Ja ok is goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef mega-worstje het volgende:
godver ik kan echt niet langer wachten, schiet op godverdomme.
Heb je nog een half jaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef mega-worstje het volgende:
Mucho overdrijven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:06 schreef mega-worstje het volgende:
dat heb je dan fout gedacht ventquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik dacht dat het groove street was.
Dan zal ik beginnen met bijlessen Nederlands.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:01 schreef Haantje_pappie het volgende:
Moet hebben als deze game voor de examens komen ben ik fucked
Heb ik al gehaald met een 7,1 (havo).quote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dan zal ik beginnen met bijlessen Nederlands.
Je vertelde mij laatst nog dat je LWOO deed.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:11 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Heb ik al gehaald met een 7,1 (havo).
Owwww,,jij bent die jongen bij mij in de klas kloptquote:Op woensdag 21 november 2012 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je vertelde mij laatst nog dat je LWOO deed.
Ik weet sinds het begin, sahbi.quote:
GTA IV.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Jammer dat er ondertussen geen Just Cause 4 komt of zo.
Ben van de pure ellende maar weer RDR gaan spelen. Totaal geen freeroaming games die de moeite waard zijn.
Sleeping dogs was ook kut
Google eens op Far Cry 3.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben van de pure ellende maar weer RDR gaan spelen. Totaal geen freeroaming games die de moeite waard zijn.
Ik ben bekend met de Farcry-lijn. enige parallel met games als GTA en Just Cause is dat je mensen kan neerschieten.quote:
Deel drie wordt dus wel degelijk open world en freeroaming.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de Farcry-lijn. enige parallel met games als GTA en Just Cause is dat je mensen kan neerschieten.
Freeroaming is nauwelijks aanwezig. Gewoon de zoveelste shooter.
We zitten pas bij 3quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |