinderen overal bang voor zijn
Ja, het is maar een verkrachting en moord.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren moet kunnen man, serieuze gebrabbel over niks altijd in dit landje
Ik ken de buurt, tsjah. Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef tralalala het volgende:
Vrouwtje heeft wel vertrouwen in de Friese jeugd
'Geen commentaar' weet Pownews vaak ook nog te rekken tot een item. Politici moeten daar wel tegen kunnen, maar gewoon mensen op straat lastig vallen, zeker met gevoelige onderwerpen als deze, vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoezo? die mensen zetten zichzelf voor lul
je hoeft niet te reageren
Ik zie geen enkele nuttige bijdrage behalve dat ze graag op tv wil.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef Mignon het volgende:
[..]
Zo ziet ze er niet uit. In ieder geval vind ik het wel goed.
Dat zegt niks over mensen die er in de buurt wonenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:18 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja, het is maar een verkrachting en moord.
Veelal boerentokkies, volgens mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat zegt niks over mensen die er in de buurt wonen
Overdreven sentimenteel gedoe zeg, maak jij je ook dagelijks druk om de moorden in Rdam?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'Geen commentaar' weet Pownews vaak ook nog te rekken tot een item. Politici moeten daar wel tegen kunnen, maar gewoon mensen op straat lastig vallen, zeker met gevoelige onderwerpen als deze, vind ik te ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |