Lees anders het berichtquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja, maar niks ervan voor Nederland in zicht?
Jij doet voor alsof TVii iets anders is als de gamepad gebruiken als afstandsbediening.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Jij doet voor alsof TVii iets anders is als de gamepad gebruiken als afstandsbediening.
Nou vandaar mijn vraag of je de gamepad wel als afstandsbediening kan gebruiken en of dat dus afzonderlijk van TVii staat.quote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef Aether het volgende:
[..]Dat is het ook?
TVii is een dienst die niet in alle landen beschikbaar zal zijn. Net zoals bijvoorbeeld de Wii en 3DS eShops die (nog) niet overal beschikbaar zijn.
dat merk je over 4 dagen wel denk ikquote:Op maandag 26 november 2012 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Betekend dat...dat ik hem vrijdag heb?!
Spannend.. Me ouders weten niet dat ik hem heb besteldquote:Op maandag 26 november 2012 17:59 schreef Pierrre het volgende:
[..]
dat merk je over 4 dagen wel denk ik
Ja, ik was eerst niet zo voor Scribblenauts, maar na wat gameplay te hebben gezien baal ik wel dat ie niet bij de launch zit.quote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind trouens stom dat scribblenauts en rayman niet met launch komen. :l Ik zag een paar gameplay beelden via Twitch en dat spel is echt fantastisch
Reggie heeft in een verklaring afgegeven dat het hun fout was, omdat ze te weinig geleverd hebben, aangezien alles uitverkocht is retail en de volgende lading ook.quote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik denk leveringproblemen eerlijk gezegd, maar dat vind ik ook wel een beetje matig van Nintendo
Denk het niet hoor, maar wie weet! Ik zou het niet zo erg vindenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dus misschien loont het morgen de media markt binnen te hobbelen?
Waar had je deze besteld?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:26 schreef overcast666 het volgende:
Net een mailtje gekregen. Wii U klaar voor verzenden. Wordt zo spoedig mogelijk geleverd.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:44 schreef So_Surreal het volgende:
Pff heb echt zin in vrijdagzwaar gehyped
Zo lang geleden dat ik een Mario game gespeeld heb, Super Mario Sunshine op de Gamecube geloof ik.
Ahhh toch wel? Wel logisch natuurlijk, msar zet het er dan inderdaad wel even duidelijk bij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Flikkers trouwens bij media markt, staat in de folder wel even heel klein dat de spelletjeskorting alleen geldig is als je tegelijkertijd ook de Wii U koopt
Heb ze geprobeerd te bellen, maar wordt natuurlijk niet opgenomenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ahhh toch wel? Wel logisch natuurlijk, msar zet het er dan inderdaad wel even duidelijk bij.
Dat is ook nog wel een idee, hoeveel zou je krijgen voor ZombiU? 2 Tientjes ofzo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:24 schreef E.b het volgende:
Als ik vrijdag geen Premium pack kan vinden zal er ergens wel nog een zombiU pakket te vinden zijn volgens mij zijn die zijn toch iets minder in trek en verkoop ik de game gelijk door bij gamemania en betaal wel wat bij voor nintendoland maar heb wel gelijk de pro controller!
Mogelijk eerder een licentieprobleem. Dergelijke bundelgames kunnen 'Niet voor losse verkoop' op de verpakking hebben staan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een idee, hoeveel zou je krijgen voor ZombiU? 2 Tientjes ofzo?
Bundelgames worden niet aangenomen.
Zal dus wel zo zijn dat die game in een klein hoesje zit, net als Mario Kart bij de Wii
Ik zag een unboximg uit amerika en dat was gewoon een normaal doosje zoals die in de winkel ligt. Tenzij er op dat doosje ' niet voor losse vrkoop ' staat, maar zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mogelijk eerder een licentieprobleem. Dergelijke bundelgames kunnen 'Niet voor losse verkoop' op de verpakking hebben staan.
Bij de gamecube (lang geledenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zag een unboximg uit amerika en dat was gewoon een normaal doosje zoals die in de winkel ligt. Tenzij er op dat doosje ' niet voor losse vrkoop ' staat, maar zouden ze dat doen?
Beetje gek. Dan moeten ze 2 verschillende doosjes drukken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bij de gamecube (lang geleden) kreeg ik een mario kart double dash exemplaar erbij, stond wel op niet doorverkopen (o.i.d.). Denk wel dat ze er in dit soort situaties rekening mee houden ja.
Kleine aanpassing op de cover, levert weinig problemen me dunkt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Beetje gek. Dan moeten ze 2 verschillende doosjes drukken?
Op m'n Wii Sports staat "Niet voor losse verkoop".quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef E.b het volgende:
Hoop het niet anders valt m'n droom in duigen
:-( zal toch hetzelfde doosje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |