Zo, ff gefixedquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef andreas612 het volgende:
Sherlock Holmes is in 't topic hoor [ afbeelding ]
- A6
Fixed.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vet stoer, zo je post afsluiten. Getuigd echt van intelligislimtelectueelheid.
-ZmS
Ja, op het journaal.quote:
Echt?quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Morgen San Andreas op PSN, toch nog maar een keer doen dan ben ik bang. Om het lange wachten op V te verzachten.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Morgen San Andreas op PSN, toch nog maar een keer doen dan ben ik bang. Om het lange wachten op V te verzachten.
Op de Xbox hebben we die al 4 jaar ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef Gezicht het volgende:
Ja we weten allemaal dat Xbox veel cooler en geavanceerder is dan de PS3. Zal me worst wezen wie wat eerder krijgt, ik speel op PS3 en ik ben blij dat ik San Andreas weer op m'n console kan spelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Op de Xbox hebben we die al 4 jaar ofzo.
Had sowieso gekund als Sony de BC er niet uitgesloopt had. Dit is dus de reden waarom. Lekker cashen op ouwe meuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja we weten allemaal dat Xbox veel cooler en geavanceerder is dan de PS3. Zal me worst wezen wie wat eerder krijgt, ik speel op PS3 en ik ben blij dat ik San Andreas weer op m'n console kan spelen.
Ik heb er best een tientje voor over om die oude tijden te doen herleven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Had sowieso gekund als Sony de BC er niet uitgesloopt had. Dit is dus de reden waarom. Lekker cashen op ouwe meuk.
OMFGquote:We know GTA fans on PlayStation 3 have been eager to be able to download and play the original Grand Theft Auto: San Andreas from the PSN Store for quite awhile now and we're happy to announce that it will finally be coming for download there tomorrow, Tuesday December 11th (the game is also currently available for Xbox 360 players via the Xbox LIVE Marketplace).
Stay tuned as we will officially confirm the availability of San Andreas at the PSN Store here tomorrow at the Newswire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |